Känner en tjej när killen sprutar i henne?

dalakillen

Ny medlem
Kön
Man
Kan en tjej känna när en kille kommer i henne? Det är klart att hon både ser och hör ju säkert när det börjar närma sig och det går, men jag undrar bara ifall ni tjejer känner när killen lägger av sin sats inne i er...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag har känt av det några gånger, det känns att det bli lite varmt liksom, men det är inte alla gånger jag känner av det.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag känner ofta av satsen, speciellt om den kommer långt in.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Mr_Lovva

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade blivit jäkligt kåt om tjejen sagt att hon kände satsen precis när man sprutar.....




Dance like no one is watching,
live like it's heaven on earth.
Love like it won't hurt,
and party like that girl actually wants you
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Klar jag känner den, om det är själva sattsen som jag känner, vet jag inte, men jag känner absolut när han "kommer". Jag känner att det liksom "rycker" i den när han sprutar inne i mej. Om det är en "snabbis" så kan jag också känna värmen av hans "satts".
Bäst är om vi "lyckas" ligga helt stilla när han kommer, då känns hans små "krampryck" så tydligt inne i mej, mmmmmmmm......:oops:

Lina
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Mitt ex tyckte alltid att det var det bästa. Det var det som fick henne att komma, när hon kände mitt sprut i sig så för hennes del kan man lungt säga att det kändes.

Sthlm
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Mitt ex tyckte alltid att det var det bästa. Det var det som fick henne att komma, när hon kände mitt sprut i sig så för hennes del kan man lungt säga att det kändes.

Mmmm, vet hur det känns, kan nog hålla med om att det är bäst..........

Lina
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Vilket, för mig, skapar ett litet dilemma: det är ju så klart riktigt härligt att komma tillsammans men samtidigt tycker jag det är så himla skönt att låta tjejen komma först och sedan efter en liten stund bara luta sig tillbaka och "bli omhändertagen"...

Sthlm
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
[red]Min fråga till er killar:[/red]
Känner NI när det går för tjejen?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Det är olika från tjej till tjej, en del märks det knappt alls på medans andra till exempel "slukar" en med hela underlivt... eller en del "krampar" lite med musen när dom kommer... Sen brukar man kunna se det i ansiktet och på färgen som huden får strax innan.
Men som sagt, sen finns det dom som det bara blåser förbi på med.

Originally posted by sweetheart

[red]Min fråga till er killar:[/red]
Känner NI när det går för tjejen?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 
G

Guest

Gäst
Min fråga till er killar:
Känner NI när det går för tjejen?

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.


Min förra flickvän kändes det på...men hon jag är sambo med nu
känns inte så mycket...men hon hörs :p

<Det vita kisset kommer stötvis>
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
En flickvän jag hade blev sjöblöt av svett på ryggen när det gick för henne, verkligen blöt. Tur var väl det för på annat sätt märktes det knappat alls...

Sthlm
 

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by pellemas

En flickvän jag hade blev sjöblöt av svett på ryggen när det gick för henne, verkligen blöt.

Svett och sex hör ihop. Och det är makalöst upphetsande att betrakta den svettiga huden. Minns att jag chattade med en tjej för några somrar sedan. Hon påstod att hon alltid blev genomsvettig när hon var riktigt upphetsad. Förutom att hon gjorde mig tokkåt, så är min fråga: är detta vanligt för er tjejer?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Vissa tjejer känns det väldigt tydligt på, det typ som att musen kramar ur en svamp... Det är jäkligt skönt, då går det nästan på en gång. [:p]
I andra fall kan det vara knappt märkbart förutom då på resten av tecknen, t ex andning mm.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jupp, ibland så känns det att fittan krampar, nästan suger. Fast tydligaste tecknet hade nog exet som blev röd på hela bröstet, från halsen och en bra bit ner på bröstbenet. Vet att hon spretade med tårna också, vilket jag iofs gör själv med :).
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har bara lyckats känna det en enda gång, genom att det blev lite varmt. Har låtit killar få fortsätta ett rätt bra tag innan jag antingen fattat att det gått för dem eller de har sagt det. I början tyckte jag det var pinsamt, men nu antar jag att det bara är så att vissa av oss kanske inte känner det. Om det känns viktigt att veta så får man väl kolla på killen istället och försöka se det på honom, eller också får man fråga eller säga till innan att man vill att han ska säga till när han kommer. :)
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

[red]Min fråga till er killar:[/red]
Känner NI när det går för tjejen?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


hmm grymt skönt när fittan kramar och pulserar om kuken.:p
 

Mr Snook

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by gizzmo

Originally posted by sweetheart

[red]Min fråga till er killar:[/red]
Känner NI när det går för tjejen?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


hmm grymt skönt när fittan kramar och pulserar om kuken.:p


ja den riktigt kramar ut sista droppen och så ligger men utmattad ovan på och båda stönar och hånglar riktigt slaskigt med varandra, mmmmmmm, fan nu måste jag runga igen!

Tjo vad det är gott när det bultar i jeansen!
 
Toppen