I sängen?

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Är det inte lite jobbigt att runka i sängen? jag menar..när satsen kommer så blir ju täcket helt kladdigt? :sleep:
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Beror ju mycket på hur mycket man sprutar. Själv får jag ju rätt lite och bryr mig inte om ifall det kommer i sängen. Killar med mycket sås i pungen verkar använda en handduk att torka satsen med eller spruta i typ ett glas.
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Jag sprutar rätt mycket så att lägga satsen på magen och sen gå och torka bort den på toan är mitt enda alternativ

Peace out!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja precis, spruta över magen och gå sen och torka bort det. Eller direkt i munnen om man känner för det. Då behöver man ju inte ens gå därifrån sen överhuvudtaget :)

Masturbation for Salvation
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Satsen på magen eller på papper funkar oftast bra.
Det är enkelt att ha papper liggande bredvid sig, då kan man ta det värsta även om det blir på magen man sprutar.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Ja, jag har alltid en toapappersrulle vid sidan av sängen, kommer rätt mycket och det sprutar vilt omkring så jag vill inte ha det i sängen.
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Varför har ni en toarulle?? Är det inte bättre med en liten handduk som man bara behöver tvätta för att använda igen...billigare o mycket lättare
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alittlekinky

Varför har ni en toarulle?? Är det inte bättre med en liten handduk som man bara behöver tvätta för att använda igen...billigare o mycket lättare

Inte för att jag räknat ut skillnaden i kronor och ören mellan tvätt av handduk och en bit toapapper men det kanske du har? ;)

En fördel med papper är att det bara är att spola ner efteråt.
Töm och glöm, som man säger. :D
 

raven

Medlem
Kön
Man
När jag runkar i sängen brukar jag oftast ha nån liten burk att spruta i. Fast inatt tror jag att jag ska spruta över magen och bröstet, har varit sugen på det hela dagen! Sprutar oftast ganska mycket så det blir lite kladdigt men jag ska ändå byta sängkläder snart så skit samma :)
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
jag sprutar en hel del men när jag onanerar framför datorn eller i sängen så brukar jag klämma och slappna av i pc-muskeln för att hålla tillbaka pumpandet och det fungerar ganska bra. Kommer bara en droppe eller två, fast i bland händer det ju att det är så skönt att man inte kan hålla emot ;)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by nebrub

jag sprutar en hel del men när jag onanerar framför datorn eller i sängen så brukar jag klämma och slappna av i pc-muskeln för att hålla tillbaka pumpandet och det fungerar ganska bra. Kommer bara en droppe eller två, fast i bland händer det ju att det är så skönt att man inte kan hålla emot ;)

Jag tror inte att det är så bra att göra så.
Går inte sperman bakvägen upp till urinblåsan då?
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Originally posted by alittlekinky

Varför har ni en toarulle?? Är det inte bättre med en liten handduk som man bara behöver tvätta för att använda igen...billigare o mycket lättare

Inte för att jag räknat ut skillnaden i kronor och ören mellan tvätt av handduk och en bit toapapper men det kanske du har? ;)

En fördel med papper är att det bara är att spola ner efteråt.
Töm och glöm, som man säger. :D

Jag har inte räknat ut skillnaden men tycker att det är bättre...O varför ska man glömma den trevliga stund man haft?? Du kanske skämms lite för att du gör det?? :p
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Hehe... Man skulle kunna tro det alittlekinky. Känns inte särskilt skämmigt utan det är nog snarare det rent praktiska.
Smaken är ju som baken coh det viktigaste är ju att det är skönt!

Runka på. [:p]
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Hehe... Man skulle kunna tro det alittlekinky. Känns inte särskilt skämmigt utan det är nog snarare det rent praktiska.
Smaken är ju som baken coh det viktigaste är ju att det är skönt!

Runka på. [:p]

Sant...:D
Hoppas det är riktigt skönt då ;)
 
G

Guest

Gäst
EN handduk är skönare än toapapper. Inte helt fel att gnida ollonet mot frotté..
 
Toppen