Inte oskuld längre :D

nightmare

Medlem
Kön
Man
Måste bara skriva av mig lite för jag är så glad :)
Igår kväll/natt hände det jag väntat på i 21 år, jag blev av med min oskuld o inte bara det utan fick kyssa en tjej för första gången också:oops:

Började med att vi kollade på film hemma hos mig, sen tog hon min hand o vi började mysa lite. Sen utan att jag han tänka så hånglade vi o tillslut låg man där utan kläder o hon sög av mig Sen hade vi sex 2 gånger den natten o 1 gång nu på morgonen Gick bättre än jag trodde också, va knappt nervös o kom inte så fort heller. Nu sitter man här med ett sort leende Va bara tvungen o skriva av mig lite :D
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Grattis, den debuten är nog många avundsjuka på, verkligen helmysigt sätt att bli av med svendomen på, dom flesta har det nog svårare i sin debut.
Grattis än en gång!:)
 

vemvet80

Ny medlem
Kön
Man
Försökte som vanligt få tag i någon som kunde hjälpa mig bli av med oskulden ikväll. Men självklart gick det åt helvete den här gången också!
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
Måste bara skriva av mig lite för jag är så glad :)
Igår kväll/natt hände det jag väntat på i 21 år, jag blev av med min oskuld o inte bara det utan fick kyssa en tjej för första gången också:oops:

Började med att vi kollade på film hemma hos mig, sen tog hon min hand o vi började mysa lite. Sen utan att jag han tänka så hånglade vi o tillslut låg man där utan kläder o hon sög av mig Sen hade vi sex 2 gånger den natten o 1 gång nu på morgonen Gick bättre än jag trodde också, va knappt nervös o kom inte så fort heller. Nu sitter man här med ett sort leende Va bara tvungen o skriva av mig lite :D

Grattis !
Jag minns precis hur det var och vilken fri känsla efteråt.
 
Toppen