Inför Halloween kanske?

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Måste bara dela med mig av dessa trosor som jag fick erbjudande om att köpa idag. Har fastnat lite för denna modellen av trosor och just denna har självlysande spöke...:)

<center>http://sloggi.timarco.se/prodimage/17521300.jpg</center>

Så här ser denna trossort ut bakifrån förövrigt. Mycket tunna trosor, syns inga kanter på några ställen. Mycket sköna dessutom, känns knappt.

<center>http://sloggi.timarco.se/BrandImage/53600.jpg</center>
 

sexhenke

Ny medlem
Kön
Man
finns inget sexigare än trosor som skär över halva häcken, jag tror de sitter som en smäck över din häck rödluvan!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Ser snygga ut fast föredrar aningen mer röv än vad bengetterna har på bilden :) Vart kan man köpa dessa?
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Jo, det är lyxigt snygg skärning på denna modell. Handlade liknande ett antal gånger till min f.d. flickvän. Men dom satt sällan på.....
Så handla du, dom är en hit!
 
Kön
Man
Håller med dig heimat, de är för smala på bilden! Men det är väl fixat i datorn kan jag tänka mig.

Rödluvan:

Snygga trosor! Köp! Passa på och skaffa dig ett par sådana blikande djävulshorn [}:)]. Då syns du garanterat tillsammans med det självlysande spöket ;)

Sloogi har väl även underkläder för män också om jag inte har helt fel?

Tillägg: Rödluvan, de trosor som du visar, kallas de för "hipstertrosa" eller?

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Fy fan, det där var sexigt!

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 
Kön
Man

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Roligt att det är fler som gillar denna typ av trosor!!
De är alltså av märket Sloggi, typen heter HotHips och säljsa bland annat hos Lindex och Twilfit, men jag rekommendera Timarco, där är de billigare: (Nej, hittade ingen längre url att visa...:))

http://timarco.se/Listd7557459-4cd3-4f6 ... 0000000000

runkaärskönt:

Vilka fina kläder, jag tror jag vill vara Zorro-tjejen. Men Rödluvan funkar också!

Och ja, Sloggi har även för män. Sloggi har vl varit kända för att göra praktiska, bekväma och, ja, enligt mitt tycke lite tråkiga underkläder förut. Men inte nu längre.
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Ja det trosorna är gooa skulle va kul att se min sambo i dem, måste nog pucha lite för sådana hemma, tack för att du tog upp frågan om dessa trosor
 
Kön
Man
Sloggi har även hipstermodell för män (snygga):

http://www.midnightexpress.co.uk/produc ... 28163z.jpg

Kanske något för "Mikke74" att ha på sig och matcha sambon?

Rödluvan:

Ja Sloggi minns jag från förr och det var mycket "ohippt" om man säger så.

Zorro-kostymen är snygg, bra val.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Jag köpte nyligen Björn Borg-kalsonger som nästan ser ut som de på bilden ovan. Fast passformen var inte den bästa.

Rödluvan:

Du har dina "HotHips" på dig och möter en man med "Sprit Spirit Hipster" (så heter modellen för män) = succé? Hur viktigt är det med snygga kalsonger på män?

Killar som är intresserad av kalsonger kan titta här www.uppercut.se

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker inte att det är jätteviktigt. Givetvis skönt/kul med något fint att titta på, men har jag väl kommit så långt som till kalsongerna,ja, då spelar det liksom mindre roll. De ska av...;)
 
Kön
Man
Rödluvan,

tror nog att de flesta män tänker samma sak....trosorna ska av till slut ändå [^]

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by runkaärskönt

Rödluvan,

tror nog att de flesta män tänker samma sak....trosorna ska av till slut ändå [^]

Men nu förstör du ju min illusion om att männen uppskattar mina försök till att ha på mig fina underkläder...:)

Det är klart att jag hellre ser, i mitt tycke, snygga kalsonger på en kille. Och att jag också helst har på mig snygga underkläder. Det är väl som med mycket annat, det stärker ju ens egna självförtroende.

Dessutom, som mamma brukar säga, man ska vara hel och ren under, man vet aldrig vart man hamnar innan dagen är slut! Hmmm, hennes tanke var ju att man kan bli t.ex. påkörd och hamna på sjukhus, men går väl att översätta till annat också!
 
Kön
Man
Jo, dallabralla, håller med dig att det är sexiga trosor.

Om det här blir allmänt mode bland kvinnor så kommer jag inte att sörja om stringtrosor försvinner. Tycker trosor i den stilen som "Hothips" är framförallt snyggare men också sexigare än string. Men det är ju samma sak som med allt annat att smaken är olika.

Tänkte på en sak när jag kollade på kalsonger på www.uppercut.se. Där står att de ska tvättas i 30 grader. Det måste vara för låg värme. Rekommendation är väl 60 grader och jag tvättar mina kalsonger på det sättet.

Undrar om det är samma fega tvättmärkning på 30 grader när det gäller vissa trosor. Vad säger ni tjejer?

Om man förstår norska så finns en lång debatt om string i förhållande till mer rejäla trosor som "Hothips" här:

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category ... 0000699900

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen