Ikea i kina offentlig onani

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har för ett tag sedan sett en annan film med en asiatisk tjej som onanera och squirtar över golvet. Tror det är i en skoaffär om jag inte missminner mig helt
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Verkar som asiatiska kvinnor squirtar mer än andra. Rätta mig om jag har fel. Jo, jag vet att det finns vanliga vita brudar som squirtar extremt med, men känns lite vanligare bland asiater
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
De får börja namge sex och runkmöbler. Här är nya sexkudden "fiffi" och vi har även fotöljen "Petter niklas" med tvättbar överdrag och plats för glidmedel i armstödet.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
De får börja namge sex och runkmöbler. Här är nya sexkudden "fiffi" och vi har även fotöljen "Petter niklas" med tvättbar överdrag och plats för glidmedel i armstödet.

Vet du att "Petter Niklas" är redan taget. Har sett på Youtube - En monterbar trattkonstruktion som avslutas i en tunn slang, som går ner i toalettstolen. Att ställa över toalettstolen till killar som envisas med att stå och kissa - på ringen.....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet du att "Petter Niklas" är redan taget. Har sett på Youtube - En monterbar trattkonstruktion som avslutas i en tunn slang, som går ner i toalettstolen. Att ställa över toalettstolen till killar som envisas med att stå och kissa - på ringen.....

hahaha på så vis?
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Såg en kvinna på stan igår, klädd i en liknande skjorta som tjejen i denna video har. Hon var lång och blond, kanske 25 år gammal. Jag såg inga byxor eller kjol under. Man började ju fantisera lite om hon sett klippet och blivit inspirerad… kom hon kanske från en butik där hon lekt med sig själv, eller var hon kanske på väg dit..?
 
Toppen