Jag fattar noll... (läs)

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Ok jag har en liten stund märkt att jag haft lite för trång förhus jag är bara 13 år fyller 14.
Men alltså de är helt konstigt kolla här;'
Nu är de ju sommarlov, jag gillar o sova länge och de brukar vara såhär: Först vaknar jag vid 9 sen somnar jag om, sen när jag vaknar igen vid 12:00 så är nästan hela förhuden bakdragen på penisen, bara själva kanten kvar, fattar inte varför, alltid andra gången jag vaknar också. Om ni undrar så är inget spräckt eller nått ser helt normalt ut, förutom att jag vaknar med hela förhuden bakdragen då..

Sen blire jobbigt att komma upp, för där bak har jag inte dragit ut förhuden så många gången så de är lite känsligt, så jag får helt enkelt dra förhusen framåt (så ollonet täcks) och hålla där i cirka 15 min sen kan jag ta på mig kalsongerna igen o gå väg..
Jag fattar bara inte, jag drömmer inga "våta" drömmar eller nått som de kan bero på..

Nån som vet vad de beror på?
Efter de har jag börjat få de lättare och dra tillbaka förhusen så de är ju bra, men jag fattar inte varför..
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
hej det är normalt att förhuden åker tillbaka när du sover, det gör den alltid på mig också. Nu har ja ganska stort ollon o drömmer våta drömmar också men bli så ändå.
Hur gör du när du runkar? Gör det ont då?
Annars får du gå till ngn husläkare o kolla för om det är för trångt måste man operera! En del skär ju bort förhuden helt o det kan vara sexigt! Men jag gillar förhud!
Prova med att ssmörja in kuken med lite olja-skönt när du runkar!"
Men som sagt om de ej gör ont behöver du ej vara orolig!
Skönt sommarlov! ;)
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
nope de gör inte ont när jag runkar, jag undrade mest varför jag vaknar med förhuden bakdragen :p
Tack för svaret.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Du har ju stånd ca var 90:e min när du sover. Att förhuden åker tillbaka så ollonet syns låter ju som att du inte har speciellt trång förhud.
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Nej jag tror inte de heller, jag tror de är såhär:
Kan man ha för kladdigt ollon?
För det är nmer som att ollonet sitter fast lite i förhuden, för innan jag duschat (duschar alltid på kvällen) så sitter typ förhuden fast i ollonet den går o dra bak men då får man den obehagliga känslan som när man drar bort nått som fastnat på ollonet, t.ex. ett hårstrå. Vad beror detta på? Efter jag duschat brukar de går bra, därför brukar jag runka efter jag duschat. Men vad beror de på?

Och är de nått jag kan ta emot de? typ hudsalva?
För de är jobbigt o börja runka innan jag duschat..
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Varmt vatten från duschen gör förhuden mer lös o smidig, därför går det lättare att runka efter duschen
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Att ollonet är kladdigt är ej konstigt ju! där samlas svett, försats o annat...
Du får runka oftare! Hur många ggr per dag runkar du? ;)
smörj in kuken med vaselin...jätteskönt runka då
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Ciao
Vaselin är en hudsalva man kan köpa b la på apoteket finns även på typ Ica också Gul burk Kuken glider lättare då o därmed också ollonet smeta på o testa får du se ;) Sen får du se till att runka oftare! ;)
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Hej Anonymis
Det är helt naturligt att ha stånd på natten. Flera gånger om. Speciellt välkänt är Morgonståndet som kommer någon timme innan du har sovit färdigt (stiger du normalt upp kl 7, brukar det komma ett härligt stånd vid fem-halvsextiden). Du sover visst så gott att du inte märker det. Morgonståndet kommer du att få njuta av hela livet, det blir bara bättre med åren!
 
Toppen