Jag har använt en vanlig plastflaska (typ 250ml) i många år nu när jag ska skölja ur baken med vanligt kranvatten och det funkar kalasbra. Det är bara att spruta in och blåsa ut i toaletten tills vattnet ser likadant ut som när det gick in.
För några månader kom jag dock på den briljanta iden att införskaffa en duschslang med munstycke ( Bauhaus ) som man kan montera på kranen i badrummet och wow nu kan man snacka om förspel med vatten för att bli riktigt ren i baken inför anallekar.
Att experimentera med olika temperaturer är riktigt spännande och skönt allt från kallt till skönt varmt ger sköna pirrningar i hela kroppen.
Det där med bakteriefloran tror jag inte alls på och jag har aldrig mått dåligt av det efteråt heller utan tvärtom känner man sig skönt avspänd med en ren och fin tarm.
Brukar skölja mig flera gånger i veckan och även om jag inte ska ha sex utan bara känner för att tömma tarmen.
Kanske därför folk tror att jag är 10-15 år yngre än vad jag verkligen är ! - vad vet jag ?
Tänk bara på att inte ha för högt tryck om ni ska spola baken utan lagom är bäst annars kan det komma luft in och då kan det bli lite luftfisar som kanske inte är så sexigt utan använd ett sakta flöde på vattnet så ordnar det sig.
Har precis haft en skön vattenlavemangs session och känner mig redo för lite bus
Ha en skööön dag kåtingar