Hur vill du att en mans kropp se ut?

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Det finns en tråd för hur den ultimata tjejen skall vara - skön läsning som ger lite råg i ryggen ;)

Men jag hittade ingen tråd för hur vi vill ha våra män.. så jag startar en :)

Shooot!

Bunny tycker om:
Långa killar. Mycket långa.

Slanka - inte nödvändigtvis smala, men långlemmade och bredaxlade. Kraftiga armar som håller henne hårt, gärna lite solbrända som doftar salt av hud och svett - inte äckligt, utan bara naturligt. Bunny tycker inte så mycket om parfymerade herrar - det räcker gott med en deo som accentuerar den naturliga lukten.
Bunny ÄLSkAR händer - stora, kraftiga med långa fingrar... de ska övergå i breda handleder som gör Bunny knäsvag när hon ser dem.. ;)

Vidare tycker hon om glittrande, blå ögon fulla av liv, ett charmerande leende, gärna en personlig näsa som är iögonfallande. Jag föredrar ljusa män framför mörka, men blir snarare förälskad i sättet, intellektet och personen - det yttre är bara en bonus ;)

:oops:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag fortsätter väl då..

-snippan_ gillar killar som har intellekt & charm. När jag tänker efter lite så har jag ju alltid valt killar som varit äldre, ibland lite, ibland mkt (5-20 år sådär)
& naturliga dofter tack, mår illa av mkt rakvatten eller deo. Normalbyggd kropp med lagom mkt muskler. Har gjort tankeexpriment på jobbet, -vilka skulle jag kunna ha sex med & det var inte många som jag var sugen på.. får väl fylla på lite när jag tänkt efter nogrannare exakt vilka egenskaper som attraherar just mig..:)
 

Jont3

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jag lyssnar, alltid intressant vad som föregår i de andra könets hjärna. Kommer alldrig att ferstå men alltid kul att lyssna :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har egentligen bara ett riktigt krav när det gäller en killes utseende och det är att han skall ha välvårdade naglar! Jag vet inte varför, men jag tycker att det är äckligt med sorgkanter under naglarna.

Hår på bröstet är sexigt:p

Stora händer och kraftiga underarmar är läckert!

Lite hjulbent är också sexigt (fotbollsben;))

Han skall helst vara längre än jag (över 1.68 alltså)

Rösten reagerar jag på!

Men detta är ju vad jag fastnar för ute på krogen;) Alltså okända män!

Annars leder det aldrig till något om inte hjärnan, hjärtat och ett gott självförtroende finns med!
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag gillar män som har något pojkaktigt busigt över sig...
det kan vara en morgonspretig frisyr eller orakad haka..
Glimt i ögat, humor..

Utseende mässigt ja då lär jag väl säga att jag gillar killar som har lite längd, avslappnad klädstil, gärna skägg.
Mörkt hår gillar jag och det ska helst vara kortklippt alt snaggat/rakat. Det är sexigt!
:)
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Jag gillar män som har något pojkaktigt busigt över sig...
det kan vara en morgonspretig frisyr eller orakad haka..
Glimt i ögat, humor..

Utseende mässigt ja då lär jag väl säga att jag gillar killar som har lite längd, avslappnad klädstil, gärna skägg.
Mörkt hår gillar jag och det ska helst vara kortklippt alt snaggat/rakat. Det är sexigt!
:)

MEN!
Det är ju jag!:D
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Vältränad!

Smidig i kroppen!

Lite åt det rödlätta hållet!

Fräknar är charmigt!

Det skall va lite "go" i killen! (hör kanske inte till kroppen:oops:)
 
Toppen