Jag trodde att jag blivit gay...

D

Deleted member 26814

Gäst
För många somrar sedan bodde jag hos min kusin, Frank.
Vi var väl förtrogna med varandra och kunde prata om allt.
Tjejer var förstås ett av de viktigaste ämnena.
Tyvärr svarade inte våra erfarenheter upp till våra fantasier, så vi låg ofta på kvällarna och lät våra fantasier löpa fritt.
Önskan om att få känna en tjejs dofter, smeka hennes bröst, slicka henne för att, till sist, få köra in den bultande kuken, fanns där varje kväll.
Varje kväll slutade också med att satserna rann ut på våra magar, då vi under våra täcken, runkade för glatta livet.
Frank, som är ett år äldre än mig, var en mycket välutrustad kille och jag var alltid så facinerad av hans väldiga mandom då jag smygsneglade då tillfälle gavs.
Någon gång dök en konstig känsla upp om att jag ville ta hans lem i mina händer, smeka den, runka den sakta för att sedan låta mina läppar omsluta den.

Somrarna innebar många äventyr och denna sommaren kommer alltid att finnas i mitt minne.
Inte långt ifrån Frank´s hem låg en badplats.
Det var alltid fullt med folk och ofta trångt i omklädningsrummet.
Denna dag stod vi som vanligt och trängdes i omklädningsrummet.
Vi hade båda klätt av oss och skulle just sätta på oss badbyxorna då Frank gjorde något helt oväntat.
Bakifrån tog han tag om min kuk samtidigt som han tryckte sin egen mot mina skinkor.
Det hela gick väldigt snabbt och jag tog det mest på skämt.
Ingen annan verkade heller ha upptäckt hans tilltag.
Jag gick omtumlad ut för att ta ett dopp. Frank följde efter och frågade: Du blev väl inte förbannad...?
Jag sa att jag trodde att det varit ett skämt så inte var jag sur...
Frank log underfundigt och dagen förflöt sedan utan några andra intermezzon.

