Härlig helg med min flickvän i stugan igen. Tog på mig tunna, solbruna och glansiga nylonstrumpbyxor på lördagsmorgonen efter duschen. Hon vet att jag blir kåt när jag har dem på (hon också). Hela dagen höll vi på att småkåta upp varandra. Senare på em i soffan så drog hon av mina byxor och började smeka mina nylonklädda ben samt min försatsblöta kuk.
- Är du redo, frågade hon och tog fram min favoritanaldildo från bordet.
- Ja, sa jag och ställde mig på alla fyra i soffan.
Hon drog ner mina strumpbyxor en smula och började smörja in min analöppning. Hon satte på vibratorn i dildon och tryckte den sakta in i min anal. Så skönt! Hon knullade mig sakta med dildon samtidigt som hon runkade mig. Tog inte lång tid innan jag sprutade ner min strumpbyxor. Hon styrde kuken så jag sprutade i grenen på strumpbyxorna. Gissa vilka strumpbyxor jag har på mig idag? Förövrigt kan jag säga att hon blev ordentligt dildoknullad sen hon också.
- Är du redo, frågade hon och tog fram min favoritanaldildo från bordet.
- Ja, sa jag och ställde mig på alla fyra i soffan.
Hon drog ner mina strumpbyxor en smula och började smörja in min analöppning. Hon satte på vibratorn i dildon och tryckte den sakta in i min anal. Så skönt! Hon knullade mig sakta med dildon samtidigt som hon runkade mig. Tog inte lång tid innan jag sprutade ner min strumpbyxor. Hon styrde kuken så jag sprutade i grenen på strumpbyxorna. Gissa vilka strumpbyxor jag har på mig idag? Förövrigt kan jag säga att hon blev ordentligt dildoknullad sen hon också.