Jag och min flickvän på fest del 2

palle

Medlem
Kön
Man
Fortsättningen.


Istället för att krypa ner hos mig satte hon sig i soffan och sade med bestämd röst att nu var det hennes tur att bli tillfredställd av oss.

Maria tittade rakt på mig med en bestämd men även lite road blick. Jag såg att hon verkligen var kåt och det var ju inte det minsta konstigt med tanke på vad som precis hade hänt. Hon hade ju sugit av både Magnus och mig utan att få någonting själv. Nu ville hon få något tillbaka av oss båda samtidigt. Det här var mer än jag räknat med när jag föreslog att hon inte skulle låta Magnus runka själv utan ge honom lite hjälp. Jag hade många gånger fantiserat om att min flickvän blev knullad av mig och en annan kille, det var även något som vi pratat och skojat om. Det hade dock aldrig varit något mer än en fantasi, inte förrän ikväll då Maria verkligen sög av Magnus. Jag måste erkänna att verkligheten vida överträffade fantasin, att se min flickväns söta små läppar sluta sig kring hans kuk, att se hennes huvud guppa upp och ner och att slutligen höra hur hon hostade till när han sprutade rakt in i munnen på henne, det gjorde mig fruktansvärt upphetsad. Jag hade som i trans följt vad som hänt utan att märka att min kuk plötsligt var stenhård igen, fast jag nyligen hade kommit.

Jag vaknade till från mina funderingar av att Magnus reste sig upp från sin madrass och satte sig i soffan bredvid Maria. Hon välkomnade honom med ett leende, lade armen runt honom och gav honom en djup kyss.

Jag insåg att Maria nog hade blivit precis lika kåt av det här som jag. Tidigare när vi fantiserat tillsammans och hon berättat om när hon hade sex med andra killar trodde jag att hon mest gjorde det för att hetsa upp mig, då hon visste att jag tände på det. Hon kanske länge hade drömt om att ha en trekant utan riktigt att tala om det. I så fall var det här ett utmärkt tillfälle och jag ville verkligen att hon skulle njuta.

Jag reste mig upp från min madrass och gick sakta fram mot soffan. Maria och Magnus satt och grovhånglade samtidigt som hennes ena hand sakta runkade Magnus kuk och den andra hade letat sig ner mellan hennes ben. De båda var helt upptagna i varandra och verkade inte uppmärksamma mig. Jag satte mig på huk framför Maria och särade försiktigt på hennes ben. Hennes bröst glänste av sperma som runnit från munnen ända ner till naveln. När jag letade mig längre in mellan hennes ben och hennes väntande fitta kände jag att hon tog tag om mitt huvud med handen och tryckte mig omilt inåt. Hon var precis som väntat dyblöt och jag började slicka i högt tempo. Hennes underliv var otroligt lent mot tungan och det rann verkligen om henne. Jag tog tag med mina båda händer om hennes lår och så ökade jag tempot med tungan. Med cirkelrörelser arbetade jag mig runt hennes clitoris, och det dröjde inte länge innan hon började svara med röra sina höfter fram och tillbaka. Jag höll ett stag tag om henne och slickade allt snabbare. Jag tittade upp för att se hennes reaktion men hon var fullt upptagen med att hångla med Magnus och att i ett allt ökande tempo runka hans kuk. Deras läppar lämnade plötsligt varandra och Magnus ställde sig halvt upp i soffan så att hans kuk kom i höjd med Marias ansikte. Hon sög genast in den i munnen och han förde sakta kuken in och ut ur hennes mun. Den synen gjorde att en våg av kåthet sköljde genom kroppen och jag började runka min egen kuk.

När hon börja närma sig orgasmen alltmer drog hon lite lätt i mig som tecken på att hon ville bli påsatt istället. Jag gjorde ett snabbt svep med tungan innan jag drog mig ur och ställde mig på knä mellan hennes ben. Efter att ha dragit henne lite mer ut mot kanten på soffan hamnade hennes underliv mitt framför mitt och jag tryckte in min stenhårda kuk i henne. Det var en underbar känsla att känna kuken glida in nästan av sig självt in i hennes plaskvåta fitta. Maria spände sig i hela kroppen när jag började knulla henne, samtidigt som hon målmedvetet sög på Magnus kuk.

Om jag inte redan hade kommit strax tidigare hade jag garanterat gjort det nu, det var oerhört upphetsande att knulla min flickvän samtidigt som hon hade en annan kuk, som sakta gled in och ut ur hennes mun. Magnus verkade koncentrerad, när han höll ena handen på Marias huvud och tittade på när han sakta munknullade henne.

Maria verkade nu vara endast en hårsmån från orgasm så jag ökade tempot och pumpade på allt vad jag hade. Hon spände sig i hela kroppen när orgasmen sköljde genom hennes kropp. Hade hon inte haft en kuk i munnen hade hon nog skrikit rakt ut, nu blev det mest ett dämpat stönande. Strax kände jag hur greppet mellan hennes lår släppte och hur hela hennes kropp slappnade av. Jag minskade tempot och lät bara kuken sakta glida in och ut ur hennes drypande fitta. Maria hade slutit ögonen och hennes ansikte utstrålade ett inre lugn. Magnus hade nu dragit ut kuken och strök den sakta över hennes läppar.

Det gick kanske några minuter innan Magnus först tittade på Maria och sedan gav mig en blick som antydde att han ville byta plats. Han reste sig upp från soffan samtidigt som även Maria reste sig upp, hon tittade på mig med ett lite frånvarande leende och gav mig en kyss på munnen. Sedan tog hon kommandot och visade mig till soffan där jag nu satte mig ner. Maria själv ställde sig bredbent på golvet framför mig. Hon böjde framåt och putade med baken, Magnus förstod genast och ställde sig bakom henne. Knappt hade vi kommit på plats innan hon glupskt svalde hela mitt stånd och börja suga snabbt och intensivt. Jag blev först lite förvånad över att hon var så framåt, oftast var det jag som tog kommandot när vi hade sex. Det gjorde mig dock väldigt upphetsad att se min flickvän så bestämd och så full av erotisk energi.

