Julkorven

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Julkorven.



Som vanligt dagarna innan julen kom jägarn, ja vi kallade honom så, för han åkte runt dagarna innan stor helgerna och försökte sälja sina produkter. Vi hade kommit på en bra ide för att hålla våra inköpspriser nere. Vi hjälpte honom med tillverkning av patéer av olika slag.

Nu till julen ringde han som vanligt, frågade vänligt om vi behövde något inför helgen och ifall vi tänkt göra vår fantastiska julleverpastej så hade han hjortlever och grislever. Efter lite snack så kom vi överens om att han fick några kilo färdig pastej mot att han stod för råvarorna.

Jag förberedde allt som kunde göras innan och så var det bara att invänta honom. köttkvarnen var framtagen formarna iordninggjorda och vi satte oss och värmde på glöggen. Då ringde telefonen och jägarn klagade i telefonen att nu var det som förgjort han blev försenad, men kunde vi ändå hjälpa honom så fick vi ett par kilo stek extra.

Det var Anna min fru som svarade och visst kunde vi det, men vad hade hänt. Jag såg att hon såg konfunderad ut, så sa hon frågande stycka? Ock började skratta när hon la på luren.

Vad var det frågade jag och fyllde på glöggmuggen, han var hos någon kvinna fick jag till svar. Vi plockade ihop det vi kunde av attiraljerna, villa du knulla vi hinner nog nu. Ifall du är sugen? Sagt och gjort jag knäppte upp byxorna och fråga bara här och nu. Javisst svarade hon och lät kjolen falla, inga trosor frågade jag. De är bara i vägen stönade hon för jag hade böjt ner henne över bordet och kommit in. Förstod inte varför jag blev så kåt, men det var något i rösten hos henne och så att hon var troslös när han skulle komma.

När jag fyllt hennes fitta och hon sugit av spermaresterna, frågade jag om ofta brukade vara utan trosor när vi hade besök. Det är mera spännande så skrattade hon. Jag har märkt att han ofta försöker komma åt mig med fingrarna. Är det därför som du är så kåt när han varit här. Jag trodde inte att han var så svår på kvinnor. Hur så, blev hennes fråga och jag berättade att när vi var ute i skogen så ställde han sig gärna och pissade så att jag skulle se vilken stilig kuk han hade. Har han det undrade hon och började runka på min kuk, ville du inte ta på den, frågade hon och rösten, blev på nytt så jag kände att jag var tvungen att smeka henne fast vi just hade knullat. Är den stor, hans kuk tjatade hon, ja svarade jag när hon slök min kuk. Hur det blivit den kvällen vet jag inte om inte en kompis ringt och bett mig komma och hjälpa honom med julbelysningen. Jag svarade att det gick bra, men att jag måste tillbaks snart för vi julstökade.

Jag blev borta lite längre än vad jag trodde, när jag öppnade dörren kände jag på doften att pastejerna var i ugnen om de än inte var färdiga redan. Det doftade också jullikt av glögg, jag tänkte tjoa att nu är jag här, men tystnade när jag hörde ett stön. Ett brunstgrymt som Anna brukade få när hon kom riktigt från tårna som hon kallade det.

Jag smög försiktigt och fick syn på dem i vardagsrumsspegeln. Hon hade bar förklädet på sig och bet i en träslev. Han stod i bara skjortan och pumpade henne som besatt bakifrån, kläderna låg kastade i soffan och på golvet.

Nummer två skrek han och dog ut den stora kuken med sitt uppsvullna ollon , blårött och stort. Hur kunde han komma in tänkte jag och såg kaskaden med sperma som flög ut över Annas rygg. Hon sjönk ned på soffan och han satte sig med sperman rinnande ur den grova kuken. När han sträckte sig efter glöggmuggen så harklade jag och steg fram. Försökte låta oberörd när jag frågade, blev pastejen bra?

Anna svarade lika oberörd den har nog varit klar ett tag, du var ju borta så länge. Vi drack visst lite för mycket glögg. Vill du ha glögg du också? Jag går och värmer på lite mera, hon slank iväg till köket och jag såg de våta ränderna på hennes rygg av sperman. Jag satte mig i fåtöljen så att jägarn blev tvungen att sitta kvar med kuken framme och jag såg hur den nu började slakna.

Jag tittade på den och sade, hom du två gånger. Det tog en stund innan han svarade, men så smuttade han på glöggmuggen och sade. Jag brukar kunna ganska många gånger och du vet ju hur fin hon är. Det var nästan så jag blev förbannad, men han fortsatte och sade hon ville ju inte ta in den först så jag runkade fram den första satsen.

Nu blev jag nyfiken, vart släppte du den, hon visade mig fittan så det mesta kom nog dit. Hon är ju vacker, med små fina blygdläppar.

