I tvättstugan

Onanistjavisst

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Jag vill berätta en liten kärleks historia som hände i somras.
Jag heter Christian och bor i gamla stan i Stockholm.
Jag bor singel i en liten etta på 30 kvm. Perfekt läge, nära stans alla nöjen.
Har precis blivit 20 så jag har haft det bra när det gäller lägenhet. Den fick jag kastad i knät förra hösten då min kusin flyttade till Turkiet med sin fru och startade en möbel export firma. Det frågades i våran familj om någon var i behov av bostad och den föll mig perfekt i smaken. Ljus och åt ena hållet så har jag öppen vy. Ja så tillvida att det inte finns en husvägg 3 meter från fönstret utan en staty av Göran och Draken.

Denna lördag så skulle jag tvätta och sedan framåt åtta träffa mina kompisar på Patricia. Vi skulle då fira min kompis födelsedag.
På vägen till tvättstugan mötte jag grannfrun på samma våning. Annika. Hon är runt 40, vacker som få och fru till en skivbolags direktör. Han är nästan aldrig hemma. I alla fall så har jag bara sett honom två gånger sen jag flyttade hit medans jag ofta pratar, mer än gärna, med Annika. Så även denna gång. Jag beundrar alltid henne när vi pratar, ser på hennes leende och hur snygg hon är. Ibland så drömmer jag om hur det skulle kännas att kyssa henne, smeka henne, krama hennes härliga kropp.
Hon skulle ner en gång till senare för att hämta resten av sin tvätt.

Fönstren till tvättstugan ligger i marknivå och man kan se in i bakgården och även porten som leder ut till gatan. Det hände när jag precis hade laddat den första maskinen med tvätt.
Jag hörde porten öppnas utanför källarfönstret och ser en kvinna och man som kommer in och ställer sig på motsatta sidan fönstret. Kvinnan är något kortare än honom och har en kort kjol, blus och en svart handväska. Han har en kort ärmad skjorta och kortklippta blå slitna jeans.
Hon lutar sig med ryggen mot väggen och tar tag om hans nacke. Dom kysser varandra, länge.
Jag kan se hans händer hålla om och smeka hennes midja. Nu för han sin höger hand ner mot hennes stjärt. Hon stelnar till. Jaha? Vad händer nu? Tänkte jag. Jag kände mig spänd av förvänta och det pirrade i kroppen. Ska dom gå vidare nu? Jag hör att dom pratar tyst men inte vad dom säger. Efter en kort stund så tar hon tag om hans huvud och kysser honom häftigt igen.
Jag kan se hans hand smeka hennes stjärt. Hans finger leker nu med henne. Hon ser ut att njuta och stöna. Hon blundar och kysser hans öra. Hon för sin hand genom hans hår och kysser honom intensivt. Wow, det verkar kärlek banne mig! Jag hade kommit ner för att tvätta men fick nu se ett kärleks par från en perfekt vy. Jag ser dom snett underifrån så att jag ser allt perfekt.

Han vänder på henne. Hennes handväska faller till marken. Likaså har hennes trosa hamnat runt hennes ena fot. Hon lutar sig mot väggen med händerna, vrider bak huvudet och ser honom i ögonen.
Han ställer sig bakom henne och ser på hela henne. Nu sätter han sig på huk och trycker sitt ansiktet mot hennes stjärt.
Nu ser jag hur hon rycker till och njuter av hans behandling.
Nu måste jag smeka mig själv. Det känns otroligt spännande att bara stå några meter ifrån och få se detta par älska. Jag drar av mig byxorna och ställer mig närmare källar fönstret. Jag runkar sakta min lem medan jag ser henne njuta. Maskinen tvättar tyst i bakgrunden. Hon ålar sig under hans behandling. Hon är totalt inne i njutningen.
Jag är mycket kåt och lemmen stenhård när jag ser han resa sig upp och omfamna henne. Dom kysser varann bakifrån. Han trycker sig mot henne. Han masserar försiktigt hennes bröst.
Det börjar kittla i mig nu. Jag får lugna mig för att inte komma för snabbt. Jag vill ju njuta och se så mycket som möjligt innan jag kommer.
Nu tar dom fram hans kuk ock för den mot henne. Han väntar en stund. Nu säger hon visst åt honom nånting och han glider sakta in i henne. Jag ser perfekt hur kuken tar sin väg in i henne.
Hon blundar och ser ut att njuta av honom. Hon börjar stöta sin stjärt mot honom. Jag kan höra deras stön nu.
Jag behöver nästan inte röra min kuk nu. Det pirrar i hela min kropp av känslan att jag snart ska komma.
Bara synen av deras samlag gör mig så kåt att jag måste tänka på annat för att lugna ner mig.

