Jag har en fantasi...

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Japp rubriken säger allt.
Det går ut på att jag ligger med en tjej och sedan sprutar min sperma över hennes nakna kropp. Ser till så att det hamnar lite överallt. Och sen slickar jag upp sperman från hennes kropp, tills hon är helt ren. Sen suger hon av mig igen tills jag är redo för att börja om på nytt.

Om detta ska ske i verkligheten så krävs det nästan att tjejen pushar på lite.
Vad säger ni onanerare om detta? Åsikter och tankar kring denna fantasi tack.

Damerna i första hand:oops:
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Min fru vill att jag skall knulla en annan tjej, spruta i fittan, sen vill hon slicka upp min sperma. Men dom ggr. vi har haft en annan tjej med i sangen sa har det alltid blivit kondom samt att jag foredrar att spruta i min fru...
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Min fru vill att jag skall knulla en annan tjej, spruta i fittan, sen vill hon slicka upp min sperma. Men dom ggr. vi har haft en annan tjej med i sangen sa har det alltid blivit kondom samt att jag foredrar att spruta i min fru...

Tänk om man haft en fru att spruta i.....
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Min fru vill att jag skall knulla en annan tjej, spruta i fittan, sen vill hon slicka upp min sperma. Men dom ggr. vi har haft en annan tjej med i sangen sa har det alltid blivit kondom samt att jag foredrar att spruta i min fru...

Tänk om man haft en fru att spruta i.....
Hade varit härligt.

Men först P-piller eller något annat + en runda till ungdomsmottagningen (vad heter det för vuxna) så att man vet säkert att båda är friska.

Sen är det väl bara att köra på antar jag. :)
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Japp rubriken säger allt.
Det går ut på att jag ligger med en tjej och sedan sprutar min sperma över hennes nakna kropp. Ser till så att det hamnar lite överallt. Och sen slickar jag upp sperman från hennes kropp, tills hon är helt ren. Sen suger hon av mig igen tills jag är redo för att börja om på nytt.

Om detta ska ske i verkligheten så krävs det nästan att tjejen pushar på lite.
Vad säger ni onanerare om detta? Åsikter och tankar kring denna fantasi tack.

Damerna i första hand:oops:

Jag kan inte tänka mig att slicka upp min egen sperma. Det luktar inte så gott, undrar just hur det smakar. Sött, salt har man ju hört.

Men att spruta på en tjejs nakna kropp det skulle jag vilja.
 
Toppen