Irl träff

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om jag ska träffa någon irl så är det en tjej. Jag är inte intresserad av att runka med andra killar.
 

FunnyName

Ny medlem
Ålder
67
Kön
Man
Typiskt, varför inte bara ha en skön stund, big deal...vem bryr sej, alla lever, sen dör man...
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja precis, man lever ju bara en gång. Man ångrar ju mest bara det man inte gjort..eller hur det var..
 

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Jag och en polare har nyligen tagit upp "kontakten" igen. Vi runkade mycket tillsammans för ungefär 10 år sedan, sedan kom flickvänner och sådant emellan, men vi har under den tiden fortsatt umgås. Förut brukade vi bara kolla porr och runka, men nu är det mer vågade grejer.

Idag var jag lite bakis och kåt som fan, så jag stack iväg till polaren. Nu sitter jag här hemma igen efter tre härliga runk med honom, det sista skedde i den varma duschen och jag fick smaka både kuk och sats. Ändå, eller kanske på grund av det, är ja fortfarande vrålkåt. :p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag och en polare har nyligen tagit upp "kontakten" igen. Vi runkade mycket tillsammans för ungefär 10 år sedan, sedan kom flickvänner och sådant emellan, men vi har under den tiden fortsatt umgås. Förut brukade vi bara kolla porr och runka, men nu är det mer vågade grejer.

Idag var jag lite bakis och kåt som fan, så jag stack iväg till polaren. Nu sitter jag här hemma igen efter tre härliga runk med honom, det sista skedde i den varma duschen och jag fick smaka både kuk och sats. Ändå, eller kanske på grund av det, är ja fortfarande vrålkåt. :p


Är bara lite sugen på mera detaljer...... :p:p

/ I

PS. Inte alls avis på dej som tar upp kontakten med gamla runkpolare.... :oops:

DS.
 
Toppen