:'( Ja behöver råd...

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Suck..hur ska jag börja det då...det är pinsamt..men ja hoppas ingen av er har något emot det..

jag o mitt ex var tillsammans i somras..o sen tog de slut pga hon va otrogen osv..
men..hon o ja hade ett problem..när vi skulle ha sex..vi kunde ente ta på varandra som man brukar göra..
suga av mig..slicka henne..osv..
Ja fick ente slicka henne .. o hon vill ente suga av mig osv..
hon e väldigt erfaren..haft sex med över 10 pers..
o ja desto mindre erfaren..5 pers..
ja vet ente..men..allt mitt självförtroende försvann där..
o nu..6 månader efter..
ja hatar sex :'(
ja tyckte det var de underbaraste i hela världen innan..
men ente nu längre..
finns många som vill knulla..men ja har alltid kommit fram till ett nej.. :((((
Finns en rädsla inom mig..för att samma sak ska hända när ja har sex med andra..det som hände i somras..att hon o ja knappt kunde ha sex..dödade mig inombords..
Vissa människor är ente menade o ha sex med varandra..

förstår ni vad jag försöker berätta? :(

vad ska jag göra?

snälla någon.... :(
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
tråkigt att 51 pers har läst..men ingen vill svara..
skitsamma..

stäng tråden el nåt..ja får försöka klara mig..

trodde de fanns folk här som..

Men tydligen ente..

hej..
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Jag fattar vad du menar...jag har själv varit där....det jag kan säga till dig är att ge det tid...det är det enda du kan göra....jag säger oxå nej till sex efter ett jobbigt förhållande...det kommer tillbacka....snälla du ...ge det tid....
jätte tråkigt att ingen svara på det du försöker säga....jag har varit med om det själv...vi får väll hålla i hop litew då....ha...vad säger du?
jag finns här ofta....bara att skriva....

*kram*
009

avalon





Avalon
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Ursäkta att jag inte skrivit, har försökt komma på något bra råd. Men jag tror att Avalon har rätt, ge det tid...stressa inte..det är då det blir pannkaka av det hela.

008

Skydancer
 

avalon

Medlem
Kön
Man
jag kom att tänka på att varför hon var otrogen...det har väldigt mycket att göra med att ni inte hade ett bra sex liv...det enda du kan ta lärdom av det är att se till att det inte blir så med nästa tjej utan att ni kommunicerar om vad ni tycker om och inte..
Det enda som är bra med misstag är att du lär dig av dem.
GÅ VIDARE,,,,VAR INTE RÄDD FÖR ATT SÄGA TILL DIN NÄSTA TJEJ ATT DITT FÖRRA FÖRHÅLLANDE INTE VAR SÅ BRA, och förklara hur du kände dig och hur du blev sårad....om det är en vettig tjej så lyssnar hon och tar det lungt och VÄNTAR till DU är REDO med att ha sex....

lycka till av hela mitt hjärta....
*kram'
009

avalon

Avalon
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
avalon..

det må kanske ligga sanning i det hela..men ja hatar tjejer som tycker sex e absolut allt..det är det verkligen ente..men det är mkt..o hade man gett det lite mer tid..hade det för el senare lossnat..

nästa tjej? alla mina 3 flickvänner ja haft har varit otrogna.. :'(
men de va ba med henne sexlivet va annorlunda..

ju mer jag tänker på det..desto mer dödar det mig..
Jag vill knulla ihjäl mig..ahh..du förstår va ja menar..

de e så lönlöst o sitta o runka 3-4 gånger om dagen..
Man vill ha het o glödhet sex..

Men...

får ja fråga dej en sak?
du sa att du själv hade varit där?
berätta..varför blev de så? o hur klara du dej?

