jag behöver hjälp.

jena

Ny medlem
Kön
Kvinna
jah har inte fått orgasm å gåg. :unsure: Vad gör jag för fel....
och kan nån vänlig själ ge mej lite råd.
 

Shinji

Ny medlem
Kön
Man
ok kanske lite dumt att vara kille och skriva om det här men... är det så farligt om du inte har fått det då?
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Så lägger sig ytterligare en kille sig i... Ber om ursäkt för det!

För att få orgasm behöver man kunna slappna av och ge sig hän. Så är det för både killar och tjejer, men vi killar är lite mer enkelspåriga och har oftare lättare att lära oss det. För man måste lära sig, det är inget man föds med...

Först och främst får du se till att det inte är något runtomkring som stör, som oro för att bli gravid, tider att passa, prestationskrav eller något annat. Sedan, för att bli riktigt ordentligt upphetsad måste du komma på vad som tänder dig. Utforska ditt inre och dina fantasier. Kanske läsa sexnoveller och prata snusk på nätet? Vad vet jag? Fantisera friskt och onanera mycket är mitt tips! :p

Så, nu ska jag håll igen min stora trut. :)
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
ok kanske lite dumt att vara kille och skriva om det här men... är det så farligt om du inte har fått det då?

Det var det dummaste! Nu blir jag irriterad. Många tjejer/kvinnor har aldrig fått en orgasm, och jag tippar på att du har fått minst ett hundratal, förmodligen tusentals. Hur skulle du känna om du runkade och runkade men aldrig nådde klimax?

jena: Lyssna på Calle. Det viktiga är att vara riktigt kåt, avslappnad och envis. Ju kåtare du är, desto lättare är det att komma. Så se till att bli kåt och leta reda på var kåtheten är starkast. Smek den punkten tills det blir jätteskönt - och fortsätt ett tag till. För min del underlättar det om jag spänner benen och skinkorna. Prova dig fram och se inte orgasmen som enda mål. Se till att njuta!
 
Toppen