Inte runka på 4 veckor..

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Har träffat en underbar tjej som tyvärr bor väldigt långt bort.
men nu har hon bokat flyg hit,
så om fyra veckor kommer hon å hälsar på.
å självklart kommer vi att ha sex.
Sist vi pratade så tyckte hon att ja inte skulle runka tills hon kommer.
så hon får en rejäl laddning. hehe.
men frågan är hur tusan ja ska klara hålla mig.. hehe:cool:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Äh, skit i henne, hon får väl skylla sig själv om hon sitter hemma istället för att va i din säng, eller hur? Hon får väl snabba sig??? ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har träffat en underbar tjej som tyvärr bor väldigt långt bort.
men nu har hon bokat flyg hit,
så om fyra veckor kommer hon å hälsar på.
å självklart kommer vi att ha sex.
Sist vi pratade så tyckte hon att ja inte skulle runka tills hon kommer.
så hon får en rejäl laddning. hehe.
men frågan är hur tusan ja ska klara hålla mig.. hehe:cool:

4 veckor låter väldigt lång tid... Du kanske kan föreslå T6;)
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
hehe ja ni.
vete fan hur de ska gå..
har klarat mig två dagar just nu, bara 23 kvar. haha.
de här kommer bli spännande.

Nja T6 är hon inte så sugen på tyvärr..
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Om du vill klara av att hålla dig i 4 veckor tror jag inte att det är någon bra idé att hänga på det här forumet. Här finns det mycket som inspirerar!
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, väldigt intressant! En sak jag skulle kunna tänka mig att få en kille å lova ;)

Fast då är ju jag så elak...väldigt elak...i min humor...så jag skulle nog även göra allt för att få honom att bryta löftet pga mig (typ bilder, retsamma sms osv) och sen skulle jag skratta väldigt gott ;):p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Du lär ju faktiskt inte ha en större laddning att ge henne om du sparar dig i 4 veckor eller om du sparar dig typ 4 dagar men det kan ju vara trevligt o bevisa att man har karaktären för sig själv kanske,

själv har jag faktiskt hållt upp mer än 4 veckor en gång men då var det massa strul just i mitt liv som gjorde att lusten inte fanns där(låter konstigt i mina öron nu ) haha men så blev det då.
Lycka till:D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
haha, väldigt intressant! En sak jag skulle kunna tänka mig att få en kille å lova ;)

Fast då är ju jag så elak...väldigt elak...i min humor...så jag skulle nog även göra allt för att få honom att bryta löftet pga mig (typ bilder, retsamma sms osv) och sen skulle jag skratta väldigt gott ;):p

Stygg tjej, behövs nog lite smisk där! ;) Tio dagar är enormt mycket om du inte va sjuk... Hur f-n klarar man att inte spruta med så mycket lockande tjejer och snuskiga fantasier överallt??

Man får tänka på isberg, sophögar, äckliga sjukdomar... :eek::)

10 dagara e för mycket! Skönt att du frisknade till... :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
haha, väldigt intressant! En sak jag skulle kunna tänka mig att få en kille å lova ;)

Fast då är ju jag så elak...väldigt elak...i min humor...så jag skulle nog även göra allt för att få honom att bryta löftet pga mig (typ bilder, retsamma sms osv) och sen skulle jag skratta väldigt gott ;):p


That´s my girl:D:D:D;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, Lasse, du vet att jag aldrig förtjänar smisk... ;) Men okej, en sån sak kanske skulle kunna resultera i nått sånt ;)

Snäckan; Jepp, så är det då man har elak humor ^_^
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hmm, Lasse, du vet att jag aldrig förtjänar smisk... ;) Men okej, en sån sak kanske skulle kunna resultera i nått sånt ;)

Snäckan; Jepp, så är det då man har elak humor ^_^

Mmmm... bunden, smiskad trånar du efter heta fingertoppar på din kropp. Du vill ha mer. Du saknar mig och du längtar. Erkänn! ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, Lasse, du vet att jag aldrig förtjänar smisk... ;) Men okej, en sån sak kanske skulle kunna resultera i nått sånt ;)

Snäckan; Jepp, så är det då man har elak humor ^_^

Mmmm... bunden, smiskad trånar du efter heta fingertoppar på din kropp. Du vill ha mer. Du saknar mig och du längtar. Erkänn! ;)

Hmm, ja, lite kanske ;) Men inte smisk :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hmm, Lasse, du vet att jag aldrig förtjänar smisk... ;) Men okej, en sån sak kanske skulle kunna resultera i nått sånt ;)

Snäckan; Jepp, så är det då man har elak humor ^_^

Mmmm... bunden, smiskad trånar du efter heta fingertoppar på din kropp. Du vill ha mer. Du saknar mig och du längtar. Erkänn! ;)

Hmm, ja, lite kanske ;) Men inte smisk :p

Håller med, inget smisk för styggingen. ;) Men bunden i en varm säng med ögonbindel och heta fingertoppar... Du har trosor och mina heta händer på dig, inget annat. Ingen tröja. Ingen bh. Inga byxor. Inga strumpor. :p Bara dina tunna trosor, dom frasande lakanen mot din hud och mina varma händer som lekfullt smeker och vill känna dig. Känna överallt. Dina axlar. Din rygg. Dina fina bröst. Din stjärt. Dina lår som är runda och varma... glider ner för dina vader. Under dina fötter, dina tår. Upp igen, upp för låren. Under troskanten av misstag. :p Det pirrar, fingertoppar som ritar mönster på din mage och letar sig ner i dina trosor... långsamt, till din pirrande fitta... mmmm, dröjer retfullt under det tunna tyget. Ett finger råkar glida in, masserar dig mjukt och du sluter ögonen och njuter av massagen. Bara njuuuter.

Du vill ha mer. Mer. Mer, du kan inte få nog.... ;)
 
Toppen