hur,var och när blev ni av med er oskuld?

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Blev av med min oskuld när jag var 12 med en kille jag var tillsammans med då och det skedde hemma hos honom i hans rum :p
Minnet av den kvällen var att det gjorde så fruktansvärt ont och det var inte alls skönt, hehe, men det blev ju bara bättre och bättre ju mer man knullade:D Ordentligt kåt var jag iaf och jag ångrar inte att jag "bara" var 12, för debuten var efterlängtad!!!:D;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag blev av med oskulden när jag var 15, i en hytt på en finlandsbåt med en tjej i samma klass. Vi hade haft en kul kväll, och hamnade i säng... Hon kallade mig "bock" -- men det sprutade ganska snabbt. Men man blir bättre på att hålla igen... :cool:
 

lilla_jag

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag blev av med min oskuld en lördag kväll i hans lägenhet. Han var äldre och erfaren och jag var jättenervo. Men han lyckades få upp stämningen med hjälp av lite grekisk hämtmat och halva Braveheart. Så jag blev alltså av med min oskuld under ljudet av Braveheart!

Jag upplevde inte att det gjorde ont, inte alls farligt faktiskt, men jag hade antagligen ingen mödomshinna kvar heller.

Jag är helt nöjd, inget jag ångrar. Visst, det var ju absolut inget ultimat, men det var något positivt och något jag visste direkt kunde bli såå mkt bättre. Mer rätt kunde jag ju inte ha! Eller hur?!
 
G

Guest

Gäst
Skulden förlorade jag när jag va 19 med en man dubbelt så gammal... Blev tagen bakifrån i hans säng.. Gjorde inte ont men inte skönt heller!

Tur det blivit bättre... :D
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Var 17 år hemma i sängen i mitt rum, med en kille som var 25 år allt, var över på kanske 10 min.
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Rent tekniskt när jag var 17...på ett hotellrum. Det var helkass!

Tog ett rejält upehåll tills jag var 21...med ngn jag tyckte mycket om. Grymt! Sen dess...inte långa avbrott...
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
24 år gammal. Min säng. Klagar inte ett dugg, var väl rätt...trevligt om än monotomt. Blev bättre efter hand osm man lärde känna varadnras kroppar.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag blev av med oskulden när jag ganska så precis fyllt 15 år. Killen var 18 år och vi hade sex hemma hos mig i min säng när resten av familjen sov. Smärtan var obeskrivlig men det berodde nog mycket på att han var väldigt välutrustad samt oförsiktig.
 

maniac

Ny medlem
Kön
Man
Gick i 9an och va på min första festival. En kompis fick till det innan vi ens fått upp tältet så då skulle man inte vara sämre själv. Lite mer erfarenhet och lite mindre ful-sprit så hade det varit perfekt...
 

martinkink

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
jag var 16 och hemma hos min flickvän. Vi smektes och njöt av varandra och tillslut så red hon mig. Ingen av oss fick orgasm, men det var helt klart underbart ändå.
 
Kön
Kvinna
när jag var 17...blev faktiskt rätt besviken, hade nog påsat upp det för mycket innan. Jag visste att det skulle göra lite ont, vilket det gjorde men skönt var det ju inte direkt heller, när det väl började vara lite skönt så var det ju över...så det blev som mest en axelryckning när vi var färdiga. Ja...killen jag var med var väl inte heller så jätte erfaren, men jag vill inte lägga någon skugga över honom för han försökte och hade ordnat en jätte trevlig stämning etc. Sedan allt gos innan och efter var givetvis mysigt så jag tycker inte det var en misslyckat natt :)
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag var fjorton tjejen var femton, inne i en buska precis brevid campingen på Utö det var pingsthelgen och kallt som faan..., Men skönt ändå ler åt minnet...
 

Timjan

Medlem
Kön
Kvinna
När jag var 19år och mot min vilja i min dåvarande killes lägenhet. det var en obeskrivlig smärta och förnedring som jag inte vill känna igen:(.

tur att jag traffat min sambo som lärde mig ha skönt.:p
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Jag var 17 och hon var 15. Det var inte regelrätt penetration, utom hon satt ovanpå mig och runkade av mig, medans jag fingrade henne. Det var underbart och jar räknar det. Vi var ihop ganska länge, så själva "oskuldstagandet" tog vi oss lite tid med.
 

vendlaolivia

Ny medlem
Kön
Kvinna
på min födelsedag, jag fyllde 21. det var med min dåvarande pojkvän. vi hade varit tillsammans i tre månader och hade i princip planerat att göra det den kvällen. det var kanske inte jättejätteskönt, jag var blyg och skämdes en del över min kropp, men det var ändå helt klar det finaste jag nånsin varit med om.
 

NelliBear - ålder

Ny medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
hur,var och när blev ni av med er oskuld :D?
Jag var 14 år. Det var min första kärlek vi hade vart tisammans i 2 månader och innan hade vi gjort petting på varandra och vi blev bara kåtare å kåtare..( båda var oskulder) Till slut besämde vi oss för att ha sex.. vi duschade och gjorde varandra kåta me händerna till slut så var vi i sängen och pippade.. men de gjorde ont.. och de varade bara i nåra minuter.. och efter var jag skit hungrig:)
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var 18 och full. Åkte hem med en kille ifrån krogen som var några år äldre och gjorde det i hans lägenhet. Jag var så pass full att jag inte kände så mycket men jag minns att vi lyssnade på en låt med Sade. Låter kanske inte som det optimala sättet att bli av med oskulden på men jag var skit nöjd efteråt att "ha det gjort".
 
Toppen