Jag är sexomanisk.. dé é så gött plus lite allvar

Cissi

Medlem
Kön
Man
Hej svej!

Är uppe med tuppen idag och startade datorn för att kolla lite mail. Som vanligt tittar jag in här för att läsa nya inlägg och anledningen till titten så här tidigt för min del idag var bara för att säga till er män som vaknar med morgonstånd.....tänk det brukar jag oxå göra....

Fast givetvis inte "stånd" i den bemärkelsen. Brukar säga att klittan har stånd när den är blodfylld och då brukar man ju vara kåt. Jag vaknade tidigt, mycket tidigt och bara kände mig helt vimmelkantig av kåthet. Händer inte så jätteofta så på morgonen, jag brukar vilja vakna först men när det händer så är det skönt att helt nyvaken bara sticka ner handen under täcket och tillfredsställa och stilla det som bultar och spränger.

Så jag har onanerat två gånger direkt efter varandra och fått två helt vansinnigt sköna och jättevåta orgamser här nu på morgonen, en orgasm med fingrarna och en sittandes på min stora sköna gummidildo under mig. Känner mig pigg och lugn för att möta denna dag.

Det lär säkert bli någon gång till idag, har haft några dagars lugn från mig själv och dessa dagar är upptagna av mycket annat som gör min dag så det är många gånger det blir att ta igen, som när det blir flera gånger om dagen. Men jag onanerar inte varje dag eller alltid flera gånger om dagen. Ibland kan faktiskt t.om jag vara utan en hel vecka men det är väldigt sällsynt.

Det brukar iallfall i genomsnitt bli en - två ggr per dag och det är istället för att meditera skulle jag tro...hihihihi...

Fick en förfrågan om jag ville ha foto på sprutande medlemmar här...två st frågade tror jag. Svaret är nej såklart. Inte ännu iallafall. Om jag vill ha hjälp eller behöver någon typ av hjälp så BER jag om det, inte förrän då. Annars tack men nej tack. Jag har mina egna inre föreställningar, foton och även live inspelade småscener som jag ibland använder mig av. Räcker långa vägar.

Sen tänker jag berätta en grej......var ute o surfade för några dagar sedan på porrsiter och faktiskt var jag inte ute efter något "objekt" att onanera åt utan det var av andra skäl som har med ett skolarbete att göra. Men jag fastnade i detta nät av labyrint och jag blir ILLA BERÖRD SOM F-N!! Bilder på tonåringar och det flashade t.om förbi bilder på BARN och det är SÅÅÅÅÅ SJUKT!!Världen är sjuk!

Unga kvinnor som tar emot sperma i munnen, över ansiktet eller har ett äcklat uttryck som säger mig tvångshandling. Man kan se hur de viker undan ansiktet, nästan ryggar bakåt medans mannen håller i deras hår för att sikta och i någon filmsnutt trodde jag verkligen kvinnan skulle spy rakt ut och FY FAN VAD JAG MÅDDE ILLA!! Och dessa bilder eller små videosnuttar var så vidriga att jag har avsagt mig skolarbetet om jag inte får göra en alldeles egen sk. rescension utan andras åsikter.

Och jag VET att jag inte är ensam att tycka illa om stora innehåll i porrens värld. En fråga: Är detta något att tända på, att se en annan människa bli förnedrad eller förnedra sig själv????

Vad anser ni andra här på forumet? Jag vet att många, de flesta män men även kvinnor använder sig av porrsiter när de onanerar för att ha en bild framför sig att kåta upp sig på. Men de flesta bilder osv består ju bara av alltför unga kvinnor som säkerligen inte har valt detta själv. Långt ifrån alla, många är säkert neddrogade och blir utnyttjade av män och det finns många anledningar för dem att ha ställt upp på detta förnedrande vis. Det säger det mig iallafall när jag ser dessa ansiktsuttryck hos många av dessa kvinnor.

Jag blir helt stum, sorgsen och vansinnigt arg när jag ser hur denna porr värld drar till sig alla möjliga typer av människor och hur jag förstår att de flesta män suttit och runkat inför och även kvinnor.

Jag ska inte förneka att jag onanerat åt tidningar, bilder eller videosnuttar någon gång, men sanningen att säga så vill jag slippa se förvridna unga kvinnors äcklade, nästan spyfärdiga ansiktsuttryck eller andra förnedrande situationer som talar för sig själv när jag har gjort det. En naken sexig kvinnokropp som visar mer än den döljer, där kvinnan är ensam på bild eller onanerar i en filmsnutt kan göra mig helt vild.

En man som står och onanerar helt själv är sällsynt och vissa samlagsbilder kan visa en scen där jag har tänt till utan att det visats öppet några äcklade uttryck. Men allt bygger på makt på nåt vis.

Bara ett litet inlägg om än så långt. Det blir så felförmedlat det här med äkta kåthet och äkta njutning att det sätter sina spår hos ex. unga killar och även tjejer. Det är ju inte alls så det ser ut i verkligheten om man inte väljer vissa saker själv för att man verkligen gillar det.

Vet någon en site där man kan gå in och anmäla barnporr om man skulle se något sådant på nätet???

