Ingen sexlust?

Kön
Man
Eller det har jag, men känner äckel när min pojkvän tar i mig.

Har ni något tips på hur man skall gå tillväga?

Jag vill inte att han tar i mig, det kryper i hela mig, men när jag tänker på att han gör det går det bra, om jag inte tänker på vissa saker, som om att kyssas eller att han smeker mig.
Då försvinner lusten med en gång.

Jag vill verkligen bli av med äckel-känlsorna jag har inför sex, men hur skall jag gå tillväga?

Dildo-en leksak för många. Män, kvinnor och ev. djur.
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Om du känner äckel när din pojkvän rör dej. Är jag nog rädd att säga att ni förmodligen inte passar särskilt bra ihop. men lyssna inte på mej...
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Kan det vara någon som du ni har gjort tidigare som får dig att tycka det är äckligt? Tänk efter och ifall du kommer på något så borde du kunna bli av med det mycket lättare.

Men hur är det om du tar på din pojkvän. Blir du äcklad då? Om du inte blir det så kan ni ju testa att du tar hand om honom enda till du är riktigt lugn och kan slappna av ordäntligt. Sen kan han börja att pussa dig riktigt försiktigt. Du ska ju känna att du inte ska vara rädd för något. Det kan ju vara något som du är rädd för utan att du tänker på det.
 

mats_

Medlem
Kön
Man
Känner du så bara när du tänker på din pojkvän, eller har du andra fantasier när du ser någon annan kille du gillar???

"Tar saken i egna händer och drar en slutsats"
 

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
Jag undrar varför ni är tillsammans? Gillar du honom? Känner du så med alla människor?
Om det bara är med honom så är det ju bara att sluta relationen eller reda ut vari det hela bottnar. När började det? Vad är orsaken?

Om det känns så med alla så kanske det är något du bör söka psykolog för at komma vidare.

Kanske du borde tala med honom om detta. Han måste ju också undra vad felet är.
 

tattoo-kille

Medlem
Kön
Man
Gillar du att onanera när han tittar? Isåfall kan du ju testa låta han röra dig lite där..
om det blir äckligt så låt han bara snudda vid dig lite..
nån sekund första gången. nästa gång ett par sekunder.. sen längre perioder..
gå fram sakta..
värt ett försök

kåt kille i småland
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Äcklet är en varningssignal. Lyssna på den och försök komma på varför din kropp reagerar så kraftigt. Om du vet det blir det lättare att göra något åt saken.

Varför inte prata med någon? RFSU-kliniken (http://www.rfsu.se/rfsu-kliniken.asp) har sexualrådgivning över telefon.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Håller med Bellman - få klart för dig varför du inte vill, sedan om du vill göra något åt det, vad som skall till för att du skall vilja och framförallt pressa dig inte. Förhoppningsvis begriper och respekterar din kille detta, men det kan nog vara bra att försöka förklara för honom. Ta gärna hjälp av klok utomstående.
 
Kön
Man
tack för tipsen! skall testa rfsu...

när jag tänker på vissa situationer och min pojkvän medverkar, då är det inte äckligt,
men jag kna inte heller ta på honom, jag förstår inget alls...
jag känner mig ofräsch och tänker att han inte står ut med mig...
fst det gör han uppenbarligen...
jag har inte direkt blivit utsatt för någon våldtaäkt men jag har blivit överfallen och har blivit trakasserad, det kan ju vara orsaken...eller iaf endel

ja, jag tycker om min pojkvän..det är därför jag vill lösa det, själv kan jag gå utan...

undrar lite om det kan vara så att eftersom jag känner äckel inför mig själv, så projekterar jag det på honom, kanske eett led i att jag har tillitsproblem....


Dildo-en leksak för många. Män, kvinnor och ev. djur.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
På sätt och vis har du nog ändå blivit våldtagen. Och då är det inte alls konstigt att din kropp reagerar som den gör.

Projektion är när man ser en egenskap hos en annan därför att man har den själv, och det är inte riktigt det som händer. Men visst, det är inte din pojkvän du reagerar på, utan intimiteten.

Bra att du kontaktar RFSU. Lycka till!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Tråkigt att du känner dig ofräsch.. Tänk på att din kille tycker du är fin, så då kan du väl inte vara helt pjåkig??? :) Skojar lite... Du är i varje fall inte ensam, en av mina relationer hade liknande tankar, fast inte lika starkt. Du är en helt annan person, och alla människor har sina egen historia och upplevelser, men i hennes fall berodde det på tråkiga upplevelser som barn. Jag tycker du är duktig som tar tag i det, och önskar dig varmt lycka till!!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tycker verkligen att du borde söka någon form av riktig hjälp, mest för din egen skull. Du kanske aldrig kommer bli en person som känner jättemycket lust, men att känna äckel är inte heller bra. Om inte annat så är det inte bra för att ens partner kan misstolka det, som att det skulle vara något fel på honom eller henne. Att förklara motsatsen kan vara mycket svårt, kan jag tänka mig. Så sök hjälp, prata med en psykolog eller en barnmorska eller rfsu. Jag tror inte det viktiga är var du börjar, utan att du börjar nysta i det här.
Lycka till!
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
får jag fråga om du äter p-piller?
när jag gjorde det kände jag liknande känslor som du, och hade sexlust = 0, och det fanns INGET som kunde göra det bättre. jag funderade också på om det kanske var så att det inte var vi som passade ihop, men som tur var fortsatte vi förhållandet.
nu kör jag utanp-piller, och sexlusten har kommit tillbaka!
 
Toppen