I telefon

Johannes_Flygare

Ny medlem
Kön
Man
Snackade i telefonen häromdagen med en bekant som jag länge sneglat lite på, just denna kvällen så var jag lite småtänd och hade bla. läst en massa inlägg på denna sida vilket gjorde saken "värre". Iaf. så ligger jag i sängen o snackar med henne om en massa saker och börjar smårunka lite samtidigt som jag försöker fortsätta diskussionen. Det går ju som bekant inte att andas så där lugnt när man börjar bli lite upphetsad så jag mer eller mindre flåsar väl ut ett par frågor och kommentarer då hon helt plötsligt tystnar och frågar "vad gör du?", "runkar du eller?" fan jag visste inte vad jag skulle säga och fick väl fram något fånigt "näääh"... men hon stod på sig och var helt övertygad om att jag gjorde det... Hade jag varit lite mer cool så skulle man ju bara sagt "javisst". men men... pinsamt för mej iaf.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Snackade i telefonen häromdagen med en bekant som jag länge sneglat lite på, just denna kvällen så var jag lite småtänd och hade bla. läst en massa inlägg på denna sida vilket gjorde saken "värre". Iaf. så ligger jag i sängen o snackar med henne om en massa saker och börjar smårunka lite samtidigt som jag försöker fortsätta diskussionen. Det går ju som bekant inte att andas så där lugnt när man börjar bli lite upphetsad så jag mer eller mindre flåsar väl ut ett par frågor och kommentarer då hon helt plötsligt tystnar och frågar "vad gör du?", "runkar du eller?" fan jag visste inte vad jag skulle säga och fick väl fram något fånigt "näääh"... men hon stod på sig och var helt övertygad om att jag gjorde det... Hade jag varit lite mer cool så skulle man ju bara sagt "javisst". men men... pinsamt för mej iaf.

Men... det var väl inte så pinsamt?
Du skulle svarat "Skulle du ha nåt emot det isf?"
Då hade du fått vfeta vad hon hade tyckt om det, innan du avslöjade dig helt. kanske hade hon blivit kåt av att veta, kanske inte...
Själv hade jag blivit kåt om det var en kille man kunde tänka sig ha sex med, men sån är ju jag.... hihi

Kram :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Var med om en liknade sak fast det var min dåvarande sambo som pratade.

jag hade sagt det nån gång att jag tror inte du skulle klara och våga snacka i telefon samtidigt som vi har sex men det skulle hon visst sa hon.

en dag när vi precis hade börjat, jag låg och slickade henne ringde telefonen, det var en kompis till mig eller oss men ursprungligen en manlig bekant till mig och jag sa passa på att visa nu då... hon tog upp telefonen o svarade.. jag slickade så skönt jag bara kunde och samtidigt körde med ett finger, hör plötsligt hon säger
-nä han är inte hemma och några gånger gjorde hon små tafatta försök till att putta bort mitt huvud men jag bara fortsatte, jag är 100 på att han misstänkte hon lekte med sig själv då hon inte klarade vara helt tyst och han verkade vilja dra ut på samtalet men jag måste säga att hon klarade det över förväntan men hon var ordentligt kåt efter det och sa att det hade varit jättesvårt att inte stöna rakt ut.. undrar om kompisen tog fram sin??:)
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Själv brukar jag kittla min tjej då hon är i telefon ibland... Man riktigt ser hur hon tvingar sig att vara skärpt.:D:D
 
Toppen