Hur vet man om en tjej är kåt?

Honesty

Ny medlem
Kön
Man
Kort fråga:
Hur vet man om en tjej är kåt?

Går det att se, även om hon har kläder på sig:
blicken, konversationen etc..

Och om hon har desto mindre kläder på sig... jag antar styva bröstvårtor, men jag tar gärna in så mycket som möjligt.
 
Kön
Kvinna
Tror nog det är ganska uppenbart om en tjej vill ha det i säng. Signaler är dock svårt att beskriva för de är så olika från person till person. Det där med stya bröstvårtor stämmer dock inte helt, det beror mer på temperatur i rummet eller om de blir stimulerade. Så det skulle jag inte rekommendera att gå på, menar alla frysande tjejer må vilja ha värme men inte värme i den bemärkelsen ;)
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
När hon tittar dig djupt i ögonen och säger: Jag vill ha dig! ;)

Nej, skämt åt sido så tycker jag att det är ganska svårt om det inte är någon man känner väl. Problemet är att tjejer ofta signalerar kåthet eller till och med har sex när de egentligen är ute efter närhet och uppvaktning.

Tjejer har en hel arsenal av signaler att använda för att flirta och fånga intresse. Mycket handlar om att visa upp sig: rätta till håret som inte alls behöver rättas till, använda överdrivna ansiktsuttryck i konversationer, gå där man syns bra, söka ögonkontakt och så vidare. Men det kan också vara att fascinerat lyssna till allt du säger eller att vända sig mot dig och med hela kroppen visa att det är du som är intressant. Dessutom får tjejer ta i killar, men omvändningen är inte sann. Om en tjej lägger sin hand på din underarm eller söker fysisk kontakt är det ett ganska säkert tecken på intresse. Ett sista tips är att hennes pupiller vidgas lite om hon ser något hon gillar, men det kan vara svårt att uppfatta.

Men som sagt, om hon vill flirta bara för att det är kul, letar efter en livskamrat eller är ute efter ett one night stand är inte lätt att veta. Om det säger miljön mer än kroppsspråket: Är ni på krogen eller det lokala fiket?

Nu till nakna och kåta tjejer! :D *mums* En del tjejers bröstvårtor blir styva vid upphetsning, somliga nästan på en gång och andra kanske bara vid orgasm, om ens då. Dessutom kan hela brösten svullna lite, men det kan vara svårt att se. Däremot syns det tydligare att de yttre blygdläpparna svullnar upp och öppnar sig lite. Vissa tjejer kan bli så våta att det syns utanpå, men inte alla.

Kort fråga med långt svar. ;)
 
Toppen