Jultidningsförsäljning

G

Guest

Gäst
En gång när jag gick i nian och sålde jultidningar så var jag med om nånting häftigt. Jag hade gått omkring i flera timmar i ett hyreshusområde utan att få sålt några tidningar. Jag var trött och less. Jag var på 5:e våningen i det sista huset jag hade kvar. Jag hade ringt på dörren och skulle gå till nästa våning när jag steg som närmade sig inifrån lägenheten. Dörren öppnades och en lång mörkhårig tjej i 30-årsåldern steg ut framför mig.
- Hej jag säljer jultidningar till en klassresa, sa jag för hundrade gången idag.
- Kom in så ska jag titta om jag hittar nån jag vill ha, sa hon.
Jag steg in i hallen och tag av mig skorna. Hon visade in mig i köket. Jag gav henne katalogen och hon bad mig att sätta mig. Hon bjöd mig på bullar och mjölk. Hon satte sig och bläddrade i katalogen. Under tiden så tittade jag på henne, hon var vacker. Hon var klädd i en urringad top och en kjol. Jag tittade ner i hennes urringning och såg att hon hade underbara bröst som såg ut som stora runda bomber. Jag hade fortfarande inte ens tagit en tjej på brösten och undrade hur det kändes. Jag kände att jag hade fått stånd. Hon tittade upp på mig och jag blev livrädd att hon märkt att jag stirrat.

- Ursäkta mig, jag kommer tillbaks om en stund, sa hon och gick ut ur köket. Jag var rätt nervös. Efter några minuter hade hon inte kommit tillbaka, så jag började fundera var hon tagit vägen. Jag gick ut i hallen och kollade, men såg henne inte, toadörren var olåst så hon var nog inte där. Hon var inte heller i vardagsrummet. Till höger var en stängd dörr, som jag gissade ledde till sovrummet. Jag ropade hallå, men fick inget svar. Jag knackade på dörren, men inget svar. Jag kände mig helt skakis. Jag drog ner handtaget och öppnade dörren.

Jag såg en stor obäddad säng, och såg att hon låg under täcket. Hon hade händerna innanför. Hon var röd i ansiktet och stirrade vilt på mig. Jag såg att hennes händer rörde sig innanför täcket. Oh my god, tänkte jag, hon ligger och pullar sig själv. Mina runkfantasier vid den här tiden rörde sig ofta om att se när en tjej onanerar. Jag kände att hela min kropp började skaka, till hälften av nervositet och till hälften av upphetsning. Min lem höll på att spräcka min kallingar och jeans.
- Vill du titta? frågade hon.
Jag behövde inte svara. Hon drog sakta ner täcket. Sakta avtäcktes hennes svällande stora bröst. Hennes bröstvårtor var inte styva som jag trodde att de alltid var när en tjej var kåt. Snart syntes hennes venusberg och sakta avtäckte hon en stor svart buske. Jag såg inte mycket av hennes fitta, könshåret och händerna var i vägen.
- Du får gärna runka om du vill.
Jesus, ingen hade sett mig runka förut, ingen hade sett mig med stånd ens. Jag skakade till. Efterhand kände jag att kåtheten tog över nervositeten mer och mer. Hon blundade och stönade och såg ut att ha det jätteskönt.
Jag kände hur det rann ut i kalsongerna. Jag började bli varm och svettig. Jag knäppte upp jeansen och drog ner dom tillsammans med kallingarna. Hon blundade fortfarande. Jag var lite stolt över hur stor min kuk blev när den var styv. Jag undrade vad hon skulle säga när hon såg den. Hon blundade ännu. Jag kunde inte låta bli nu, det var helt omöjligt. Jag lade högerhanden runt kuken och började runka. Gud, såhär skönt har det aldrig varit förut, tänkte jag. Kände sköna ilningar genom hela kroppen. Hon öppnade ögonen. Tittade på den. Stirrade. Hon sa inget men hon stönade till och började pulla snabbare. Det dröjde inte länge innan jag kände att jag började närma mig. Jag började också att stöna. Jag stod precis bredvid sängen nu och hon låg precis nedanför. Kunde inte hålla emot längre.... Det sprutade över hela hennes mage och lite hamnade på ena bröstet. Några sekunder senare hördes ett långt stön från henne och hennes kropp skakade till. Jag drog upp byxorna och stack därifrån. Jultidningskatalogen glömde jag kvar.
 
G

Guest

Gäst
Var snäll och ge mig lite kommentarer.. Vill veta vad ni tyckte.
 
A

AndyCamRunkare

Gäst
kanon novell... mer av denna kaliber... gärna längre också... detta har du anlag för... bra gjort
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
rätt okej faktiskt! men man bygger upp till så mycket, så slutar den så kvickt att man nästan blir lite besviken! tänk på att man bygger upp till slutet! keep it up :)
 

C64ever

Ny medlem
Kön
Man
Gillar att det verkar som om du upplevt det i verkligheten. Men skriv mer vetja. Jag tyckte det var bra.
 
Toppen