HURmånga gånger har ni haft SEX under en dag??

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Hur många gånger har ni haft sex under en dag?
Själv hade jag och min tjej ca 6-7 gånger sex under ca 18 timmar. Utan att lämna sängkammaren.
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Jag har lyckats med 8ggr. på en dag + en runkutlösning.
Men den var rejält öm efteråt:p:p:p
Men det märkliga var att fast jag var öm och tom så ville jag bara ännu mer:sleep::sleep::sleep:
 
G

Guest

Gäst
Vet inte. Det e väl några gånger. Typ söndag när både du och tjejen e lagom bakis och bara e hemma...
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
8 gånger är inte illa. Men jo ja vet man vill bara ha mera men det går bara int båda är tillräckligt ömma så... Keep up the good work stingen!
 
G

Guest

Gäst
Typ 3 tror jag. Men då höll vi på 1-2 timmar varje gång :D
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
hmm skulle tippa på nånstans mellan 16-20 ggr på en dag. skall då tilllägga att jag kom 16 ggr på raken!! :D var det sjukaste jag varit med om! sen var det väl inga timmar vi snackar om här utan minuter hehe..fast skönt var det!!
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
var väl tre- mne det gick hela dagen åt till det. Och det ömmade en hel del efteråt... Men skönt....
 

nyfiken75

Medlem
Kön
Man
Jag tror dig för jag lyckades också ha sex 13 ggr med ett one night stand under natten samt efterföljande dag. Detta var när jag runt 17år.
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
just det... Jag var runt den åldern också :) mao jag skulle inte orka idag :p men mest pga dålig kondis hehe
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Alltså killar... (Ursäkta jag blandar mig....) Men sex "13" ggr på en dag? Med samma tjej? Ja, tjena! Stackars flicka skulle jag vilja säga!
Vet inte hur det är med er killar, men det skulle kännas rätt bra ömmande och plågsamt för en annan iaf! :eek:
 
Toppen