Hur viktigt är det att även partnern får komma?

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Själklart att det skall vara så! Finns det något mer upphetsnde än en kvinna som får orgasm:p?
 

placebo

Medlem
Kön
Man
gillar mer att ge än att få.
nej, det där var en klyscha helt klart, men det är viktigt för mig att min sexpartner kommer.
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
det är helt klart viktigt för mej.Men om han är den som är givare och jag mest tar emot så spelar det inte så stor roll.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hur viktigt ser ni att det är, att även eran partner får komma?

det är inte målet att min partner ska komma lr jag sj för den delen
men det är väl lite upp till kvinnan att se till att 'guida' mannen till att ge henne en orgasm. jag tycker att tjejer som inte bjuder påsig sj får skylla sig själva

ingen partner är väl tankeläsare:cool:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Tja, det viktigaste är väl kanske inte alltid orgasmen...
Lika viktigt att kunna må bra under akten, med eller utan orgasm, det funkar... ;)
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
gillar mer att ge än att få.
nej, det där var en klyscha helt klart, men det är viktigt för mig att min sexpartner kommer.

Bara att hålla med...lite av en klyscha är det väl ;)

Men det är klart att det är viktigt att båda två har det skönt...å det kan ju seriöst vara sjukt upphetsande att höra tung andning...stönande...!

I långa loppet (i ett förhållande) e det ju självklart att man ger och tar..!
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Hur viktigt ser ni att det är, att även eran partner får komma?

det är inte målet att min partner ska komma lr jag sj för den delen
men det är väl lite upp till kvinnan att se till att 'guida' mannen till att ge henne en orgasm. jag tycker att tjejer som inte bjuder påsig sj får skylla sig själva

ingen partner är väl tankeläsare:cool:
Klockrent uttalande, Doc, jag håller med dig till fullo. Vill man njuta så får man vara med i leken till 100%, och det gäller både killar och tjejer... Vissa kan det och resten måste lära sig det, det finns allt för många missade orgasmer ute i verkligheten...
 

Arctor

Medlem
Kön
Man
När man har en session sex är det otroligt viktigt att bägge får komma. Min tjej brukar komma 2 ggr i snitt innan jag kommer.

Men sen kan man ju ha annan sex, t.ex en snabb avsugning eller ett fingerpull i tv-soffan, och då är det bara ensidigt. Mysigt att ge lite sånna treats till varandra också, utan att komma själv.
 
G

Guest

Gäst
Hur viktigt ser ni att det är, att även eran partner får komma?

Viktigare än att jag får komma. Brukar jobba hårt för tjejen. Främst oralt. E väldigt svag för det här med fittslickning :)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
När man har en session sex är det otroligt viktigt att bägge får komma. Min tjej brukar komma 2 ggr i snitt innan jag kommer.

Men sen kan man ju ha annan sex, t.ex en snabb avsugning eller ett fingerpull i tv-soffan, och då är det bara ensidigt. Mysigt att ge lite sånna treats till varandra också, utan att komma själv.

Ja...så där ser jag också på det....det beror helt på tillfället!!
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag ser myyyyyyycket hellre att min kille njuter, har det skönt och kommer än att jag gör det. MYCKET hellre! Ganska ofta dominerar jag och bara ger ger och ger och han får inte ge tillbaka (se men inte röra), det är rätt upphetsande kan jag tala om ;)
 
Toppen