Inga sprut 2020 hur länge klarar vi?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . du får önska en keyholder till julklapp höll jag på å skriva , men julen är ju över .. jaja ..

Jag tror jag hoppar på också - kom på att jag haft så stressigt kring jul att jag inte haft nån sex på kanske tretti da´r redan , då har jag rejält försprång .. men som sagt , får jag chans på någon sexig varelse bryter jag det jäkla experimentet . . .
Kul med sällskap klart att vi har fritt att bryta! För mig är det på kul och nyfikenhet.
Alla är välkomna att prova.
Ser man vinster är det bara att köra..ledsnar man lägger man ned.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag lövar å inte fuska utan meddelar när det är slut eller snarare sprut som gäller . . . men jag är ståndaktig !! :rolleyes:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
En av orsakerna till att exempelvis boxare ska avhålla sig från sex innan fight - så att de är på hugget och inte matta nöjda och dästa!

Läste om en man som gick in i avhållsamhet av andra grunder - av sorg över en död vän. "Vem är jag att träffa kvinnor och ha kul när han inte finns längre" löd den märkliga förklaringen. Han höll visst på så c a 2 år (ingen onani heller), tyckte kåtheten gick över med tiden.

Men här gäller ju andra grejer - att som sagt utsätta sig för skön "tortyr" och se´n blir det desto häftigare när det väl kommer - om än upp i taket eller i en skön fitta!!! :p (eller i en läcker mun - tänk att bli avssssugen efter lång avhållsamhet!!) . BOOIING!!
 

johannezzz

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Knäpp hur?...Blev du extremt kåt?

Ja, visst. Hela min hjärna blev marinerad av sextankar! Men jag hade även de bästa onanistunderna i livet, utan att få orgasm. Kommer ihåg ett tillfälle när jag var ute och paddlade ensam i Blekinge skärgård, i slutet av den här perioden. Solen gassade och jag la mig naken på en klippa och började njuta, förstås. Har aldrig fått så mycket försats som den gången; det rann längs kukskaftet och efter någon timme var jag helt kladdig och stenhård och superkåt. Hela kroppen kändes liksom elektrisk. Vanligtvis smeker jag mest kuken när ja onanerar, men nu smekte jag mig över hela kroppen, över armarna, bröstet, magen, benen. Och kuken glittrade i solen av all försats. Det var faktiskt helt underbart.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, visst. Hela min hjärna blev marinerad av sextankar! Men jag hade även de bästa onanistunderna i livet, utan att få orgasm. Kommer ihåg ett tillfälle när jag var ute och paddlade ensam i Blekinge skärgård, i slutet av den här perioden. Solen gassade och jag la mig naken på en klippa och började njuta, förstås. Har aldrig fått så mycket försats som den gången; det rann längs kukskaftet och efter någon timme var jag helt kladdig och stenhård och superkåt. Hela kroppen kändes liksom elektrisk. Vanligtvis smeker jag mest kuken när ja onanerar, men nu smekte jag mig över hela kroppen, över armarna, bröstet, magen, benen. Och kuken glittrade i solen av all försats. Det var faktiskt helt underbart.
Vet inte om förutsättningarna stämmer för dej. Är är ju inte helt helt lätt om man är i relation och partnern inte är invigd. Välkommen att prova ett nytt försök. Kul om vi blir flera. Jag ser kåthet en som en stor vinning. Just orgasm känslan i själva kroppen är en stor uppståndelse. Härligt att du ville skriva om dina erfarenheter.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En av orsakerna till att exempelvis boxare ska avhålla sig från sex innan fight - så att de är på hugget och inte matta nöjda och dästa!

Har pysslat med en hel del kampsport under mitt liv, braziliansk Jiujitsu är det jag pysslar med nu när jag har tid.

Men just det där med avhållsamhet inför tävling är då inget som funkar för mig. Allt som händer då är att jag bara tänker på sex och kan inte koncentrera mig på matchen, vilket nog i värsta fall innebära att jag blir knockad (med fina sexdrömmar i huvudet).

När det gäller jiujitsun så brukar jag runka eller knulla innan träningen just för att det är så intim sport och vi har en massa tjejer i 25-års åldern på klubben som jag bland annat sparras med. Att ha deras bröst upptryckta i ansiktet när de sitter på en kan få oväntade konsekvenser om man är för ”på” så att säga.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . nu närmar sig ödestimman . . .

