Jävla Internetrunkare

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu blir jag galen, två personer nu på förmiddagen, har trakasserat mig, och tar illa upp för att jag inte satt och onanerade då när jag startade datorn, kan vissa jävla Internetrunkare ge fan i att trakassera folk för att folk inte vill titta. Inte undra på att inga tjejer vill vara på denna typ av forum/sida.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En medlem på detta forum, tog jävligt illa upp imorse, då jag inte onanerade.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Blivit kallad allt ifrån efterbliven, hora, ful, fet, jävla tjockis bara för att jag inte vill webcamma, och då har dom inte ens sett hur jag ser ut, så hur kan dom då veta om jag är tjock eller ej?
 

macboy

Aktiv medlem
Kön
Man
"Suck" detta är en av anledningarna jag är tveksam på om jag vill fortsätta va medlem. Det finns några omogna nötter som tror de kan göra/säga precis vad de vill. Allt dom kallade dig Gizza va för att framkalla en reaktion. De tror de sitter skyddade bakom sitt nick och kan säga precis vad som helst. Det enda dom gör är att sprida missnöje och kaos. Samt får dom de enda kvinnor på forumet att försvinna!! Troligen va det några finniga tonåringar som ändå inte vet hur de ska använda det de har mellan benen! Så Gizza, skit i dem! Både du och jag vet att det de säger inte stämmer!
 
R

Rollo1

Gäst
Det beteendet är så uselt och förstör alla sidor/forum där det försiggår. Sedan har de mage att gnälla när det inte finns några tjejer kvar...Illa!
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Du kan hänga ut deras nick. Det är inte detsamma som att du avslöjar vilka de är men det gör det inte lika kul att hänga här.

Och om det går att få till det i chatten så skulle en spärrfunktion vara bra så att man kan ignorera vem man vill.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Menar du spärra som i stänga av från forumet?
eller
Spärra som i blockera från att kontakta en viss person?
eller
Spärra som i att blockera från enbart chatten?

Som att blockera just den personen i chatten. Förstår om det inte är möjligt.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Just den frågan hamnar hos "Dicken". Annars är jag en jävel på att helt stänga av de som inte kan uppföra sig som gentlemän. :mad:
 
D

Dick Strokingson

Gäst
I chattrutan för användaren trycker du på kugghjulet och och sedan "Blockera användare".
 
Toppen