Jag är oskuld.

B

babbe

Gäst
Jag har faktiskt aldrig varit i närheten av en "naken" fitta.
Bara med kläder på har jag smekt.
Varje dag är jag "rädd" att jag ska träffa en tjej och få ha det underbart med henne. Men jag vet ju inte hur fittan "ser ut"
Hålet där man sticker in kuken.. Vet inte ens vart det hålet är?
Ingen som kan spela in en film, eller länka mig en film där man kan se?
Väldigt tacksam isåfall.
Tack!
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Lugn och fin...det där löser sig! När du väl kommer till kritan så är det knappast hålets placering som kommer bekymra dig. Försök slappna av och njuta istället för att vara rädd. Det är ingen tävling och tjejen kommer förmodligen inte vara tillräckligt erfaren för att ställa enorma krav. Lek och ha kul istället för att prestera. Nästan alla killar jag känner inklusive mig själv har snarast lidit av "4 sekundersproblemet" så inrikta dig på att smeka tjejen en bra stund först så hon får ut ngt av det hela. Risken är annars att det är över innan du hinner säga knulla;) Det där löser sig oxå om man bara slappnar av och njuter istället för att ta allt så himla allvarligt. Om du är avslappnad slappnar även tjejen av och blir trygg och då kan du få börja njuta på allvar :D

Ha kul, exprimentera och lek så blir det bra. Något kommer så klart bli knas men försök skratta åt det...det är det enda som hjälper...

...å hittar du inte det ljuva hålet...be henne visa dig var det sitter och vad som är skönt!

LYCKA TILL!

hand-tra-la-la
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Visa honom var det sitter? Man ska ha ganska mycket cahones för att ställa den frågan.

Om man ligger på rygg och särar på benen, så det översta hålet, jätte litet hål som man knappt kan se, är där man kissar från. Hålet under det, ganska stort i jämförelse med kisshålet är själva vaginan. Sen hålet under det är rumpan såklart och kör inte in den där om hon inte är med på det hehe.
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Varför krångla in urinrörets placering? Om man kommit så långt att man ligger och smeker en tjej innanför trosorna kan man knappast ta fel än mindre när man ska föra in den. Att ta fel hål är väl helt omöjligt:sleep:

Trust your instinct!

hand-tra-la-la
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
så länge du inte planerar ett onenightstand utan faktiskt skaffar ett kärleksfyllt förhållande så ordnar sig det mesta. annars så brukar ju första gången alltid å åt skogen så känn inte så stor press angående hur det kommer att bli.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by axl

Varför krångla in urinrörets placering? Om man kommit så långt att man ligger och smeker en tjej innanför trosorna kan man knappast ta fel än mindre när man ska föra in den. Att ta fel hål är väl helt omöjligt:sleep:

Trust your instinct!

hand-tra-la-la

Därför att jag har varit med om 30 åriga killar som på allvar tror att man kissar genom vaginan :)
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Därför att jag har varit med om 30 åriga killar som på allvar tror att man kissar genom vaginan :)
[/quote]

Så med andra ord: underskatta aldrig en mans dumhet, oavsett ålder ;)

Vår vän Babbe är ju tillräckligt vaken för att fråga så han kommer nog klara sig fint:D

hand-tra-la-la
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
första gången kom amn på stört... även fast jag hade sex 2 gånger på samma dag lite senare så kom jag på en gån den andra med.. hehehe taskigt läge bara... men nu så går det prima...

jag sägger bar en sak grabben vill du komma fort tänk på tjejn framför dig.. .vil du njuta ett tag tänk på dina föräldrar när du tillverkades..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Angående dumhet...som Einstein sa "Det finns bara två saker som är oändligt, universum och människans dumhet"...

008

Skydancer
 
Toppen