Jäkla video

BrightRainbow

Ny medlem
Kön
Kvinna
Spelade in porrfilm från tv´n en gång, tyckte det skulle vara kul att ha även fast det var skit kvalitet, hur som helst..när jag sen skulle ta ut bandet så hade videon typ gått sönder så det gick inte att få ut det.. Eftersom min pappa kan det där med tekniska grejer så var det ju såklart han som fick fixa det, skoj, var ju bara att erkänna innan han ens tagit videon hade varit jobbigare om han bara fått igång den och filmen satt igång.

Sen har jag varit med om att jag precis hann få orgasm innan en kompis kom in och satt sig på min säng brevid mig men då låtsades jag bara vara nyvaken. (vet inte om hon fattade verkade inte så)

Inte världens mest pinsamma grejer men inte kul heller
 
G

Göran67

Gäst
Blev påkommen av min kusin precis innan jag sprutade över en sexig tidning jag lagt över handfatet inne på toaletten. Hon bara gapade och stod still medans min kuk sköt sats efter sats ner över sidorna, Fatta att jag skämdes efter detta. Hon och jag kan inte se varandra i ögonen trots att det gått flera år nu. Tänker docj på det ibland då det var otroligt upphetsande att se hennes blick fatslåst vid min kuk när det gick för mig.:oops:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
konstigt att det oftast är porrfilmer som gör att videon går sönder...
Jobbade många år på en "återvinningscentral" & roade mig med under dötimmarna att kolla videoapparaterna, de med filmer i. 9 ggr av 10 var det en porrrulle, den 10 var en barnfilm. Så du är inte ensam, om det kan kännas som nån tröst ??
 

BrightRainbow

Ny medlem
Kön
Kvinna
konstigt att det oftast är porrfilmer som gör att videon går sönder...
Jobbade många år på en "återvinningscentral" & roade mig med under dötimmarna att kolla videoapparaterna, de med filmer i. 9 ggr av 10 var det en porrrulle, den 10 var en barnfilm. Så du är inte ensam, om det kan kännas som nån tröst ??

Ja väldigt myko faktiskt...Fast den har iofs fastnat efter det men det var första gången den krånglade *suckar*....men men så jädra farligt var det inte
 

kukbulan

Ny medlem
Kön
Man
En gång för många år sen - det var så länge sen så jag ägde ingen egen video... iaf så hyrde jag en videobox och några filmer - "vanliga" filmer. Tittade på dom först och sen in med en p-rulle som jag hade köpt på postorder. De va en gayrulle...

Nåväl - efter en skön kväll och natt lämnade jag tillbaka videoboxen och trodde allt var frid och fröjd. Tills dom ringde mig efter några timmar och talade om att jag hade glömt en film i boxen och jag var välkommen dit och hämta den. Sa killen och det hördes hur roligt han tyckte det var.

När jag kom dit stod personalen och tittade på "min" film och garvade... Det var mycket pinsamt. Knallröd i ansiktet stammade jag fram mitt ärende...

Jag hyrde aldrig nåt mer på det stället... :oops:
 

BrightRainbow

Ny medlem
Kön
Kvinna
En gång för många år sen - det var så länge sen så jag ägde ingen egen video... iaf så hyrde jag en videobox och några filmer - "vanliga" filmer. Tittade på dom först och sen in med en p-rulle som jag hade köpt på postorder. De va en gayrulle...

Nåväl - efter en skön kväll och natt lämnade jag tillbaka videoboxen och trodde allt var frid och fröjd. Tills dom ringde mig efter några timmar och talade om att jag hade glömt en film i boxen och jag var välkommen dit och hämta den. Sa killen och det hördes hur roligt han tyckte det var.

När jag kom dit stod personalen och tittade på "min" film och garvade... Det var mycket pinsamt. Knallröd i ansiktet stammade jag fram mitt ärende...

Jag hyrde aldrig nåt mer på det stället... :oops:

Naaw va jobbigt... är du gay? vill ha en sån film tycker det är hett :D
 
G

Guest

Gäst
Påminner om förra julen när vi bodde över hos våra kusiner och jag min mellankusin och jag skulle kolla på dvd och han säätter in dvd och trycker på play... tar typ 3 sekunder så har vi brutal lesbisk strapon-fucking på hans 32"-are...

