Idol-Jonah

G

Guest

Gäst
Japp riktigt nice! Och här klagas det på alla tjejer som viker ut sig. Tror det är någon på killsidan som också fått upp "ribban" nu ;)

Men han själv var vist inte så nöjd över att de kommit ut... Kan man ju förstå. Det är ju inte vara någon som kan se honom på scen nu utan att tänka "Vi vet vad som finns bakom den bulan" :p
 

bula

Medlem
Kön
Man
Tja!!

Fler som checkat in nakenbilderna på Idol-Jonah?? Riktigt cool, killen e ju en hunk.. eller va tycker ni? :p

Tycker det är för jävligt att han blir uthängd på nätet med bilder som är privata.
Hur skulle ni själva känna om du var känd o bli uthängd så?
Dåligt att länken finns här. Kan inte nån moderator ta bort den?
[:(!][:(!][:(!]
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja!!

Fler som checkat in nakenbilderna på Idol-Jonah?? Riktigt cool, killen e ju en hunk.. eller va tycker ni? :p

Tycker det är för jävligt att han blir uthängd på nätet med bilder som är privata.
Hur skulle ni själva känna om du var känd o bli uthängd så?
Dåligt att länken finns här. Kan inte nån moderator ta bort den?
[:(!][:(!][:(!]

Bilderna på honom finns överallt på nätet so what???
 

bula

Medlem
Kön
Man
Tja!!

Fler som checkat in nakenbilderna på Idol-Jonah?? Riktigt cool, killen e ju en hunk.. eller va tycker ni? :p

Tycker det är för jävligt att han blir uthängd på nätet med bilder som är privata.
Hur skulle ni själva känna om du var känd o bli uthängd så?
Dåligt att länken finns här. Kan inte nån moderator ta bort den?
[:(!][:(!][:(!]

Bilderna på honom finns överallt på nätet so what???

Dom finns överallt för du och andra tycker det är ok att göra sig roliga på andras bekostnad! Ynkligt!
 
G

Guest

Gäst
Tja!!

Fler som checkat in nakenbilderna på Idol-Jonah?? Riktigt cool, killen e ju en hunk.. eller va tycker ni? :p

Tycker det är för jävligt att han blir uthängd på nätet med bilder som är privata.
Hur skulle ni själva känna om du var känd o bli uthängd så?
Dåligt att länken finns här. Kan inte nån moderator ta bort den?
[:(!][:(!][:(!]

Håller med fullständigt.....[red][/red]
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla har vi väl gjort sånt som man inte riktigt vill att skulle spridas. Också dom som läckt det - undrar just om dom ville att deras hemlis skulle komma ut?

Sedan är det en helt annan sak om han ser bra ut.
 

Johane

Ny medlem
Kön
Man
Tja!!

Fler som checkat in nakenbilderna på Idol-Jonah?? Riktigt cool, killen e ju en hunk.. eller va tycker ni? :p

Tycker det är för jävligt att han blir uthängd på nätet med bilder som är privata.
Hur skulle ni själva känna om du var känd o bli uthängd så?
Dåligt att länken finns här. Kan inte nån moderator ta bort den?
[:(!][:(!][:(!]

Men snälla,
han har ju tagit bilderna av en anledning.

Tror knappast att det var till att skicka God Jul-kort till mamsen.
 

nicedick

Ny medlem
Kön
Man
Hmm. Kuken är det ingen fel på iaf. Sedan tycker inte jag inte att han e så speciellt snygg i övrigt, men smaken e som baken....
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Vet inte riktigt om jag köper hela det här att Jonah är missnöjd med att bilderna läckt ut. Det är ju som bekant inte ovanligt att såna här bilder "läcker ut" avsiktligt. Och ärligt talat ser bilderna väldigt avsiktliga ut.

De ser ut som poseringsbilder han tagit i sin lägenhet som audition till att bli porrmodell. Med ansikte och allt. Det känns liksom inte som det är bilder han och hans tjej (han är hetero va???) tagit för eget bruk när leken och lusten fallit på.

Är det här en ursäkt jag kommer med för att kunna dregla över honom utan moraliska betänkligheter?

Nej, han e inte min typ.
Typ... "Wow... en poserande naken man... och han har en kuk...! ... coolt."



;);)
 
G

Guest

Gäst
Tycker det är för jävligt att han blir uthängd på nätet med bilder som är privata.
Hur skulle ni själva känna om du var känd o bli uthängd så?
Dåligt att länken finns här. Kan inte nån moderator ta bort den?
[:(!][:(!][:(!]

Öh.. vet du hur många miljoner miljarder tjejer som får nakenbilder eller nakenvideos upplagda på nätet varje dag mot sin vilja? I väldigt många fall rör det sig om osäkra tonårsflickor som blir manade att vika ut sig privat inför killar, äldre män eller gubbar på t.ex. MSN. Denna "privata" visning blir sen filmad med t.ex. Fraps och läggs ut på offentliga, gratis klipp-baserade porrsidor.

Ser Johan Larsson ut som en osäker tonåring?... Ja, det gör han faktist, men han är ändå nålen i höstacken. Och det är en väldigt stor möjlighet att detta "läckage" var avsiktligt för att få publicitet. Jag ser inte dig gråta över alla dessa tonårsflickor.

Förresten, som sista argument. Hur många paparazzis har inte tagit bilder på Britney Spears fitta när hon kliver in i en bil? DET om något är förjävligt.

Okej, en sista grej. Hur skulle jag känna mig om jag var känd och uthängd så? Jag skulle skämmas över att jag var så korkad att jag sprang runt i min lägenhet med kuken ute framför kameran. Samt så skulle jag hoppas på så mycket publicitet som möjligt.

Puss på pungen ;)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
De där bilderna är väl inte nåt att bry sig om!? Det går 13 på dussinet av killar som ser ut så där.
 
Toppen