Marias kropp gungade rytmiskt när Magnus, med ett smackande ljud, satte på henne bakifrån. Maria verkade njuta av hans kuk som i högt tempo pumpade in och ut ur henne. Jag använde båda mina händer för att hålla undan hennes hår som föll ner i ansiktet. Att tydligt se hennes ansikte när hon suger min kuk är något som jag absolut tänder på. Hennes läppar gled med bestämda tag upp och ner över min salivindränkta kuk Emellanåt tog hon ur kuken och slickade istället på utsidan längs hela ståndet, samtidigt som hon tittade mig djupt i ögonen med en syndig blick. Jag kände att jag nu började närma mig igen, hennes sugande var underbart skönt men tack vare att jag redan kommit en gång kunde jag hålla ut. Maria däremot verkade återigen reda för en ny orgasm. När vi har sex brukar hon kunna komma ett par gånger i följd med ganska kort mellanrum, förutsatt att jag orkar hålla ut. Jag tänkte att vid det här tillfället fick jag ju hjälp av Magnus att sätta på henne, vilket ju egentligen inte var helt fel.

Plötsligt kände jag hur Maria slutade upp med att suga och blundade lite lätt samtidigt som hon spände hela kroppen inför nästa orgasm. Magnus var helt svettig där han stod bakom och knullade frenetiskt, han verkade lättad när Maria kom och han sänkte snabbt tempot. Maria verkade tappa all kraft i kroppen och hade nog fallit rätt ner i golvet om inte Magnus hade ett stadigt tag om hennes höfter. Istället sjönk nu hon sakta ner på golvet, hon lade huvudet i mitt knä och pustade ut, hon hade fortfarande ena handen runt min kuk.

Magnus verkade lite otålig eftersom han fått dra sig ur. Han runkade med snabba tag och verkade vara nära att komma, eftersom han ibland tvärt avbröt runkande en kort stund. Han höll hela tiden ögonen på Maria som nu kvicknade till lite grann och satte sig på huk på golvet framför soffan. Hon runkade min kuk med några långsamma tag. Maria vände på huvudet och uppmärksammande Magnus som stod bredvid henne, och med en bestämd blick på henne runkade sin kuk. Hon satte sig tillrätta och gav honom ett inbjudande leende att komma närmare. Magnus ställde sig närmare och med kuken mitt framför Marias ansikte fortsatte han att runka. Maria verkade ha förväntat sig att suga av honom, för hon slöt lite besviket sina öppna läppar när han bara fortsatte att runka. Magnus tänkte uppenbarligen spruta henne i ansiktet.

Att spruta en tjej i ansiktet var även det något som gjorde mig upphetsad. Jag vet inte varför, men att se en tjej med sperma rinnande från munnen och droppande från hakan, det tänder jag något otroligt på. Antagligen är jag väl lite för porrfixerad. : ) Jag hade tidigare endast vid ett tillfälle sprutat Maria i ansiktet. Då hade jag länge fantiserat om det innan jag vågade fråga henne om jag fick. Det kändes lite förbjudet. Efteråt skämdes jag lite grann, jag var väl rädd att hon skulle tycka att jag var konstig. Hur som helst var det enda gången jag sprutade henne i ansiktet även om hon rätt ofta brukar ta satsen i munnen när hon suger av mig.

Nu stod i varje fall Magnus och runkade framför min flickväns ansikte. Hon förstod vad han ville göra och verkade inte ha något problem med det. Jag kände mig lite svartsjuk, här stod Magnus och tänkte göra precis det jag inte riktigt vågade fråga om, och Maria verkade gilla det. Han hade ju i och för sig inget att förlora, det var ju bara att ta chansen för hans del.

Jag kom tillbaka till verkligheten från mina funderingar, när Magnus med ett stönande släppte på trycket. Maria var inte riktigt beredd och ryckte till lite när satsen kom. De första strålarna kom med sådan fart att det stänkte från Marias kind, han fortsatte att runka fram stråle efter stråle tills han pustade ut och strök av de sista dropparna mot hennes läppar. Maria skrattade till när han tömt sin säd över henne. Hon verkade tycka situation var lite komisk, när hon slickade rent Magnus ollon och vände sig mot mig. Hennes söta ansikte blänkte av sperma som rann ner mot brösten. Hon gav mig en blick av spelat obehag men hennes leende lyste igenom. Hon tittade nu på min ännu styva kuk som jag sakta runkade och hon förstod att jag ville komma i hennes ansikte mer än något annat. Jag reste mig hastigt upp och runkade några snabba tag vilket räckte för att jag skulle komma. Jag sprutade rakt in i hennes öppna mun och jag kände hur det nästan svartnade för ögonen och hur benen höll på att vika sig när jag tömde min säd i hennes ansikte.

Jag satte mig utmattad ner i soffan, samtidigt som Maria reste sig upp och gav både mig och Magnus en menade blick innan hon med ett nöjt leende gick iväg mot toaletten. Magnus tittade nu trött på mig och sade uppriktigt ”Fan, vilken underbar flickvän du har”



Ps. Berätta gärna vad ni tycker om novellen, både språkligt men framförallt innehållsmässigt. Jag blir väldigt kåt av att fantisera om att min flickvän har sex med andra. Berätta gärna om egna tankar och erfarenheter.

Pelle241@hotmail.com
 
Toppen