Jag har fått denna novell av en annan medlem som önskar vara anonym / Del 2 !!

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Du ställer dig upp och lägger armarna om halsen på mig. En djup kyss... ”Mmmm... Vad gott jag smakar” säger du med ett flin. Du knuffar ner mig i kontorsstolen, sätter dig gränslad över mig och kysser mig intensivt. Våra tungor brottas och min kåthet bara växer. Det är inget du missar utan kliver av mig och ställer dig framför mig igen.

Du böjer dig fram och öppnar mitt bälte med ena handen. ”Lätt att öppna... Det gillar jag” säger du och vi båda skrattar. Du sjunker sakta ner på knä framför mig. Dina händer smeker mina lår. Med ena handen greppar du om min nu välvuxna kuk genom jeanstyget och klämmer på den. Din blick fångar upp min och dina ögon lova mig en skön stund. Med mjuka rörelser knäpper du upp gylfknapparna och hasar jeans och boxershortsen sakta neråt. Mitt stånd sprätter fram och vajar stolt framför dig. Men än har du inte släppt min blick. Du håller mig kvar. Gud vad kåt du gör mig...

När du frigjort mig helt från mina byxor låter du dina varma händer smeka sig från mina knän och fram över insidan på mina lår. Din beröring är mycket lätt och oerhört eggande. Mjukt sluter du din ena hand kring min hårda kuk och börjar sakta dra förhuden fram och tillbaka. ”Ohhh...” Jag stönar till. Du bara ler mot mig och runkar mig med långsamma drag.

Efter några minuter av din himelska behandling böjer du dig sakta framåt mot min kuk. Din tunga nuddar mitt ollon och jag darrar till av njutning. Du öppnar din mun och först nu släpper du min blick. Dina ögon sluts när du böjer dig fram och låter min kuk glida in i din mun. Jag stönar högt.

Du tar mig djupt och lyfter sedan ditt huvud igen. Med ett smackand ljud släpper dina läppar greppet om mitt ollon. ”Gillar du det?” frågar du med ett brett leende. Svaret är givet, men jag hinner inte ge det förän du åter slutit din mun kring mitt stånd. Din ena hand håller om kukroten och med den andra smeker du försiktigt min pung.

Jag låter mina fingrar leka ditt hår. Jag tar tag i håret och hjälper dig hålla takten. Det är enormt skönt och jag känner att jag inte har långt kvar. Mina stön avsjöjar mig. Du ökar takten nu. Handen som du höll om roten jobbar nu upp och ner för skaftet i takt med din mun. Dina ögon kikar upp i mina och jag känner hur himlen är nära...

”Jag kommer...” stönar jag. Du ökar bara på takten och jag sprutar min varma sats i din giriga mun. Du mjölkar mig hårt och det nästan svartnar för ögonen på mig. När jag återvänder från orgasmens ljuvliga rus möter jag igen dina vackra ögon. "Duktig kille" säger du. "Duktig tjej" svarar jag. Vi skrattar...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj oj oj:oops:

Jag var riktigt sugen redan innan jag började läsa den här novellen...

Nu när jag har läst den här också, är det bara att upprepa det författaren till den här novellen säger "jag känner hur himlen är nära...":oops:

Gissa vad jag gör just nu:p;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Oj vad det växte till sig nu..:oops:

Vilket möte. Så härligt och så underbart... Ta mig till den här platsen för fler möten... Snälla... :p
 
Toppen