*krama om*
tack för ditt stöd..
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Oftast drar man till sig en viss typ av tjejer/killar...du kanske ska välja en annan "slags" tjej typ?
Jag har fortfarande inte kommit över mitt ex helt...men det blir bara bättre och bättre...JAG GAV DET TID,PSYKOLOG,VÄNNER OCH FRAMFÖR ALLT SJÄLVKÄNNEDOM.
Det är absolut viktigt att du inte går in i detta för mycket...det kan sluta jävligt fel.
Tänk inte så mycket, försök att andas och försök att hitta nya saker som kan berika ditt liv på ett helt nytt sätt...nya vänner, hitta åp saker hela tiden....gör saker som är roliga...gå inte hemma och bara tänk och var inte ensam.
det är då alla tankarna kommer smygandes eller som en bomb rätt in i tänkandet.
Hitta andra saker som du vill värdesätta för din egen del...
Du verkar vara ganska sexuell av dig och det blir ju jobbigt med tanken på att du vill ju igentligen ha sex/älska/intimitet när det har gått som det har gått mellan dina tidigare tjejer.
Hur jag har går vidare.....jag försöker att hitta andra saker som kan lindra mina upp å nergångar...jag har börjat meditera,yoga,nya vänner,umgås mycket med familjen,och framförallt....


JAG UPPSKATTAR DET LILLA I LIVET....
LYCKA TILL GOSING

*KRAM*
009

AVALON

Avalon
 

lisen

Ny medlem
Kön
Man
Förlåt... jag var här inne och läste tidigare idag, utan att svara. Visste helt enkelt inte vad jag skulle svara, för det är svåra och knepiga frågor det där (jag tänkte skämta till det först, med att säga att ingen kan väl svara bättre än "Fråga Olle" själv... han brukar ju ha väldigt kloka svar på det mesta, men det gjorde jag inte).

Men jag tror som Avalon, att nästa gång (för det är klart att det blir en nästa gång) ska du försöka prata med tjejen, om vad du känner och varför, och att du behöver tid. Och om du bara träffar tjejer som vill ha sex genast, så undrar jag om du kanske inte träffar tjejer på fel ställen? Om det är på krogen t ex så är nog risken större att du råkar på tjejer som bara är ute efter sex... Kanske.

Och som sagt: Ge det tid, stressa inte fram något. Något som jag lärt mig själv genom åren är att jag måste tillåta mig att känna det jag känner, exakt det och varken mer eller mindre, aldrig någonsin något som jag tror att jag förväntas känna.


En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
fråga Olle.. ingen kan uppleva det du upplever. allas våran verklighet och erfarenheter är fruktansvärt annorlunda men....

Du säger "ju mer jag tänker på det..desto mer dödar det mig.." Jag vet fan vad det innebär. Men man kan inte undgå att tänka på det. "Det" är för dig och mig helt olika. Eftersom jag är oskuld har jag ingen liknande erfarenhet, men oberoende av vad det där kommer från som man inte kan undgå att tänka på så blir den onda cirkeln den samma. Jag har börjat må bättre än vad jag gjort tidigare under hösten. Jag vågar fortfarande inte lita på att jag är fri från tankar(från detta "det") som dödar mej ju mer jag tänker på dem.
Och jag vet hur jävla svårt det är att inte "tänka så mycket" när man får det rådet. Det är ett jävla skitråd. Det tycker i alla fall jag. Men i samma mening hamnar ju rådet som är riktigt bra. Som jag känner att man måste säga till sig själv hela tiden...
"försök att andas och försök att hitta nya saker som kan berika ditt liv på ett helt nytt sätt".
Kan man påminna sig själv om detta och samtidigt låta sig själv känna det man känner så tror jag att det går över med tiden. Låter man sig inte känna det man känner så skapar man bara en ny cirkle av, att ta livet av sig själv innombords. Det slutar nog bara med att man blir död i andras ögon likväl som i sina egna.
Det är som en knamp mot sig själv att inte linda in sig i det. Tvinga sig göra saker som man mår bra av.

