Jag är inte kåt längre!?!?!

martin.b

Ny medlem
Kön
Man
Jag har ett stort Problem, Vet inte vad det är med mej..:S

Brukar alltid vara skit kåt å behöva runka iallfall varannan dag, Men för ett tagsen träffade jag en tjej. Vi är nu ihop och efter en vecka med henne försvann min kåthet, vet inte om det var för att ja träffa henne men men.. Iallfall det har bara blivit värre å värre.. Nu är jag nästan helt o-Kåt. Ungefär som efter ett runk. För en par dagarsen tog min tjej på min penis för första gången hon runkade den en väldig lång tid, men ja kom inte! Ja brukar alltid komma snabbt.. Efter när hon gått runkade jag så att ja fick orgasm då fick jag hålla på ett jävla tag.. Ja var knappt kåt när hon runkade mej å tyckte inte heller det va speciellt skönt. Under den här tiden som jag tappat min kåthet har jag också runkat betydligt mindre. SÅ igår bestämde jag mej för att göra nått åt det, jag satte på en p-rulle men den ställde sig inte upp!? helt sjukt asså har jag gått å blivit homo lr nått vad är det här? ja runkade tre gågnger igår inte för att ja va kåt utan för att försöka bli kåt igen. Va har hänt med mej har ni varit med om nått liknande att ni plötsligt inte är kåta längre? Fundera starkt på att köpa några piller för att öka sexlusten lr nått för så här kan jag ju inte ha det. Och att jag inte kom när en tjej runkade mej är väll nästan det mest sjuka?!

Jag behöver nån å prata med, hoppas ni här har varit med om nått likannde lr vet vad det är med mej?

martin..
 

walle

Medlem
Kön
Man
Du kanske är stressad? prestationsångest? det finns alltid något som ligger i bakgrunden. Tänder du på henne? Du får fråga dig själv
 

martin.b

Ny medlem
Kön
Man
Inget sånt, defentivt inte stressead va hur lungn som helst.. Klart ja tänder på henne hon är as snygg, men jag är inte kåt längre så jag tänder inte ens på den snyggaste porrstjärnan, det är jävligt jobbigt..

VILL VA KÅT IGEN!

martin..
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Tycker du ska ta det lungt och spara säden några dagar så kommer nog kåtheten tillbaks snart. Hade ett liknande problem i duschen igår när jag skulle runka. Jag tänkte på tjejen jag är kär i, massa fantasier och till och med kinky saker men inget hjälpte. Fick ge upp efter en stund eftersom jag blev så trött i armen :/

Peace out!
 

martin.b

Ny medlem
Kön
Man
A men det är det jag har gjort, har inte runkat på en vecka ibland utan att bli kåt.. cp:S

martin..
 

hallonbåtar

Ny medlem
Kön
Man
liksom det med att hon runka av dig en längre stund + att du inte kom har ochså hänt med mig, ibland e de för man inte e kåt utan den bara står upp, men iaf så tycker jag som han andra att du ska spara på säden ett längre tag... [8]
 

hallonbåtar

Ny medlem
Kön
Man
ja jag med, tror jag hade sparat i 4 dar, men jag var bara inte kåt just då. o damn jag kunde inte skylla på hennes utseende, modell skit snygg, men det har hänt med mig också så det e lugnt, för jag kom över det!:)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Hon får väl börja suga dig, så kanske det börjar kittla i pungen...


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

martin.b

Ny medlem
Kön
Man
allvarligt, jag har hört att det i stort sett ska va omöjligt att hålla sej första gången en tjej rör en, å ja kom inte!

martin..
 

dr_bånge

Ny medlem
Kön
Man
Jag upplevde liknande saker när jag hade tjej, innan (och efter ;(), förhållandet så runkar jag säkert 4 gånger i veckan. Under tiden så vart det kanske 4 gånger i månaden. Men jag var alltid kåt när vi höll på med varann (iofs ungefär varannan helg som vi hade sex).
 

KinkyDattis

Ny medlem
Kön
Man
Ungefär som dig hände med mig igår när jag skulle runka hos en kompis...Tror att jag inte va kåt:/

Adda mig på msn och snacka lite sex-problem;)
 

morre

Ny medlem
Kön
Man
har fortfarande problem med detta:S Är inte kåt helt sjukt kan kolla på porr utan att den ställer sej:S
 
Toppen