TYCK TILL!!! Lite åsikter hade varit intressant. Man kan inte bara tänka på sig själv.....

Puss & kram
En äkta onaninjutare åt det som är och ger äkta njutning enligt min åsikt.
 
L

Lastbryggan

Gäst
Vet någon en site där man kan gå in och anmäla barnporr om man skulle se något sådant på nätet???
Jag rekommenderar alla som hittar någon form av denna fruktansvärda avart att anmäla detta till Rädda Barnens hotline. http://www.rb.se/hotline/home.htm

För övrigt måste jag säga att du skriver mycker läsvärda och intressanta trådar, alltid lika kul att läsa inlägg från Cissi.

Behöver jag en krönikör i kommande projekt så vet jag vem jag skall fråga.


//Mats - Lastbryggan
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Vill tacka cissi för alla härliga inlägg. Detta fick ju lite besk eftersmak i munnen. Håller dock med helt och fullt. Det är fullkomligt vidrigt med tvång och förnedring i alla former. Dessvärre dilemmat med mycket av porren. Det finns aldeles för lite riktigt sensuell och erotisk porr som jag är säker på att även många killar gillar.

Fortsätt egga och förfära!

hand-tra-la-la
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tja, kan nog inte mer än hålla med Cicci. Samtidigt vet jag att en del tjejer ÄLSKAR hårdhänt behandling. Men då ska det självfallet och helt uppenbart vara FRIVILLIGT och inget annat.
Har erfarenhet av både "mjuka" och "hårda" tjejer. Vad man gillar i sängkammaren är en sak. Men jag håller med, det är avtändande, vidrigt och fullkomligt obegripligt vad en del tjejer ställer upp/utsätts för. Särskilt då en killar som tror att ALLA tjejer gillar sånt, bara för att tjejerna på webben gör det. Men hallå!!! Skaffa en verklighetsuppfattning, snälla!!

Keep that foreskin moving
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Jag tror alla industrier har sina baksidor men porrindustrin är nog en av de branscher där det finns mest skit. Det är sorgligt när något så fint och härligt som sex blir något hemskt.
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Det skulle vara kul. Hör av dig du. Skickar mailadressen till dig om du behöver hjälp.

Kram Cissi

Originally posted by Lastbryggan

Vet någon en site där man kan gå in och anmäla barnporr om man skulle se något sådant på nätet???
Jag rekommenderar alla som hittar någon form av denna fruktansvärda avart att anmäla detta till Rädda Barnens hotline. http://www.rb.se/hotline/home.htm

För övrigt måste jag säga att du skriver mycker läsvärda och intressanta trådar, alltid lika kul att läsa inlägg från Cissi.

Behöver jag en krönikör i kommande projekt så vet jag vem jag skall fråga.


//Mats - Lastbryggan
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Jag gillar också "hårdhänt" behandling. Både att ge och att ta om det är ok. Och det är precis som du skriver. Men jag varken är eller ser drogad eller asfull ut när det utövas eller blir spyfärdig eller ser äkta spyfärdig ut. Sen är vi ju många som vet vad porr industrin egentligen bygger på. Långt ifrån allt det vi ser är äkta.

Det finns massor med kvinnor som luras till att ställa upp i en sängkammare och utan att hon vet har det smygfilmats och sen lagts ut på nätet till en hög kåtgubbar...speciellt tonåringar och rent av barn ställer inte frivilligt upp på porr om de inte lurats in på vägen på något sätt.

Bara min mening och åsikt.

Må väl.

Cissi


Originally posted by onanisten

Tja, kan nog inte mer än hålla med Cicci. Samtidigt vet jag att en del tjejer ÄLSKAR hårdhänt behandling. Men då ska det självfallet och helt uppenbart vara FRIVILLIGT och inget annat.
Har erfarenhet av både "mjuka" och "hårda" tjejer. Vad man gillar i sängkammaren är en sak. Men jag håller med, det är avtändande, vidrigt och fullkomligt obegripligt vad en del tjejer ställer upp/utsätts för. Särskilt då en killar som tror att ALLA tjejer gillar sånt, bara för att tjejerna på webben gör det. Men hallå!!! Skaffa en verklighetsuppfattning, snälla!!

Keep that foreskin moving
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Måste bara hålla med Cissi om att mycket inom porren är fruktansvärt sjuk. Men det som är det sämsta av allt tyvärr är att det kan spridas så lätt över internet. Har varit och surfat omkring ganska mycket på porrsajter och så. Trode att man visste det mesta men men kan aldrig sluta att förundras av andra mäniskors sjuka behov. Barn och djursex vet man ju att det finns och det är avskyvärt men jag såg något helt sjukt för ett tag sedan. Spy sex. Det talar för sig själv. Det är en sjuk värld vi lever i:eek:

Keep on going!!
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Tack än en gång för en skön och SUND text, Cissi. Och vet du; jag upplevde en lika underbar och skön morgon som du i dag.

Angående porren. Visst surfar man runt då och då på vissa sidor men tyvärr finner man allt för mycket avvarter nu för tiden.

STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se/hotline
Och telefonnr: 0200-29 10 10

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 
Toppen