Idag fick jag min första facial

linin

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Idag hände det äntligen, jag lyckades styra upp ett möte med en dalmas.
Det var fantastiskt och jag fick satsen rakt i ansiktet som jag fantiserat om så mycket på sistone.
Nästa gång vill jag svälja såsen och slicka i mig varenda droppe. Fantiserar även om ett bukkake-gangbang där jag blir helt nersölad av manssås, mmmm.

Jag har haft en bra dag :)

Edit. Jag har fortfarande inte tvättat av mig såsen i ansiktet, mmm.

Edit 2. Det är absolut inte min första homo-erfarenhet men mitt första (men absolut inte sista) ansiktssprut
 
Last edited:

Johab

Ny medlem
Kön
Man
Idag hände det äntligen, jag lyckades styra upp ett möte med en dalmas.
Det var fantastiskt och jag fick satsen rakt i ansiktet som jag fantiserat om så mycket på sistone.
Nästa gång vill jag svälja såsen och slicka i mig varenda droppe. Fantiserar även om ett bukkake-gangbang där jag blir helt nersölad av manssås, mmmm.

Jag har haft en bra dag :)

Edit. Jag har fortfarande inte tvättat av mig såsen i ansiktet, mmm.

Edit 2. Det är absolut inte min första homo-erfarenhet men mitt första (men absolut inte sista) ansiktssprut
 

Johab

Ny medlem
Kön
Man
Härligt! Jag vill bli nersprutad anonymt på rumpan, fått till en träff på hotell där jag låg naken med rumpan i vädret och det en till rummet öppen,blev nersprutad,nu vill jag bli nersprutad i ansiktet, vill gärna suga och få sperman i munnen och suga kuken rent men vet inte om jag vågar få sperman i munnen,vill inte bli smittad.
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt! Jag vill bli nersprutad anonymt på rumpan, fått till en träff på hotell där jag låg naken med rumpan i vädret och det en till rummet öppen,blev nersprutad,nu vill jag bli nersprutad i ansiktet, vill gärna suga och få sperman i munnen och suga kuken rent men vet inte om jag vågar få sperman i munnen,vill inte bli smittad.
Leta efter äldre gifta män, de är idealiska spermadonatorer.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Härligt! Jag vill bli nersprutad anonymt på rumpan, fått till en träff på hotell där jag låg naken med rumpan i vädret och det en till rummet öppen,blev nersprutad,nu vill jag bli nersprutad i ansiktet, vill gärna suga och få sperman i munnen och suga kuken rent men vet inte om jag vågar få sperman i munnen,vill inte bli smittad.

Sorry. Äldre gifta män som på sidan av har sex med andra män är en dålig garant för ”ren” sperma.
Bögar har mycket mer koll på sin hälsa och status eftersom de flesta testar sig regelbundet.

Med det sagt, kan du ändå vara lugn i din oro. Med nutidens bromsmediciner är det i princip omöjligt att bli smittad av nån som har hiv. Dessutom finns ett preventivt medikament som heter PreP. Det gör att den som tar det dessutom får ett 98% skydd från hiv och hepatit. Därför har dessutom spridning av hiv-smitta minskat drastiskt.

Jag är bög/neg och känner mig säker - och jag är ändå lite hypokondriker.
 
Last edited:

Kenand

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Idag hände det äntligen, jag lyckades styra upp ett möte med en dalmas.
Det var fantastiskt och jag fick satsen rakt i ansiktet som jag fantiserat om så mycket på sistone.
Nästa gång vill jag svälja såsen och slicka i mig varenda droppe. Fantiserar även om ett bukkake-gangbang där jag blir helt nersölad av manssås, mmmm.

Jag har haft en bra dag :)

Edit. Jag har fortfarande inte tvättat av mig såsen i ansiktet, mmm.

Edit 2. Det är absolut inte min första homo-erfarenhet men mitt första (men absolut inte sista) ansiktssprut
Jag skulle oxå vilja uppleva det, gärna flera killar samtidigt som sprutar mig i ansiktet.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Leta efter äldre gifta män, de är idealiska spermadonatorer.

Problemet är väl att äldre gifta män träffar andra äldre gifta män i tro av att det är "säkert" av samma anledning. Sprutar ned varandra och sen går de hem och söker en ny gift man, som i sin tur tror samma sak och så har du en smittokedja där.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det här kommer inte låta klokt men min första som jag minns spontant så här var på en fest som urartade lite och vi blev några som hade sex i samma rum. En kille och jag hade sex där jag halvlåg i en fåtölj typ och han frustade på rätt bra. Sen närmade han sig att spruta och frågade om det var ok att komma i mig, jag svarade "nej, det är fler som skall in" (vet inte vad jag fick det ifrån kåt antagligen haha, men det visade sig bli sant), så han drog ur och sprutade så hårt att han delvis träffade mig i ansiktet. Kom som en överraskning men shit va upphetsande det var i sammanhanget. Tror jag va 17 och han var äldre om det nu spelar roll...närmare 30 i alla fall...blivit en del efter det och är jag på det humöret så är det grymt häftigt!
 
Toppen