Illa

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
Tycker det är skamligt att när man söker kontakt med tjejer här så 99% av fallen är det killar som utger sig för o vara tjejer, tycker det är sorgligt. Varför kan man inte bara vara sig själv och efter hand gå framåt istället för o säg att man är tjej o tro att tjejen på andra sidan ska visa nått. En klassiker som man har hört många gånger är: "Min cam är sönder" "Jag har lånat ut min cam" "Min cam funkar inte". Skärpning för F¤n[:(!]
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Det kan även vara så att tjejer använder "min cam är sönder" för att det just för tillfället inte Vill visa sig i cammen....
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Vänta nu, om man tittar på ditt inlägg så är du antingen en tjej som utger sig för att vara kille, eller så är du kille som brukar utge sig för att vara tjej.
 

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
nej så är det inte alls :p Jag konstaterade bara fakta. att av dom "tjejer" som har addat mig så är det så, när man frågar om dom kan sätta igång camen så man få se deras ansikte, och då menar jag ansiktet. Jag kan klara mig o snacka med en tjej utan cam men då vill jag veta att det är en tjej också
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Där kan det faktiskt handla om att de inte vill visa ansiktet av ren blyghet. "Tänk om någon får reda på att jag befinner mig på ett sådant här ställe".

Jag tror till och med att de flesta här, både män och kvinnor, hellre visar kroppen i oilka stadier av klädsel än ansiktet.
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
En lite fråga, du har varit medlem här sedan igår, hur har du så snabbt kommit till denna slutsats och hur har du kunnat få kontakt med så många kvinnor?
 
Kön
Kvinna
nej så är det inte alls :p Jag konstaterade bara fakta. att av dom "tjejer" som har addat mig så är det så, när man frågar om dom kan sätta igång camen så man få se deras ansikte, och då menar jag ansiktet. Jag kan klara mig o snacka med en tjej utan cam men då vill jag veta att det är en tjej också

Alltså, min princip är att inte ge ut bilder alls på nätet...därför har jag inte införskaffat någom kamera heller. Så jag tror många tjejer är som mig, helt enkelt vill förbli annonyma. Men du har rätt...det finns nog en del som fejkar också...
 

mammsen

Medlem
Kön
Kvinna
du Maree har nog rätt.
Har inte skaffat cam.
Har råkat ut för flera killar som säger att de är tjejer ..men fatta det märks rätt snart.Ni skriver på ett visst sätt.SÅ LÄGG Ner.[}:)]
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
du Maree har nog rätt.
Har inte skaffat cam.
Har råkat ut för flera killar som säger att de är tjejer ..men fatta det märks rätt snart.Ni skriver på ett visst sätt.SÅ LÄGG Ner.[}:)]

Håller helt med mammsen, en banal rad eller så kanske man kan gå iland med, men det krävs rätt bra kännedom om könens olika språkbehandling för att man skall kunna gå iland med att uppträda under falskt kön, i alla fall sedan man börjat "prata" med varandra.

Dessutom för att kommentera på ursprungsfrågan, varför så fixerade vid cam och bilder. Ord och dialog som man får sätta egna bilder är otroligt erotiskt laddade. Att "prata" med andra är erotiskt laddat, dessutom när man inte är "känd" så vågar man kanske leva ut sina fantasier i högre grad och kan bli ännu mer upphetsad och tillfredsställd, vilket i alla fall för mig är själva meningen med att onanera ;)

/JOhan
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Är det inte lite så att vi killar tänder mer på visuella bitar än vad kvinnor gör... damerna ifråga (åtminstone i min lilla snäva värld) kräver ofta lite mer än så...gärna lite mer substans såsom ord- och tankeväxling...inte bara en vilt runkande kuk över hela bildrutan... :cool:
 

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
En lite fråga, du har varit medlem här sedan igår, hur har du så snabbt kommit till denna slutsats och hur har du kunnat få kontakt med så många kvinnor?

Hade en innan som blev spärrad pga att jag råkade annonsera på ett otillåtet sätt. så därför vet jag.
 
Toppen