"Jag e 100% hetero... men jag gillar att suga kuk/svälja sperma/bli knullad i röven..."

Benster112

Medlem
Kön
Man
...Det är många av tongångarna som går här på forumet. I början tyckte jag att det var rätt charmigt, när man snubblade över enstaka såna inlägg. Men när man sen hänger här ett tag och finner att var och varannan kille skriver ungefär samma sak. Alltid "jag är inte bög, men..."

Vissa kan sträcka sig till att "möjligen kanske" vara bisexuell...

Visst kan man argumentera att vi inte ska bry oss om "stämplar", att det är skilnad sexuell identitet och emotionell identitet, men nu är verkligheten som den är. Vi kommunicerar verbalt, därför finns benämningar och stämplar. Annars vore det liksom svårt att veta vad man egentligen pratar om.

Om man ska gå enligt ordlistornas kalla regler och förklaringar finns det helt enkelt inga undanflykter. Om man nån gång önskar > utför > och framför allt gillar nån form av sex med en person av samma kön lika mycket som, eller t.o.m. mer än sex ned det motsatta könet - så är man per benämning inte heterosexuell. Det finns ord som beskriver viss företeelse. Att helt plötsligt lägga till, dra ifrån, tänja på eller rent av ändra på betydelsen av ordet så att det passar en själv är helt enkelt inte korrekt.

Så jag undrar hur långt man egentligen kan tänja det här sexualitet. När är man egentligen bög? Eller bi?

En annan anledning till att jag ställer frågan är för att jag känner igen alla dessa inlägg... jag brukade själv resonera på exakt samma sätt - innan jag "kom ut" inför mig själv. Det är en smärtsam process därför att man tror att nu måste allting bli annorlunda, man själv måste nu bli en del av "bög-scenen" och gärna börja lägga till med minst tre bög-stereotypiska beteenden/intressen för att passa in. Det är nästan som att känna sig oskuld igen. Och det vill man inte.

Men så är det inte. Inget behöver förändras nämnvärt. Du behöver inte förändras.

Men jag dömer ingen. Bara för att det i MITT fall var så, behöver det inte nödvändigtvis vara så för andra, även om det finns gemensamma mönster. Det kan mycket väl vara en fas i livet som en man går igenom. Det kan vara att man helt enkelt inte är redo, tro mig jag vet. Jag har dessutom fått hyfsat många PMs där jag blir rådfrågad om just denna topic osv.

Låt oss en gång för alla diskutera öppet.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Se tråden "vem är normal/onormal", benster.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Hmmm, då måste ju jag vara bisexuel då enligt ordlistorna. Där har dom fel för en gångs skull:cool: Jag skulle vilja suga kuk och testa, men annars så tänder jag inte ett dugg på en manskropp. Det skulle ändå vara härligt att testa.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Hmmm, då måste ju jag vara bisexuel då enligt ordlistorna. Där har dom fel för en gångs skull:cool: Jag skulle vilja suga kuk och testa, men annars så tänder jag inte ett dugg på en manskropp. Det skulle ändå vara härligt att testa.

Tja... sist jag kollade så var kuken en del av manskroppen. :p;)
 

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
En vän kom med det perfekta sättet av få reda på om någon -"Fittsork"(?) - är bi-, eller homo-sexuell:

- "Vad tänker du på när du rullar skinn? En man eller en mus?"[/size=4]

När denna någon vet svaret, så är det hela klart!


:)
 
Toppen