På kvällen låg vi båda tysta.
Jag tänkte på vad som hade hänt vid badplatsen.
Känslan av att ha känt Frank´s väldiga kuk mot mina skinkor gjorde min kuk värkande hård. Då jag försiktigt började fingra på den märkte jag en klibbig droppe längst ut på ollonet.
Den förbjudna tanken började ta form i min kåtrusiga hjärna: Hur skulle det kännas att bli knullad av denna underbart upphetsande kuk?
I mitt innre skakdes jag av min tanke men minkropp var i uppror mot det tabubelagda...
Jag tog mod till mig och fågade med kåttjock röst: Skämtade du med mig innan idag?
Frank tände sin sänglampa, vek undan täcket och frågade: Vad tror du?
Under täcket hade han sin stolta springare klar för drabbnig.
Det riktigt pulserade i den väldiga kuken.
Jag kunde då inte styra mig själv längre utan stönade fram: Jag vill ha dig....
Jag trodde att han skulle bli arg och säga att han bara drev med mig.
Men istället kröp han ner till mig på madrassen, in under mitt täcke.
Jag kände hans väldiga stånd mot mitt låt.
Då jag flämtande förklarade att jag inte visste varför jag kände som jag gjorde, sa han skrattande att vi inte skulle känna skam utan bara njuta...
Jag som innan tyckt att ta febertempen var en mardröm, hade nu ingen tanke på att sluta förrän min dröm hade gått i uppfyllelse.
Jag vill känna din kuk i mig, sa jag samtidigt som jag tog tag om hans bultande kuk.
Hans enda svar blev: Sug mig!
Jag runkade sakta kuken och närmade mig flämtande hans kåtblänkande ollon.
Sakta började jag slicka på kuken som om det vore en slickepinne.
Frank stönade högt och sa: Morsan och farsan är på fest så vi behöver inte hålla igen.
Och tur var väl det för då jag lät mina läppar omsluta hans stora ollon ropade han högt av kåthet.
För varje gång som mina läpper gled ner om hans kuk så blev jag allt desperat över att få känna honom i mig.
Då jag sa detta, svarade han:
Jag ska hämta en sak.
Han reste sig och lämnade mig där på golvet med åtrån sipprande ur varje por på min kropp.
Jag hörde hur han gick in i sin systers flickrum och rotade bland hennes saker.
Efter några minuter var han tillbaka.
Med sig hade han en stor dildo och en flaska glidmedel.
Besviken förstod jag att han inte tänkte släppa till sin egen kuk.
-Jag har länge legat och lyssnat på då Sussi leker med den här lilla saken sa han och vajade dildon framför mitt ansikte.
Vild av kåthet slet jag den ifrån honom samtidigt som jag greppade hans kuk med min fria hand.
Känslan var enorm...
Knulla mig ropade jag och brydde mig inte om ifall det var Frank eller "Mr Dildo" som skulle göra jobbet.
Jag snodde runt och hamnade på alla fyra.
Frank började sakta smeka mina skinkor och närmade sig sakta mitt längtande hål.
Precis då jag trodde att han skulle fingerknulla mig, kände jag att en sval väldoftande vätska rann mellan skinkorna ner mot hålet.
Sekunden efter började det att surra och ytterligare en sekund efter trycktes dildons ollon mot mitt längtande anus.
-Slappna av, stönade Frank och tryckte sakta gummikuken allt längre in.
Den förväntade smärtan uteblev nätan helt och snart var hela dildon inne i mig.
Oändligt sakta började Frank att knulla mig med sin syrras leksak.
Jag njöt oerhört och ömsom skrek, ömsom stönade fram att jag ville ha äkta kuk ...
Sakta drog han ur "stuntkuken" ur mig och lade den åt sidan.
Han smorde in sin kuk med glidmedlet, ställde sig bakom mig och började sedan försiktigt att trycka in den i mitt, numera, väloljade hål.
Han väste mellan tänderna: Tycker du om att få riktig kuk?
Oja! var det enda som kom över mina läppar.
Sakta, oändligt sakta gled han in i mig.
Då mitt hål hade vänjt sig vid hans storlek började jag försiktigt att jucka mot hans lika försiktiga stötar.
Allt eftersom kåtheten ökade, ökade också tempot i vårt första och enda "gayknull".
Frank skrek plötsligt: Jag kommer!!!
Jag tog tag i min egen bultande kuk och runkade den häftigt.
Samtidigt som jag kände Frank´s säd spruta inne i mig, exploderade jag själv i den häftgaste orgasm jag upplevt.
Jag tror att jag måste ha svimmat av för nästa sak jag kommer ihåg var att Frank låg i sin säng och flinade retsamt.
Mitt ömmande rövhål talade om för mig att jag inte hade drömt alltsammans.
På vingliga ben tog jag mig till toaletten och där lät jag hans säd rinna ur mig.
Tankar började hammra i min skalle: Är Frank gay??? Är jag själv gay???
Jag frågade honom om vad han kände.
Han skrattade och sa:
Ta´t lungt vet´ja. Imorgon kväll kommer vi att ligga här och längta efter brudar igen....
Och så blev det. Kvällsrunkandet fortsatte hela sommaren, fast nu utan döljande täcken.
Objekten var brudar som vi fantiserade om.
Inte en enda gång pratade vi om vårt lilla äventyr.
Men tanken och minnet lämnade mig aldrig.
Inte då och inte nu...
Jimmy


Glad smålänning utan fördomar mot den som älskar att älska...
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Lite väl fördomsfritt för mig, men... Bra skrivet. De flesta av oss har någon gång haft en liknande tanke i huvudet. Kul att de finns de som vågar erkänna det.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mums:p Vilken guldnovell för den som gillar att läsa om killar som tillfredställer sig själva:p

Tack för den Jimmy;)
 
Toppen