. . . ni som anmält er bangar la inte ur??

. . . efter första månaden funderar jag på att gå på thai-mazzage och låtsas som det regnar - fram för fler utmaningar!!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . nu närmar sig ödestimman . . .

. . . ni som anmält er bangar la inte ur??

. . . efter första månaden funderar jag på att gå på thai-mazzage och låtsas som det regnar - fram för fler utmaningar!!
Wow..det är en rejäl utmaning. Jag gick på massage en gång efter ca 14 dagar. Jag fick utlösning där.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . nu närmar sig ödestimman . . .

. . . ni som anmält er bangar la inte ur??

. . . efter första månaden funderar jag på att gå på thai-mazzage och låtsas som det regnar - fram för fler utmaningar!!
Självklart bangar jag inte nu. Det här ska bli kul. Ska ge det här ett ordentligt försök. Hoppas att det ger alla som är med och provar en skön tid
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . nu närmar sig ödestimman . . .

. . . ni som anmält er bangar la inte ur??

. . . efter första månaden funderar jag på att gå på thai-mazzage och låtsas som det regnar - fram för fler utmaningar!!
En sak att testa är att gå på badhus och relax och se vackra damer när kåtheten är maxad.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inga fler som vill vara med och utmana sig själv litegrann? Testa något nytt? Kanske uppleva en kåthet ni inte varit med om?
Alla är välkomna att låta bli att ha orgasm ..så länge det känns spännande och ok..ett litet sexperiment för dig själv.
Vore spännande att höra varandras erfarenheter in på nyåret..
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
.... som många andra tänkte jag gymma vid nyåret..
Gissar att det finns en del övningar där underlivsmuskler jobbar som kan bli "riskabla" på så sätt att utlösning kommer spontant
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . jag lägger upp det som så , baserat på gammal erfarenhet då jag klarade nästan 1 år , inte ens runkning (vet att detta är strängt!) på ett halvår - sedan får du runka men förstås inte till sprut - och när vi klingar in 1 januari 20021 får vi se vem som är i livet - och då återstår att se vem som får lägga satsen i en saftig fitta eller skjuta i taket eller faan vet var - bara det spruuuutaaaaar!!!

..som tidigare sagt inte att rekommendera av medicinska skäl , men vaafaan - det är mer spännande att gå omkring SPRÄNGKÅT , på frivilliga grunder vill säga . . . :rolleyes:
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . jag lägger upp det som så , baserat på gammal erfarenhet då jag klarade nästan 1 år , inte ens runkning (vet att detta är strängt!) på ett halvår - sedan får du runka men förstås inte till sprut - och när vi klingar in 1 januari 20021 får vi se vem som är i livet - och då återstår att se vem som får lägga satsen i en saftig fitta eller skjuta i taket eller faan vet var - bara det spruuuutaaaaar!!!

..som tidigare sagt inte att rekommendera av medicinska skäl , men vaafaan - det är mer spännande att gå omkring SPRÄNGKÅT , på frivilliga grunder vill säga . . . :rolleyes:
Jag ställde faktiskt frågan om att inte komma till 1177 när de hade frågemöjlighet där. Svaret blev att de inte kände till några risker med avhållsamhet. Upplevelsen tycker jag däremot kan ge en anspänning och lätt ömnad..inte obehaglig i underlivet
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . jag lägger upp det som så , baserat på gammal erfarenhet då jag klarade nästan 1 år , inte ens runkning (vet att detta är strängt!) på ett halvår - sedan får du runka men förstås inte till sprut - och när vi klingar in 1 januari 20021 får vi se vem som är i livet - och då återstår att se vem som får lägga satsen i en saftig fitta eller skjuta i taket eller faan vet var - bara det spruuuutaaaaar!!!

..som tidigare sagt inte att rekommendera av medicinska skäl , men vaafaan - det är mer spännande att gå omkring SPRÄNGKÅT , på frivilliga grunder vill säga . . . :rolleyes:
SPRÄNGKÅT...det är en härlig känsla. När jag experimenterade en sommar och det hade gått ett tag kunde jag jogga till mig utlösningar.
Ganska spännande känsla att känna hur det går av sig själv i träningsshortsen..lite kinky kanske
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Då är det snart färdigsprutat för ett tag. Blir ett par sköna pass..
Sedan blir det spännande att se hur länge man klarar..
 
Toppen