I ungdomen

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det jag nu skriver har verkligen hänt men det var många år sedan och "preskriberat" så jag tror inte att någon som var med och läser detta skulle känna sig utlämnad.

En höstkväll närmare bestämt en lördag hade Lars och hans flickvän Karin bjudit in mig och Irene. Vi skulle äta lite och sedan skulle det dyka upp några fler längre fram då vi var på olika ställen med förfester. Vi fem brukade umgås, spela kort, förfesta inför uteliv mm så vi var inga främlingar för varandra.

Lars och Karin hade lagat en god rätt Räkor i stark sås. Det var dels en rätt man blev törstig av och dels lite kladdig eftersom räkorna låg i med skalen på. Det blev mycket suttande och smackande under måltiden och en del vin och vi alla blev väl lite salongsberusade. Jag och Irene tog på oss att duka av och plocka in i diskmaskinen. Lars och Karin gick upp en våning under tiden. När vi var klara med disken gick Irene på toan och jag gick upp för trappan. När jag tittar in i föräldrarnas sovrum ser jag Lars och Karin som ligger och smeker varandra. Jag vet inte vad som flyger ur mig men säger "det är orättvist att singlar hamnar vid sidan av".... Lars svarar snabbt att jag är välkommen men får ta av mig lika mycket så att alla är jämspelta. Efter någon minut kommer även Irene och jag säger till henne att ta av sig kläderna och komma ner i sängen.

Efter en kort stund ligger Lars på ryggen med Karin sittande över sitt ansikte. Han slickar henne i fittan och vi andra två hjälps åt att smeka och suga hans lem. Jag känner en hand som smeker längs insidan av mina lår och upp mot mitt blöta sköte. Sakta för Lars in fingrar i min fitta och smeker min kittlare. När jag tittar på Irene så ser jag att han gör samma sak med henne. Hela situationen gör mig så vansinnigt kåt och känner hur saften flödar ur mig. Sätter mig grensle över honom och Irene hjälper till och styr in hans styva lem i min blöta fitta. Rider honom och samtidigt möter Karin och mina läppar varandra. Irene smeker oss alla och det tar inte lång stund förrän jag får min första orgasm för kvällen. Lite utpumpad glider jag av och lägger mig bredvid och snabbt är Irene på plats för en ny ridtur. Jag tittar på dem och smeker min kittlare och ner i springan och kommer en andra gång. Lars är allt mer upphetsad och då säger Karin ifrån..... "Det är min kille så han får spruta i mig och ni andra får bara titta på". Jag hade så lång i livet aldrig sett någon som kunde rida en lem på det sätt som hon gjorde. Hon satte sig bakvänt och hennes underdel rörde sig rytmiskt och snabbt upp och ner o runt. Lars njöt verkligen av massagen och kom i Karin. Jag trodde nog aldrig att han skulle sluta att pumpa henne full med sin saft.......

Karin gled av Lars och la sig på ryggen jämte mig och Irene. Vi började nu båda att smeka henne både på brösten och ner mellan låren. Det var nästan så vi krigade om hennes sköte. Lars han reste sig upp och ställde sig bredvid sängen och tittade på. Hans lem styvnade och han började smeka den. Vi bestämde oss för att hjälpa till så här men vi var bara tre. Under rubriken Filmklipp och sexlekar kan ni tänka er vad kvällen och natten ägnades åt. Det kom inga fler utan vi förblev tre + 1 och jag tror att vi alla var ömma lite här och där någon dag efteråt.

Denna kväll tänker jag på många gånger då jag smeker mig själv......
 
G

Göran67

Gäst
Tack för den otroligt upphetsande berättelsen. Du gjorde verkligen min kväll komplett. Tackar och runkar ;)
 
Toppen