jag onanerade på gymmet

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En fördel med att vara bisexuell tjej är att jag kan sitta i dambastun på gymmet och spana in sexiga tjejer. Tyvärr är det färre och färre som visar sig helt nakna numera. En tråkig trend framför allt bland yngre tjejer. En annan fördel är att det knappast märks att jag är kåt eftersom jag inte har någon avslöjande kuk. Blir jag ensam i bastun passar jag på att onanera om jag är på det humöret.
Trenden går ju mer o mer åt att skyla sig i bastu och duschrum. Nu ska det också finnas enskilda duschar för de som inte vill visa sig och i simhallar är det vanligare nu med att man t.o.m har badkläder på när man duschar....
Man hade ju hoppats på en trend åt andra hållet i stället.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Trenden går ju mer o mer åt att skyla sig i bastu och duschrum. Nu ska det också finnas enskilda duschar för de som inte vill visa sig och i simhallar är det vanligare nu med att man t.o.m har badkläder på när man duschar....
Man hade ju hoppats på en trend åt andra hållet i stället.

Minns när man badade med skolan i mellanstadiet och de hade "sur tanter" som sprang runt och sa åt alla "TA AV DIG BADBYXORNA I DUSCHEN!!". Men nu badar väl till och med ungdomarna med kallingar under badbyxorna hörde jag?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Minns när man badade med skolan i mellanstadiet och de hade "sur tanter" som sprang runt och sa åt alla "TA AV DIG BADBYXORNA I DUSCHEN!!". Men nu badar väl till och med ungdomarna med kallingar under badbyxorna hörde jag?
Ja, jag har hört det med.... så urbota dumt!
På min tid, var det aldrig någon som hade badbyxor i duschen. Jag drabbades aldrig av nån surtant heller, för det var aldrig i tanken att någon hade kläder på i duschen. Tyvärr var det aldrig aktuellt med något sexigt heller... vi var alla som små lamm.... hehe
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag har hört det med.... så urbota dumt!
På min tid, var det aldrig någon som hade badbyxor i duschen. Jag drabbades aldrig av nån surtant heller, för det var aldrig i tanken att någon hade kläder på i duschen. Tyvärr var det aldrig aktuellt med något sexigt heller... vi var alla som små lamm.... hehe

Ja dessa badtanter var fan mer aggro än mattanterna! XD Vi undrade om tjejerna hade surgubbar som skrek på dem, men tror även de hade tanter! haha
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja dessa badtanter var fan mer aggro än mattanterna! XD Vi undrade om tjejerna hade surgubbar som skrek på dem, men tror även de hade tanter! haha
Så kanske det var, men jag har för mig att vi hade 'gubbar' på 'herravdelningen'. Kanske det var lite blandat, men hos tjejerna var det säkert tanter....
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur dj-la äcklig får man va'? Duscha och bada bastu med kallingar eller badbyxor/baddräkt på !!???. Dels blir man aldrig riktigt ren, dels förs det ner en massa smuts ner i bassängen om det är på simhall, eller dras skiten in till lavarna i bastun. Dessa fasoner är dessutom oftast kopplade till att man heller inte sitter på medförd handduk och därmed smetar ut den dåligt rengjorda rövens och genitaliernas bakterie och snuskinnehåll med blötan från kläderna. Hur motbjudande är det inte att med egen handduk torka upp de safter som dessa lämnat efter sig på laven, för att sedan stoppa ner den i packningen för hemfärd. Jag betackar mig !!!!! Det var/är ju en välsignele om det fanns/finns personal som ryter åt dessa snuskisar att det ska vara klädfritt i dusch och bastu och ser till att det också efterlevs. Undrar med vilken del man tänker - om alls?
 
Toppen