Husvagnsbesöket del 2

K

kekedk

Gäst
De andra sa självklart och började knäppa upp sina jeansshorts. Han till vänster bredvid Bengt hade en lång men smal kuk och en väl tilltagen förhud. Hans pung hängde tunn och lång. Killen till höger hade en större bula i kalsongerna och när de åkte av såg jag en medellång kuk som var rejält tjock, han hade inte lika lång förhud som de andra, men den var säkert 1,5 cm utanför ollonets slut.

Robin! ropade mannen med den smala kuken. Då kom grabben som stått utanför in genom dörren. Kom in och säng dörren ska du få se. Bengt har vunnit vadet! Killen trängde sig förbi mig och sa: Jasså, jag trodde han värvat en ny medlem? Han kollade på min snorre och sa wow fräckt!

Seså sa han som ropat in grabben. Nu får du visa din också!

Killen drog ner sina mjukis-shorts och visade upp en ganska lång kuk som var böjd åt vänster och hade en förhud som också var sned på så vis att den var längre på ena sidan.

Så fort han dragit av sig byxorna började hans kuk att växa lite.

De andra fnissade. Förlåt men Robin tjatar jämnt om hur sexigt han tycker det är med omskurna kukar sa han till vänster.

Robins kuk vred sig sakta uppåt men förhuden krympte knappast alls. Ganska snart hade den växt färdigt och stod bultande snett uppåt sidan. Han tog tag i den och drog ett långt drag bakåt. Förhuden följde med men lämnade ändå nästan hela ollonet täckt. Öppningen var förskjuten till ena sidan av ollat. När han släppte så sköt skinnet framåt en centimeter.

Synen av detta gjorde att min kuk också ganska snabbt reste sig. Jag blev lite generad.

Kolla den där växte till sig rätt bra sa han till höger. Hans kuk började också växa och den blev rejält stor. Öppningen på hans förhud satt nästan ovan på ollat, så när han runkade den några drag rullade skinnet lång väg övre främre delen av ollonet.

Bengt och den andra mannen brevid klämde på sina kukar men de växte inte lika fort.

Ja sa Bengt vi brukar träffas här utan fruar på campingen en gång om året och runka lite tillsammans. Är du sugen på att vara med så är du välkommen. Kan vara spännande att se hur du gör när du runkar.

Robins kuk hade redan börjat pressa fram försats som blötte ner ollonet. Det smaskade lätt när han drog sitt skinn fram och tillbaka.

Nu hade Bengt och hans bordsgranne också fått fjång på sina kukar.

Alla runkade sakta under tystnad, det enda som hördes var stojjet utanför och smaskandet av förhudar som gled fram och tillbaka över ollonen. Detta ljudet var jag inte van vid och det gjorde mig kåtare. Min försats började pressa fram i urinröret och titta fram i myningen.

Bengt sa till sin kompis. Hördu Kurre ska vi visa vad vi kan göra som inte Kent kan? Javisst svarade Kurre och de två reste sig i den trånga vagnen. Jag fick flytta mig åt höger och hamnade bredvid Robin. Hans sneda kuk pekade på mig när jag stod bredvid honom.Bengt och Kurre stod mittemot varandra och tog tag i varandras kukar och började runka åt varandra.

Jag kollade nyfiket på dem när jag plötsligt kände en hand som fingrade på min pung.
Jag ryckte till och såg att Robin hade släppt sin kuk och börjat smeka min pung. Han tittade frågande på mig och lät sin hand glida upp över pungen och följa vägen upp längs skaftet på min ståkuk. Han slöt fingrarna runt den och började försiktigt runka min kuk. Det kändes overkligt. Det var första gången någon annan man tagit på min kuk. Jag sneglade ner på hans bultande kuk. Hans försats började rinna utanför förhuden och hängde i en lång sträng som blev längre och längre. Mannen brevid Robin fångade upp dropparna med sina fingrar och smörjde in sitt eget olla med dem.

