Inga sprut 2020 hur länge klarar vi?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Provar att att låta bli att spruta från nyåret. Härlig känsla när kåthet växer. Nån som vill hänga på och utmana sig själv?
Hur lägger vi upp det? Tillåtet att runka men inte till sprut?
Spontan utlösning utan stimulering rår vi inte för. Härlig känsla när det bara kommer i kalsongerna.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kul med alla svar. Från gottegrisar till asketer.
Självklart gör vi på det vis vi själva vill. Jag ska testa att slå eget rekord. Man borde egentligen göra journal.
God Jul på er alla Onanister
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nog skulle jag kunna, men varför avstå från livskvalitet.
Men visst kan det vara en skön känsla att bygga upp kåthet
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker såna där experiment är upphetsande - och har klarat nästan 1 år en gång, å andra slid . . . sidan säger läkarvetenskapen att det är nyttigt att "komma" då och då och bra för prostatan.

Såg i teve (Filip & Fredriks "värsta" eller nåt sånt..) en bergsbestigande man i 40-årsåldern som varken knullat eller runkat på 3 år och tänker fortsätta så - han får istället utlopp för samma känslor när han bestiger sina berg . . . kanske var detta konstruerat av F & F och killen bara någon skådis . . .
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker såna där experiment är upphetsande - och har klarat nästan 1 år en gång, å andra slid . . . sidan säger läkarvetenskapen att det är nyttigt att "komma" då och då och bra för prostatan.

Såg i teve (Filip & Fredriks "värsta" eller nåt sånt..) en bergsbestigande man i 40-årsåldern som varken knullat eller runkat på 3 år och tänker fortsätta så - han får istället utlopp för samma känslor när han bestiger sina berg . . . kanske var detta konstruerat av F & F och killen bara någon skådis . . .
Wow nästan att år ..för mig låter det som ett paradis av kåthet. Men hur var känslorna för dig?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
det finns inte en möjlig het att man kan hålla sig nå länge, runka är ju livets goda näst efter att knulla en saftig fitta :)
Självklart ska man göra så man trivs. Jag har experimenterat med att hålla mig för att att jag uppskattar den enorma kåtheten som jag uppnår. Riktigt läckert var det när jag var så kåt att när jag mötte en vacker kvinnas blick så flödade sperma i kalsongerna
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Wow nästan att år ..för mig låter det som ett paradis av kåthet. Men hur var känslorna för dig?

Detta är ju förstås inget att rekommendera om man är gift eller inne i något slags förhållande - men det hajar nog de flesta!!

Men som singel är det ett rätt skönt experiment , och att plåga sig med massa porrtittande, och bara se - inte röra!! Ska kanske pröva på det igen med den reservationen att träffar jag ngn partner under tiden lägger jag förstås ner experimentet . . .

Minns inte riktigt vad det var som fick mig att avbryta "1-års experimentet" , om jag "exploderade" av nån sexig syn eller tog saken i egna händer . . .
 
J

JethroTull

Gäst
Jag är inte den kämpen, känner inte alls för att utmana mig. Vill ha mina orgasmer med tillhörande spermasprut. Vill inte under nån längre tid vara utan känslan av att känna den strama hårdheten, det svullna ollonet, de sååå välbekanta ilningarna som försätter mig i rus...för att sedan skicka iväg de varma strålarna.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta är ju förstås inget att rekommendera om man är gift eller inne i något slags förhållande - men det hajar nog de flesta!!

Men som singel är det ett rätt skönt experiment , och att plåga sig med massa porrtittande, och bara se - inte röra!! Ska kanske pröva på det igen med den reservationen att träffar jag ngn partner under tiden lägger jag förstås ner experimentet . . .

Minns inte riktigt vad det var som fick mig att avbryta "1-års experimentet" , om jag "exploderade" av nån sexig syn eller tog saken i egna händer . . .
Låter spännande. Jag ska testa från 1 januari. Självklart titta på porr och hetsa. Uppkåtningsrunk..men inte till sprut. Växla mellan rakat och orakat. Kalsongförbud ett par timmar om dagen. Hetsa sej till max min inte spruta. Skulle varit läckert med en Keyholder och kukbur med lås
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter spännande. Jag ska testa från 1 januari. Självklart titta på porr och hetsa. Uppkåtningsrunk..men inte till sprut. Växla mellan rakat och orakat. Kalsongförbud ett par timmar om dagen. Hetsa sej till max min inte spruta. Skulle varit läckert med en Keyholder och kukbur med lås


. . . du får önska en keyholder till julklapp höll jag på å skriva , men julen är ju över .. jaja ..

Jag tror jag hoppar på också - kom på att jag haft så stressigt kring jul att jag inte haft nån sex på kanske tretti da´r redan , då har jag rejält försprång .. men som sagt , får jag chans på någon sexig varelse bryter jag det jäkla experimentet . . .
 
Toppen