Jag bara "jaha du" med ett stort leende... hans stänger av fort som fan och hittar rätt skiva:)

Sen dess släppte liksom spärren och nu kan vi prata om sex.. Vi har en rätt hård jargong men han får inblick i sexlivet alla 20+ och ja få inblick i tweenies sexvärld. Han e nästan lika kåt som ja den lille kåtfan... men det ska ju börjas i tid :)
 

BrightRainbow

Ny medlem
Kön
Kvinna
Påminner om förra julen när vi bodde över hos våra kusiner och jag min mellankusin och jag skulle kolla på dvd och han säätter in dvd och trycker på play... tar typ 3 sekunder så har vi brutal lesbisk strapon-fucking på hans 32"-are...

Jag bara "jaha du" med ett stort leende... hans stänger av fort som fan och hittar rätt skiva:)

Sen dess släppte liksom spärren och nu kan vi prata om sex.. Vi har en rätt hård jargong men han får inblick i sexlivet alla 20+ och ja få inblick i tweenies sexvärld. Han e nästan lika kåt som ja den lille kåtfan... men det ska ju börjas i tid :)

Hur gammal är han då?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
En gång för många år sen - det var så länge sen så jag ägde ingen egen video... iaf så hyrde jag en videobox och några filmer - "vanliga" filmer. Tittade på dom först och sen in med en p-rulle som jag hade köpt på postorder. De va en gayrulle...

Nåväl - efter en skön kväll och natt lämnade jag tillbaka videoboxen och trodde allt var frid och fröjd. Tills dom ringde mig efter några timmar och talade om att jag hade glömt en film i boxen och jag var välkommen dit och hämta den. Sa killen och det hördes hur roligt han tyckte det var.

När jag kom dit stod personalen och tittade på "min" film och garvade... Det var mycket pinsamt. Knallröd i ansiktet stammade jag fram mitt ärende...

Jag hyrde aldrig nåt mer på det stället... :oops:

De verkar ju inte direkt vara rädda om sina kunder på det stället...verkar inte vara alltför smart personal... :eek:
Fy fan, fick jag reda på var det var skulle jag aldrig någonsin hyra film där. Och jag skulle se till att ingen jag kände gjorde det heller.
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Hehe gött de där med att du kom precis innan en tjej kompis kom in och satte sig på sängen. :D

Samma grej hände mig... fast jag va kompisen. :p
Gick in till polaren på morgonen efter att ha sovit över där. Han hostar och rättar till sig lite snabbt i sängen. De reagerar inte jag på utan går och sätter mig på sängen nere vid fötterna och börjar snacka. Tar några sekunder innan jag ser den feta sperma polen på täcket. Fortfarande alldeles flytande... hade inte ens hunnit sjunka in liksom. :oops:
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
En gång för många år sen - det var så länge sen så jag ägde ingen egen video... iaf så hyrde jag en videobox och några filmer - "vanliga" filmer. Tittade på dom först och sen in med en p-rulle som jag hade köpt på postorder. De va en gayrulle...

Nåväl - efter en skön kväll och natt lämnade jag tillbaka videoboxen och trodde allt var frid och fröjd. Tills dom ringde mig efter några timmar och talade om att jag hade glömt en film i boxen och jag var välkommen dit och hämta den. Sa killen och det hördes hur roligt han tyckte det var.

När jag kom dit stod personalen och tittade på "min" film och garvade... Det var mycket pinsamt. Knallröd i ansiktet stammade jag fram mitt ärende...

Jag hyrde aldrig nåt mer på det stället... :oops:

De verkar ju inte direkt vara rädda om sina kunder på det stället...verkar inte vara alltför smart personal... :eek:
Fy fan, fick jag reda på var det var skulle jag aldrig någonsin hyra film där. Och jag skulle se till att ingen jag kände gjorde det heller.

Men va fan!
Om det hade hänt mig, hade jag bara sagt "oohh-ok... det bandet kan ni behålla" **klick**.
Aldrig i livet hade jag gått till den videobutiken igen. Jag menar, pinsamheten här var fullt möjlig att hållas minimal. Telefonsamtalet i sig kunde varit slutet på det hela. ;)
 
Toppen