Jag kände hur det började rycka i kuken, lite svartsjukt sade jag då, tycker du att den här är liten och fin också. Jag drog ner byxorna så att kuken sprätte ut.

Visst är den fin svarade han och lutade sig fram och rörde vid den, jag har ju sett den ibland i skogen. Nu börjar den visst resa sig. Han rörde vid den och jag ryckte till. Är det första gången någon annan tar i den, ja svarade jag, men kände hur den började bli upphetsad så jag lät honom fortsätta. Inte var det första gången, vi småkillar brukade ibland runka åt varandra.

Hans fingrar kunde sitt jobb och nu när den stod så knäföll jag framför honom och smekte också hans kuk. Den var blöt av sperma och fittsaft och han luktade bekant, eftersom den varit i hennes fitta. En impuls och jag tog den i min mun. Den smakade av hennes kön och en spermasmak som inte var oäven. Han hade blivit grövre och det var nästan fullt i munnen då hörde jag hur Anna som nu kommit in, frågade om hon fick vara med.

Min kuk var ledig så hon knuffade undan soffbordet och lade sig ned och slök in den i munnen. Jag hörde slafsande och klafset när han pullade henne i fittan.

Plötsligt kände jag hur ett finger letade sig in i min röv, det var Anna som försökte sig på en nyhet och jag förstod varför när jag såg att han hade öppnat hennes anus samtidigt som han pullade fittan.

Vi går in i sängkammaren det blir bekvämar så, sade Anna, nu vill jag se er två knulla och jag skall filma er.

Vi klädde av oss nakna Anna riggade kameran och rullade på oss varsin kondom, smorde in den och sa till mig du har ju alltid velat rövknulla mig, nu får du börja med jägarn. För du vill väl frågade hon honom. Ja, men du måste förbereda mig, har du vaselin. Hon hämtade den ur badrummet och under tiden provsmakade ja hur en kuk i kondom smakade.

Anna började med att smörja hans hål först med ett finger och sedan när hon hade in tre fingrar och han stönade som det hade varit hennes fitta som hon pullat. Förde hon min kuk mot rövhålet och jag tryckte långsamt in den. Han nöp så jag trodde inte att jag skulle komma in , när det helt plötsligt slappnade av och jag gled in. Det var härligt jag höll honom i midjan och såg hur Anna låg på rygg och han sörplade hennes fitta. Hon skrek ut en orgasm, sen bad hon att vi skulle vänta. Jag vill hålla på länge än sa hon och rusade ut badrummet, hörde hur hon kissade och kom sedan ut med en dildo i hand. Hon klädde den med en kondom och smorde den. Nu får ni båda öppna mig där bak. Ja jag har testat sade hon nickande mot mig, du har j alltid velat prova. Jag drog ut kuken ur honom och såg hur stor han var, honom kunde hon aldrig ta i röven tänkte jag. Vi började försiktigt vidga henne och så lade jag mig på rygg drog av kondomen och hon sjönk ned över mig, jag juckade ett par tag och bad sen honom att försöka få in dildon i röven. Efter lite gnäll gick det och jag kände hur han juckade in och ut med dildon, det började spänna i kuken så jag fick be att de slutade.

Nu bytte vi plats jägarn drog av kondomen från sin kuk och satte bamsekuken i fittan. Jag rövknullade henne med dildon under det jag skälv blev fingerpullad i röven av ömsom honom och henne, ibland tror jag att de båda hade in fingrarna i mig. Sätt in dildon i röven sade Anna och jag tröck lite hårdare, men hon ville att jag satte den i mig. Jag var så uppkåtad så den gled in hu lätt som bara den.

Jag vill att du sprutar i mig sade hon till jägarn, jag såg kuken som slaskade ut och in i den blöta fittan, så så grymtade han och jag såg sperman rinna. Han förde kuken till min mun och jag sög in den och svalde resten av satsen.

Vill du ta mig i röven nu frågade hon, jag nickade och och jägarn hjälpte mig att komma in, dildon ploppade ut ur min röv och det kändes tomt men inte länge till för Anna frågade om jag ville ha jägarn där bak nu när han inte var så stor. Ja kom, men fort för snart sprutar jag, sade jag. Han krängde på en ny kondom och jag kände hur han gled in, nog var han fortfarande stor men mjuk. Vi samspelade i knullet och jag tömde ut min sperma för första gången i hennes röv.

Det var det första samknullet mellan oss tre men några till blev det, fast de flesta gånger vi träffades så knullade jägarn och jag, hans kuk var lite speciell och en del av hans kompisar lärde jag också uppskatta. Det var en redig julkorv vi fick det året. / Snällcalle
 
Toppen