Hur ungt?

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag och en vän började nyligen diskutera vad det yngsta man skulle kunna tänka sig att ligga med är. Hans svar överraskade mig och jag blev därför lite nyfiken på hur det ligger till.
Så om ni är sugna. Skriv gärna er ålder och va de yngsta ni skulle kunna tänka er att ligga med är? :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har sett 45-årsdagen passera och trodde 30 var min nedre gräns. Sommarens semesteräventyr visade dock att 24 var helt acceptabelt.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
50 är passerat sen några år och tycker att mellan 30 och 40 är rätt ungt.
Men skulle definitivt inte neka någon snygging så länge det inte är olagligt!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är en 52 årig vuxen kille och vill inte gå för långt ner i ålder. Barn går självklart bort och 18 årsgränsen känns heller inte svår att respektera. Tycker inte om för mycket flams och osäkerhet, så jag jag landar mellan 25 - 30 år.
Spelar ingen roll om det är en kille eller tjej, men kommer ihåg att i den åldern står kuken hela tiden oavsett om man nyss runkat av den igen... Det hade varit ett kul minne att återuppleva - med en kille i den åldern :)
En tjej å andra sidan är fullt utvecklad kvinna med fast och fin kropp. Får gärna vara grov, tränad och lite stor i kroppen.
Kvinnliga simmare är kanonläckra med sina kraftiga axelparti och muskulösa ben. Fast men markerad röv och pattar med bra styrsel på.... Gärna lite välvårdad kroppsbehåring, trimmat fitthår på en platt ytterfitta blir jag kåt av... / Indulgence
 
  • Gilla
Reactions: lll

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Halva ålder + sju => 48/2 +7 = 31 år..
Men jag hade nog inte sagt nej tiłl en läcker kvinna under det
Kanske nedre gränsen blir 25..
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är 60+ och märker att det blir allt större åldersskillnad nedåt med åren i mina sexuella kontakter. Nu kan jag tänka mig att ha sex med en tjej som är uppemot 20 år yngre, alltså åtminstone ha fyllt 40. När jag själv var i 40-årsåldern var det max 30 år som gällde nedåt. Och när jag var 20 kanske max 18 år.

Visst kan jag ibland tända på yngre flickor också men det är inget som jag vidareutvecklar. Det är ganska avtändande om tjejen skulle säga:
- Du hade visst ihop med min mormor för 40 år sedan.

Annars märker jag alltsomoftast att jag betraktar dem som är äldre än jag som gamla medan de som är yngre än jag betraktar jag som jämnåriga, åtminstone om de har kommit upp i 20-årsåldern. Men det innebär ju inte att jag längtar efter att knulla med dem eller ens få kuken runkad av dem. Eller att ta dem på fittan. Vi kan ha trevligt tillsammans ändå som när en 20-åring börjar prata med mig på bussen eller tåget (jag låter alltid henne börja, man vill ju inte bli betraktad som en ful gubbe).

Det är ju inte heller åldrar man förälskar sig i utan personer.
 

Rymdapa

Välbekant medlem
Kön
Man
Är 22 och skulle inte gå under 18. Tanken på att ligga med 16-åringar var väl spännande när man var 16-17 själv men nu är det helt otänkbart.
 

Love_me

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
När är det olagligt? Under 15?

Det är en fråga jag med undrar över, för man är ju byxmyndig vid 15 så då har jag tolkat det som att är båda 15 eller äldre så kan man ha sex med den oavsett ålder, men samtidigt så har jag hört på nyheterna att vissa ha blivit misstänkta för att planerat/haft sex med minderårig så jag är väldigt osäker på vad det är som verkligen gäller?
 

Ralf Farl

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
För mig skulle nog det funka med en 15åring. Bara hon hade stora bröst. Annars är det nog en 20 åring
 
Toppen