Just nu

R

ryter

Gäst
Smeker mitt hårda stånd. Känner njutningen fortplanta sig i kroppen. Stönar lite för varje smekning. Ollonet är glansigt av försatsen. Masserar pungen med ena handen. Mmmm så skönt.. Känner hur jag blir allt hårdare ju mer njutningen tilltar. Smeker med ett lätt tag kring skaftet, drar tillbaka förhuden med ett bestämt drag. stönar högt för mig själv nu..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Smeker mitt hårda stånd. Känner njutningen fortplanta sig i kroppen. Stönar lite för varje smekning. Ollonet är glansigt av försatsen. Masserar pungen med ena handen. Mmmm så skönt.. Känner hur jag blir allt hårdare ju mer njutningen tilltar. Smeker med ett lätt tag kring skaftet, drar tillbaka förhuden med ett bestämt drag. stönar högt för mig själv nu..

Men det där var ju inte alls snällt[}:)] Skall du locka en stackars flicka i fördärvet så här på eftermiddagen[:0] Man blir ju alldeles pirrig i hela kroppen när man läser vad du gör:p
 
R

ryter

Gäst
stackars dig... :p

Håller på än. vill inte riktigt sluta. Så skönt nu.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ja nu har du ställt till det ordentligt ...
Nu måste ju jag se till att ta hand om konsekvenserna av ditt inlägg[}:)]:p
 
R

ryter

Gäst
mmm... smeker med hela handen runt skaftet.. riktigt hård nu.. har precis duschat, sitter nyrakad o len.:):p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har bara en hand ledig att skriva med... den endra lever sitt eget liv...

... den vandrar över magen och neråt... det är någon någon oemotståndlig kraft som styr den...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu har min hand tagit av mig alla kläder... bröstvårtorna är så hårda och då blir de riktigt känsliga för beröring... smeker med långfingret runt vårtorna... det ilar skönt ända ner i den lilla musslan - som börjar längta efter att bli omhändertagen...:p
 
R

ryter

Gäst
Mmmm.. Önskar att jag kunde hjälpa dig nu :p Känna dom styva bröstvårtorna mot tungan..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jo jo så låter det nu ja[}:)] Du leder mig bara längre och längre ner i snuskträsket:p Precis nu glider mitt långfinger fram och tillbaka i min riktigt våta mussla... börjar bli ordentligt kåt nu...
 
R

ryter

Gäst
Smeka insidan av låren. låta tungan försiktigt smaka på din våta mussla. Höra dig gny av lust..
:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm! Stönar högt nu...masserar frenetiskt klitoris med handflatan...sååå sköönt att veta att det finns fler kåtingar...
 
R

ryter

Gäst
mmm!! Smeka dig, känna hur våt du är låta ett finger glida in i den plaskvåta skåran, låta tungan leka över klitoris..
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Ansluter....håller mitt svullna spånda kukskaft i ett stadigt grepp...låter den varma mjuka huden glida kring den grova kärnan...ollonet är så spänt att det går att spegla sig i....kolla snäckan...! *L*
 
Toppen