Jes Extender!

pacwan18

Medlem
Kön
Man
nån som provat? skulle gärna vilja veta lite av nån som "på riktigt" använt den. funderar själv på att köpa en så man kommer förbi 20-cm gränsen...
 

pacwan18

Medlem
Kön
Man
ja,precis den...har läst om andra personer som haft mycket lyckade resultat,men det du beskriver va inte helt sällsynt...
 

pacwan18

Medlem
Kön
Man
jo,den egentliga anledningen till att jag vill ha den är att den kanske skulle kunna räta ut min "krok" som den är nu når den ca 17,5 centimeter "in",om den skulle vart uträtad skulle jag haft 19cm...men,med riskerna som finns med den så kanske man får vara nöjd med det man har.bättre som den är nu än att den inte skulle fungera...
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Din snopp måste ju bara bra för o pricka in g punkten ? Och jag tror inte under några omständigheter att den skulle räta ut kroken =p
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
"Pacwan18" En polare till mig hade en grymt krokig balle (uppåtböjd) efter ca 6 mån med jez extender blev den betydligt rakare o ca 3 cm längre (allt enligt honom)

Ett annat tips att få den att bli rakare o större e ju att använda en penispump regelbundet, har själv sett resultatet av det..

Hör av dig om du har fler frågor..

Ha det/Danne
 

pacwan18

Medlem
Kön
Man
du flipflops, vet du nåt om han fick/har problem efter extendern...har hört att vissa fått problem med erektionen efteråt.visserligen samtidigt som jag hört(läst) från vissa att den ska vara hur bra som helst.vill ju inte riskera att den blir obrukbar sedan...
 
Toppen