Se här sa Bengt. Han drog bak sin förhud och det krävdes två bakåtdrag med handen för att blotta hans ollon. Hans kuk hade inte växt så mycket utan var ganska kort även när den var bultande hård. Kurre fingrade på sin förhud och började också att dra den bakåt. Hans blålila ollon var ganska smalt och spetsigt jämfört med Bengts ljusare korta och runda.

De ställde sig närmare varandra och lät ollonen möta varandra. Sedan drog Kurre sin förhud över sitt olla och vidare över Bengts. Därefter drog Bengt fram sin långa förhud över Kurres. Bengt var så lång att den nästan täckte halva Kurres kuk. Därefter släppte de kukarna och stod där sammankopplade. Kurre började röra på sig så kukarna kom i gungning och svajade ihop. Förhudarna sög fast i varandra och lossnade inte när de svängde upp och ner. Det såg riktigt häftigt ut.

Robin klämde försiktigt på mitt olla. Han var väl nyfiken på det kändes på en omskuren kuk. Jag tog mod till mig och greppade tag om hans kuk. Robin suckade till när jag gjorde det. Jag började runka sakta och tyckte det kändes ovant med så lång "slaglängd". Från ollonet och ner till roten. Så kunde jag inte göra på min. Hans varma hårda böjda kuk kändes häftig att runka.

Bengt och Kurre började backa från varandra och förhudarna stärktes ut i oändlig längd såg det ut som. Till sist gled de isär och Kurres kuk slog emot hans mage med ett smack. De skrattade och fortsatte runka sina egna kukar.

Runkandet fortsatte ett tag till. Efter en stund kände jag hur Robins kuk började bli riktigt hård, jag såg då att hans pungkulor krupit upp brevid skafter och lämnat säcken tom och platt. Kort därpå började han andas tungt och ojämnt. Plötsligt sköt det iväg sperma från hans kuk i stråle på stråle. Den första rann i en jämn stråle ut och de påföljande sköt iväg med rejäl fart. Den andra träffade mig lite grand och de övriga, säkert 11-12 strålar flög iväg och träffade skåpet bakom Bengt.

Den mannen som jag inte hört något namn på lutade sig bakåt och lät sin kuk spruta först upp i taket och resten stänkte över hans bröst och mage. Då hans förhud rullade över myningen när han runkade skvätte det överallt.

Göran att du aldrig lär dig sa Bengt. Så här gör man. Bengt klämde åt sin förhud och fortsatte sitt runkade. Plötsligt började han grymta och slutade runka. Jag såg då hur förhuden runt hans olla började svälla och bli större och större och större när hans kuk rytmiskt pumpade ut sin sperma. Så ska det gå till sa Bengt. Han tog en plastmugg från bänken och höll den framför öppningen i förhuden och släppte taget. Då forsade det ut vattnig sperma ner i muggen. Han slutade med att mjölka ut de sista dropparna. Så där ja, en av många fördelar med att ha förhud sa han och blinkade till mig.

Kurre sa, nu är det bara du och jag kvar, till mig. Robins hand gjorde ett bra jobb och till slut sprutade jag 4-5 sprut varav ett hamnade på Bengts högra ben. Förlåt sa jag, Bengt bara skrattade. Då började Kurre flämta och innan han hann reagera sprutade han iväg en kraftig stråle på Bengts vänstra ben innan han vred upp den mot sitt ansikte och sköt 6 strålar delvis in i sin egen mun.

Jaha sa Bengt, en på varje ben, då blir jag åtminstone inte låghalt.

Vi torkade av oss, vissa mer än andra, i rummet som osade av svett och sperma.

Här har du, sa Bengt och gav mig de 2000 han lovat. Jag tackade och sa att detta var en intressant semesterdag.

Om du vill så är du välkommen nästa år igen, då är vi här på samma plats under samma vecka sa Bengt, trots att du inte uppfyller villkoren för medlemskap i FFLF.

Jag tackade och svarade att jag skulle försöka dyka upp nästa år.
 
Toppen