Jag vill runka framför en tjej/kvinna.

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Pröva xxDark i Köpenhamn en torsdagskväll. Senaste torsdagen jag var där, för 2-3 månader sedan, var det inte mycket folk men en par i 50+ med kläder på, en sexigt klädd värdinna, jag i enbart kortärmad skjorta och några män till i kallingar eller nakna. Runkade till filmerna och gick till baren några gånger med full erektion. Paret gick också en runda i lokalerna där vi runkade. Mycket bättre känsla än på porrbio även om jag inte sprutade inför kvinnan.
hur tar man sig lättast dit då? e det gång avstånd från köpenhamn c eller vilken station är bäst hoppa av vid?

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
hur tar man sig lättast dit då? e det gång avstånd från köpenhamn c eller vilken station är bäst hoppa av vid?
Ja, gångavstånd, jag brukar gå från Hovedbangården (Köpenhamn H, dvs centralstationen) och det tar ungefär en kvart, men du kan åka till Dybbölsbro med pendeltåg och gå resten på ett par minuter - men det tycker jag är "trixigare". Ganska enkelt att hitta fram om du kollar Google Maps.
Skriv gärna rapport här hur det var där, om du tar dig dit, för det är skönare att ha erektion mm när kvinnor ser!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har hänt två gånger verkar inte som en kvinna som onanerar behöver ha något i sig är klittan som måste stimuleras. Är väl likadant för mig mitt ollon måste stimuleras ofta med förhuden upp och ner eller helst inne i en kvinnas slida. Vet inte men båda äldre kvinnorna som visade mig hur en kvinna vill bli stimulerad var det helt klart en klitoris orgasm, ofta i porrfilmer smeker kvinnorna sin klitoris själva. Ifall de kommer tror jag inte men blir nog blöta om det inte är kvinnlig onani där kan det noga komma på riktigt ibland.

Toppen