Jag vill runka framför en tjej/kvinna.

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
På ett nakenbad jag varit mycket på fanns för några år sedan en snygg kvinna i 40-årsåldern som gärna ville se storkukade män runka framför henne medan hon särade på benen och själv visade sin välansade fitta. Hon rörde aldrig sig själv och man fick absolut inte så mycket som komma så nära att man nuddade hennes filt. Hon var dessutom väldigt trevlig att snacka med även när vi inte visade för varandra. En gång såg jag att hon bjöd in en kille som suttit länge och visat och de började hångla på hennes filt. De tog sedan båda på sig och fortsatte säkert hemma hos någon av dem.
Den tjejen har jag runkat och sprutat flera gånger framför.
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Besökte en äldre dam några gånger som jag träffade genom heta linjen som fanns förr. Vi pratade snusk och fantasier. Jag sa i telefon till henne titta på min kuk när jag runkar. Jag tittar. Jag ser kuken sa hon. Jag runkade och stönade och sprutade. Så höll det på en tid. Sen fick jag komma hem till henne. Jag runkade och hon tittade. Jag pratade på om min knullkuk och hur skönt det var när hon såg på. Ibland pilla hon på sin lurviga fitta medans jag runkade och pratade snuskigt. En gång frågade hon om jag ville knulla. Jag tackade nej. Jag var nöjd med att runka när hon tittade på mig. Hon flyttade och det var det.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart Beskriv henne lite
Visst. Hon är en normallång kvinna på 50+ som gärna går på gym för att hålla sig i form. Vaxar kroppsbehåring inklusive hela fittan så hon är slät och härlig. Hon älskar att suga kuk, få sin sjöblöta fitta slickad samtidigt som man kör en dildo i henne. Hon vill oftast avsluta med att stå på alla fyra och bli knullad i analen samtidigt som hon masserar klitoris och då kommer hon ganska snabbt i en kraftig orgasm.
 
Toppen