hur,var och när blev ni av med er oskuld?

K

KNULLATLAS(slutar på egen begäran)

Gäst
Vi hade känt varandra sen flera år tillbaka (släkt med grannen= kalas), men det senaste året hade vi träffats oftare eftersom vi var med i ett ungdomsförbund och vi hade typ blivit ihop på ett disco.
Det var 1996 - jag hade blivit 18 år i April och hon skulle bli 18 år i Augusti - och det var sommarlov och vi hade varit ihop i nästan 2 månader.
Hon hade liggat med en kille 2 ggr innan mig och redan första övernattningen så blev det lite smekande och jag slickade henne (hade ju sett det på P-filmer redan när jag var 5-6 år) och då tog hon fram en kondom, men jag sa att jag var oskuld och jag ville vänta en tid. :oops:

Hon blev förvånad, men accepterade det. Vi höll ändå på i 2 månader med smekning, sug och slick ("förspel") och lärde känna varandras kroppa, innan vi tillslut hade sex.
Första gången med kondom, liggande på rygg i hennes (föräldrars) dusch och hon redd mig. Det var inte så lyckat.
Andra gången i hennes säng med kondom och då blev det bättre.
Tredje gången i hennes säng utan kondom och då blev det perfekt.

Och allt detta hände under en helg, efter den helgen så blev det en hel del sex med upp till 5 ggr per helg (1 fredag kväll/natt, 2 lördag morgon, 3 lördag kväll/natt, 4 söndag morgon, 5 söndag eftermiddag).
 
Toppen