Han tar tag om hennes bröst när han står bakom henne, masserar dom mjukt. Samtidigt så syns deras underliv röra sig mot varandra hela tiden. Jag kan se att han viskar saker i hennes öra, eller kanske slickar han henne.
Nu kysser dom varandra, intensivt och länge.

Jag står och beundrar min kuk som står rakt ut, smeker den ibland, runkar långsamt, njuter av deras lek.
Nu vänder hon sig. Hon sätter sig gränsle över honom, spetsas på hans tunga. Dom tar stöd mot väggen. Ibland så stannar dom till. Det verkar som om dom också är nära att komma. Han kör in kuken in i henne och jag ser nu hur hon böjer sitt huvud bakåt och börjar skaka i hela kroppen. Åh, det går för henne. Det är det bästa jag vet när jag får se en kvinna njuta och ha en skön orgasm. Nu kan jag inte hålla mig längre. Det blixtrar till i min kropp och huvud och hela jag skälver av orgasm vågor. Min kuk börjar nu pumpa säd ut på väggen och ner på golvet.
Det pumpar och pumpar ur mig. Min orgasm avtar och jag tittar ner på min kuk och all sperma som har landat på väggen och golvet. Det rinner långsamt ner till golvet. Jag tittar ut på kärleks paret och ser att han nu kommer in i hennes mun. Hon står på huk framför honom och sväljer hans säd. Underbart! Vilken syn!
Sakta kommer jag till sans igen och ska just böja mig ner efter mina byxor för att sedan städa upp efter mig.
Först då märker jag att det står nån i dörren. Ajdå, den glömde jag att låsa. Hastigt vänder jag blicken mot dörren.
Då ser jag att det är Annika och hon säger med en len, viskande röst:
- Det såg jätteskönt ut.
Där står hon och smeker sig lätt över brösten med en farlig blick.
Hon ler sådär finurligt, hemligt.
Jag är inte den som direkt skäms för saker. Jag står alltid för det jag gör men nu vart jag faktiskt en aning generad och drog hastigt upp byxorna, knäppte dom och samtidigt sa jag lite generat:
- Ja, det var en underbar stund.
- Hur länge var du med?
Annika svarade:
- Nånstans ifrån när du började blunda och sedan framåt.
- Jag fick ju se det skönaste i alla fall.
- Det måste varit nåt speciellt som du sett för att ha kommit till det tillståndet?

Jag svarade medans jag tittade ut och såg nu att paret hade försvunnit.
- Jo, det kan man säga.
- Jag fick en underbar syn inför mina ögon.
Jag vände mig mot henne och såg henne rakt i ögonen.
- Jag kan se den fortfarande.
Annika log och sa:
- Vi kanske kan ses uppe hos oss någon gång?
- Det skulle bli en trevlig stund med lite mat och prat.
- Inget annat.
Hon log lite hemligt. Jag log tillbaka mot henne. Jag började nu att tvätta efter mig. Annika tog fram en trasa och hjälpte mig.
Konstigt nog så kändes det inte generande längre. Hon såg ut som vanligt och vi pratade på som vi brukade förutom att ämnet hamnade mer inom den sexuella tillfredsställelsen. Både hos män som kvinnor. Det kom fram att även hon ibland kände sig som en singel. Hennes man ofta var på resa i Europa och var då borta flera veckor i taget. Vi blev klara och jag sa att det vore trevligt om vi fick fortsätta vårt samtal igen men kanske inte då när vi skulle ses hemma hos dom. Vi skrattade till. Jag började gå mot dörren för att gå upp till mitt. När jag passerade henne så tog hon min hand och log mot mig. Jag såg mot henne och kände att vi drogs mot varandra. Vi kramades. Hon var underbar, som om vi smälte ihop. Jag kände nu hennes och min starka åtrå som växte inom oss. Pulsen ökade.

Vad som sedan händer är en annan historia som jag gärna berättar för er en annan gång.
Den historien får heta: Annika och jag.

Vi hörs då.


Villläramigmeromonani.
 
Toppen