Jag tycker om att lukta i trosor, någon mer?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Spammar kanske lite nu, men jag kommer ihåg hur skönt det var att runka och lägga satsen i svägerskas baddräkt som hängde på tork i vårat badrum. Hon var inte van vid simhallar hemma, så hon simmade i Göteborg. Skönt för mig. Hennes baddräkt hade typ en vit förstärkt gren som var skönt att spruta i. Tänkte ibland att hon hade kissat i bassängen, och det var därför det var blött i grenen.Tyvärr simmar hon inte här längre. Jag har hittat andra underbyxor, och även strumpbyxor att runka i. Skönt det också!
Kvinnor kan bli blöta i grenen, hon kanske kissade i bassängen men jag har runkat till grannens tre döttrars baddräkter det var våta men inte av kiss. De äldsta dottern vara två år yngre än mig, såg mig när jag runkade i skogen på deras lantställe i skärgården. Jag tänkte på henne fick reda på senare att hon hade onanerat och tänkt på min kuk. Vi gjorde inget då var för unga för att ligga med varandra jag var 13-14 år hon var 11-12år. Hon hade i värsta fall blivit gravid hon fick mens i slutet av tioårsåldern och jag hade börjat spruta även det inte kom så mycket.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag var kattvakt åt min kusin två sommar en vecka varje två sommar i rad. Hittade två par trosor i tvättkorgen, ett par var dotterns gjorde inget med dem hon var för ung. Men kusinens trosor och även en massage stav jag hittade luktade jag på och fick starka orgasmer i sängen som hon möjligtvis hade sex i. Kusinen bodde ensam med dottern men var ute ibland med några vänninor när de helger pappan hade dottern. Kusinen medgav att hon kunde ta hem någon hon var bisexuell så ifall det var en man eller kvinna vet jag inte.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Husvakt åt en kompis familj i helgen. Underbart att få gå omkring i deras hus med kuken framme. Tvättkorgen innehöll flera par smutsiga trosor av olika sorter och flera par slickades rena. Gott med intorkat och välsmakande fittkladd.
Hittade även kvinnans dildo som var otvättad med intorkat kladd på. Var underbart gott att slicka och suga den ren :)
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Husvakt åt en kompis familj i helgen. Underbart att få gå omkring i deras hus med kuken framme. Tvättkorgen innehöll flera par smutsiga trosor av olika sorter och flera par slickades rena. Gott med intorkat och välsmakande fittkladd.
Hittade även kvinnans dildo som var otvättad med intorkat kladd på. Var underbart gott att slicka och suga den ren :)
Mm, låter som en riktig dröm.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Bor själv i eget hus. Så det där lär man aldrig få testa. Men det hade varit härligt med ett par använda runt kuken när man runkar
 

Tightnylon

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte bara lukta i använda trosor, det finns så mycket man kan ha dem till när tillfälle ges. Trosor av olika storlekar oavsett ägare
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det att jag gillar trosor har nog med att det sexigaste på en kvinna är baken och benen. Jag har inget emot bröst men de tänder mig inte. Ett par använda trosor under näsan får mig att komma snabbt och hårt. Hade en granne ensamstående kvinna med en dotter, hon kom på mig en gång i tvättstugan. Först blev hon arg och kallade mig ett perverst äckel. Någon minut senare när hon lugnat ner sig tog hon det som en komplimang att hon fortfarande kunde få någon män kåt. Det gick så långt att jag fick slicka hennes fitta tills hon kommit två gånger. Då hade vi så klart lämnat tvättstugan och vari i hennes sovrum, var dottern var vet jag inte men inte hemma.
Vi hade inget samlag och hon ville inte suga eller runka mig så det slapp hon. Det blev så att hon brukade lämna ett par trosor i tvättstugan, märkte snart att det var inte bara jag som tände på hennes trosor.
Dotterns trosor var inte intressanta hon var för ung nioår.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns ju inte så mycket mer att berätta än att var man själv i lägenheten blev ju tvättkorgen undersökt. I bland med en skön stund under luktandet.
 
Toppen