Jätteklittor...hur vanligt?

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag har sett bilder på kvinnor (oftast äldre) som har klittor som är stora som små kukar! Största jag sett var säkert 3-4 cm! F-n vad tänd jag blir när jag ser sånt! Tänk att få leka med en sån, slicka, suga och reta den och känna hur den styvnar...(kan nästan förstå hur tjejer njuter av att suga kuk när jag tänker på detta...)
Men hur vanligt är detta egentligen? Eller blir klittan större med åldern? Jag har aldrig stött på en klitta som varit större än en ärta, typ.
Sen undrar man ju om dessa är känsligare än vanliga klittor och vad som händer med dem när de inte är styva...hänger de då där nästan som en slak kuk och dinglar..? :sleep:
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag vet inte så mycket om det här, men jag vet att en biverkning av anabola steroider är att klitoris växer och blir mer penisliknande. Om man ser nakenbilder på en del extremt vältränade tjejer så ser det inte helt normalt ut därnere.

Sen om det i övrigt har med åldern att göra eller inte, det vet inte jag. Det måste ju finnas lika många olika klittor som det finns tjejer...
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Låter iofs logiskt. Men jag tänder inte direkt på bulgarisk kulstöterskor som behöver raka sig oftare än mig - även om dom skulle ha en mega-klitta.

Finns det någon av er normala brudar som har en större klitta än de man normal ser, och som är stolt över det (borde ni vara!)
 
Toppen