Jorden runk på 80 dagar

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Usa, Finland, Grekland, England, Danmark, Spanien, Indien, Thailand, Cambodia, Malaysia, Egypten... Samt på ett flygplan som flög över Uzbekistan *ler*
 

Chill

Ny medlem
Kön
Man
Hmmz ;o
Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike, Spanien (fastland samt några "charter öar", Cypern och Grekland *s*
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Då ska vi se. Sverige, danmark, norge, finland, tyskland, österrike, italien, rumänien, ungern, belgien, holland, estland, lettland, litauern, ryssland (kom hem igår), polen, spanien, japan och usa. Jag tror det är alla. Reser i jobbet nämligen och då finns det inte så mycket annat man kan hitta på på de tråkiga hotellrummen när man saknar sin fru.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
damnark, norge, finland, tyskland, frankrike, luxemburg, holland, england, forna sovjetunionen(transibirsika järnv), kina, hong kong, singapore, thailand, malasyen rumänien, florida osv
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jag runkat i Sverige, Finland, Tyskland, England, Italien, Spanien (+ Kanarieöarna), Grekland, (forna) Jugoslavien, Egypten, Israel, USA (åtminstone 3 stater), Sri Lanka och Samoa. Sedan har man ju tjyvrunkat på flyget några gånger, men jag vet inte vilket land vi flög över då. :)
 

AntonM

Medlem
Kön
Man
norge, danmark, tyskland, holland, england, skottland, irland, frankrike, spanien, italien, österrike, schweiz kroatien, tjeckien, slovenien, tunisien. tror det var allt.
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag har onanerat på finlandsfärja för några år sedan likaså i Finland, Turkiet, Holland, Tyskland och Norge Samt lilla sverige... härligt med runk
 

zonar

Medlem
Kön
Man
....sovjetunionen(transibirsika järnv), kina, hong kong, singapore, thailand, malasyen rumänien, florida osv

Ha! Roligt! Transibiriska järnvägen är ju också ett jävla ställe att låta säden flöda.
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Jag var precis i Oslo där jag drog en Tarzan på hotelltoaletten på Hotel Holmenkollen uppe på just Holmenkollen. Det var skönt! :cool:
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
[red]Visst är det mysigt att runka...[/red]
Sverige - Norge - Danmark - England - Tyskland - Frankrike - Schweiz - Österrike - Italien - Grekland - Spanien - Portugal - Australien - Thailand
I flyget till Australien och Thailand lite diskret under en tidning... så det blev väl antagligen några fler länder.... Kul tråd :)
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Kan inte minnas nåt land man inte kört en omgång i!

Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Frankrike, Holland, England, Spanien, Portugal, Italien, Grekland, Ungern, Tjeckien, Österrike, Schweiz, Lichtenstein (!!), Thailand, USA, Canada, Australien, Cypern, Malaysia, Andorra (!!), Malta

E lika skönt överallt!!
 
Toppen