Jacuzzi

Valfett

Ny medlem
Kön
Man
tja!

eeeeh, det e så att när jag var liten, så satt jag i vår jacuzzi, och fick orgasmer hit o dit med att ha vattenstrålen som kommer ut på ollonet, då var det ju inte onani inte :oops:
då vare bara nåt skönt!

men nu på senare tid gör man ju likadant, och nu är det mer onani, det är underbart, men vet någon om det tar någon skada på ollonet eller något, jag är omskuren :( så jag har ju inte samma känsla som man hade förr :(

men nån som vet?:sleep:

yääh..
 
G

Guest

Gäst
Ingen aning men visst é det gött med duschstrålen på kuken samtidigt som man drar i den...
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Ett ollon som är omskuret får naturligt tjockare hud för att skydda bättre. Därav den förändrade känslan. Jag tror inte att det kan ta skada på nåt sätt. Det enda som kan uppstå på ollonet är väl små sårskårpor eventuellt om man har riktigt tryck i duschstrlen. Det blir ju i så fall lite obehagligt ett tag, men det läker ju hyffsat snabbt!!
Generellt så tycker jag man kan sammanfatta det med: Det som känns skönt är inte skadligt!!

Tralla på du bara!

Micke
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
asså hur gör du när du ska runka om du är omskuren? går inte det då, är det bara dusch strålen som du kan använda ?
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Nä använder aldrig duschstrålen. Jag masserar skaftet i korta drag, det går alldeles utmärkt!!! Även killar som runkat åt mej har klarat det där galant, med något undantag som man fick lära upp!

Micke
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Väcker en gammal tråd...


Jag har flera gånger varit på olika "badställe" med bubbelbad

I Halmstad har de en härlig pool, märkte om man satte sig "rätt över" en stråle så tog det inte lång stund att få fräs..
Härligt att sitta och titta på dessa ljuva kvinnliga varelser och få kuken masserad av en vattenstråle
Säker någon milf eller tös som satt på en stråle och njöt
Såg en del lite nöjt frånvarande tomma blickar när jag satt där och njöt...

I Landskrona var jag en del gånger med
Deras stora bubbelpool var inte lika grumlig av jetströmmar och en av mina grabbar gillade att dyka runt i den
När jag dök ner med honom såg jag en ung tjej som lättade lite på bikinitrosan och lät en jetstråle träffa musen
Jag låtsades som jag inte sett vad hon gjort utan hade lite koll på henne i ögonvrån
Såg att hon försökte se normal ut och kämpade med dess tills hon kom(?)
Satt sedan rätt avslappnad och såg nöjd ut...

Många år sen jag var på dessa typer anläggning, barnen är numera vuxna
Så det blir mer bastu och bad
Händer trevliga saker där med...
 
Toppen