Vad tror du......är det bara en massa skitsnack från en 21årig oskuld som varit nära att dö av längtan(allt) många gånger?
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Avalon..jo du har rätt att man oftast drar sig till samma typer av tjejer..men mina ex har ente varit av samma typ av tjejer..alla lika olika..men sviniga ändå..
nej nej..enda gången jag tänker på det..är när det rör sig om sex..
när man bara allmänt pratar om sex..
Jag gör en massa saker med mina vänner..man festar o flummar o har skitskoj..
men när väl tankarna kommer..då mår jag dåligt..
*suck* :(

Lizen -> jag har bara varit på krogen en gång :) ..o ja träffar ente tjejer som vill ha sex direkt..nästan aldrig hänt..isåfall på fester..men det är sällan..o på krogen finner jag dem ..utan mest genom vänner..


Men ni har alla rätt..ja borde prata ut det med min partner om ja får de senare..
men de känns cp..om man ska ligga med någon kanske efter en fest el så..
"hörru, du..alltså det är som så att.."
ni hör ju själv..hur konstigt de skulle låta..
men ja..jag får försöka tänka på det allt mindre..



El gardo -> Lyssna på mig..DET ÄR ABSOLUT INGET FEL PÅ ATT VARA OSKULD NÄR MAN ÄR 21 ÅR! Du ska verkligen ente titta på andra, bara för de kanske ligger med många tjejer osv.
Visst blir man avundsjuk och så..och man tänker "varför kan ente jag vara som honom o få träffa massa tjejer o få knulla?"
"är det för mkt begärt el?"
För vissa kommer det tidigare än andra..o för vissa andra kommer det lite senare..
Vet du att de finns massor av män som är oskuld när de är över 30 år..
Alltså det är absolut inget fel på de! Hör du?
Jag förstår dej, att de dödar dej långsamt inombords..
För många förlorar den ganska tidigt..
Men..det är fint o va oskuld.
Jag hoppas verkligen du förlorar den med någon du träffar och älskar. Det är då du först inser vad vacker o kärleksfull sex innebär..
ente bara pang pang boom boom..

Utan..att älska..med någon man tycker om..
finare sex finns ente..
Psst..Knullet kommer..lovar dej..
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
jo jag uttryckte mej nog lite starkt. Fasst ibalnd behöver jag nog höra det där i alla fall i stor text. Det jag mer menade som skapade mitt "det" är att behöva glömma någon så otroligt vacker. Alltså helt enkelt känslorna som står över allt annat. Skulle i sånna fall vara de somm dödar mej långsamt. Att allid fått behöva svälja känslorna. Verkligen fatta vad lyckan måste vara när den är så påmind överallt.
Att jag utryckte min oskuld var bara för att visa att onda cirklar i en själv kan ha likheter med den hos någon annan som fått sin onda cirkel av något annat.
men ikväll jagar de onda tankarna mej inte. annars skulle jag kunna skriva hur mycket som helst av virrvarret av frågor.
Iland undrar jag om det är av oskulden som jag verkligen vågat många nya saker med min onani.......:)

Och du. Om du nu värdesättter att ligga med någon efter en fest så får du väll visa det där allvaret mot både dej själv och flickan. Men om det nu skulle kännas helt rätt så kanske det där mothatet försvinner. Det kanske bara växer i osäkerheten?
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Angående oskuld. Jag anser inte direkt att man skall hålla sig tills giftemålet (även om man får göra precis som man vill). Men jag anser att man skall hålla sig tills det känns rätt. Det finns ingen mening att stressa, njut av livet istället...gör man det så kommer resten som ett brev på posten.

008

Skydancer
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Måste bara säga TACK TILL ALLA ER ! TACK FÖR ALLT NI SAGT!
DET HAR HJÄLPT SKITMYCKET!

De försvann igår..Igår knulla man me en fin brud ;) !
o ni hjälpte mig!

tack så fruktansvärt mycket.
*tack*
 
Toppen